Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 jun 03, 18:04
Opprinnelig postet av patriot44
Storflor velger vel helle tvilsomt Moss foran FFK, men GIF Sundsvall kan jo være aktuelle.. Uansett tror jeg som Costanza sier at RBK vil beholde ham... De to jeg har troa på er Enerly og muligens Kvisvik, det hadde vært saker!! Da hadde vi fått en midtbane som hadde holdt meget godt nivå :D

Hva skal vi med Kvisvik??? Han er periodevis useriøs, halvfeit, snart 30, overbetalt idag og dermed sikkert kravstor, i tillegg til alt dette så er han vel venstrekant, en av de best besatte plassene i laget. Nei Enerly javel, men Kvisvik klarer vi oss meget bra uten.
Førsteprioritet synes jeg bør være en spissmakker til Ringberg (LP har ikke vist seg frem enda iår), og en venstreback, selv om Hagen til tider viser gode tendenser, synes jeg at han aldri går av banen uten å ha gjort en stygg feilvurdering eller feilpasning, uten sammenlikning forøvrig,; litt Stensaas tendenser.

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 19 jun 03, 18:35
Mener fortsatt at forsterkningene bør komme i denne rekkefølgen:

1) Spiss
2) Høyreving
3) Venstre back
(kanskje en indreløper også, eller en med litt pondus som kan skape litt tyngde på midtbanen)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 18:37
Synes det er direkte tåpelig å si "hva skal vi med Kvisvik?" dersom du mener det seriøst. Mulig du ikke liker ham (han er jo ganske spesiell), men å nekte for at han ville styrket ethvert lag i 1.div og kanskje samtlige lag i Eliten bortsett fra Eliteserien, er utenfor min fatteevne.

Er dog enig med deg i at førsteprioritet bør være å finne en god spissmakker til Ringberg. I tillegg mener jeg også det bør letes etter en solid venstreback samt en høyre midtbanespiller (Vegard Heggem?)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 19:52
En god spissmakker pluss en solid midtbane bør være første prioritet... Begge spillerne bør være slik at de går rett inn på førstelaget...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 20:56
For at vi skal kunne rykke opp og holde oss i eliten bør vi ha inn 4 nye klassespillere:

- venstreback
- høyreving
- indreløper
- spiss

Tror det kan være sannsynlig at Eggen henter to av dem i sommer, og to når opprykket er sikret til høsten!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 19 jun 03, 21:09
Bare slutter meg prioriteringene til holters

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 23:09
Gjør vel egentlig det jeg også, enig med at en solid spiss burde bli høyt prioritert!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 23:10
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av patriot44
Storflor velger vel helle tvilsomt Moss foran FFK, men GIF Sundsvall kan jo være aktuelle.. Uansett tror jeg som Costanza sier at RBK vil beholde ham... De to jeg har troa på er Enerly og muligens Kvisvik, det hadde vært saker!! Da hadde vi fått en midtbane som hadde holdt meget godt nivå :D

Hva skal vi med Kvisvik??? Han er periodevis useriøs, halvfeit, snart 30, overbetalt idag og dermed sikkert kravstor, i tillegg til alt dette så er han vel venstrekant, en av de best besatte plassene i laget. Nei Enerly javel, men Kvisvik klarer vi oss meget bra uten.
Førsteprioritet synes jeg bør være en spissmakker til Ringberg (LP har ikke vist seg frem enda iår), og en venstreback, selv om Hagen til tider viser gode tendenser, synes jeg at han aldri går av banen uten å ha gjort en stygg feilvurdering eller feilpasning, uten sammenlikning forøvrig,; litt Stensaas tendenser.


Hva vi skal med Kvisvik? Er vi ikke interresert i spillere som styrke laget da? Han vil garantert gjøre det!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 23:11
Hmm... ble litt rot i den tråden der, funka dårlig å sitere noe som allerede har blitt sitert ser det ut som, kanskje noe dere kan ordne, dere som styrer denne sida? :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 20 jun 03, 12:39
Oi da.. fant visst en lite feil du patriot44..
Vi skal se på dette så fort som mulig.

---------------------------

Utvikler og Medeier.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340