Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 03, 09:16
Dagfinn Enerly og Øyvind Storflor mener jeg er de aktuelle forsterkningene.
Fordi de sliter med spilletid i Rosenborg:
Dagfinn Enerly: Slik er statistikken for han, de kampene han har spilt så langt i sesongen. Inn 46, ut 80, inn 67, inn 46, inn 83 og inn 83.
Han har spilt: Ca 200 minutter på seks kamper.

Øyvind Storflor: inn 63, inn 71, inn 69, inn 90.
Det blir ca 70 minutter på fire kamper.
Når mann nevner at Rosenborg har seks spisser i tillegg til disse, blir det tøft for disse to spillerne å ta en plass på laget: Harald Martin Brattbakk, Christer George, Frode Johnsen, Azar Karadas, Morten Knudsen, Trond Fredrik Ludvigsen.
Avtalen FFK kan få med Rosenborg er at de låner bort spillerne til de selv trenger dem i cham. leage?
Hva tror dere


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 16 jun 03, 10:15
Nå husker ikke jeg navnet på den svenske klubben, men var det ikke slik at denne klubben hadde en viss "førsterett" på Storflor? Mener å ha lest det et sted. Dagfinn er hjertelig velkommen for min del :ffk: :D

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 16 jun 03, 10:38
Hei.
Forsterkningene du nevner er begge veldig bra! Hvis FFK kan sikre seg Dagfinn Enerly ..så fy faan! Men jeg vet ikke om Dagfinn er interessert i å spille i 1. div. :ffk:

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 jun 03, 14:28
Ja, Dagfinn hadde vært helt rått!! storflor hadde ikke vært ueffen han heller ;) tror faktisk det er gode muligheter for at vi hvertfall får en av disse, med eggens kontakter i rosenborg!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 jun 03, 14:57
Det er klart at disse to spillerene hadde vært en glimrende forsterkning, men jeg er ikke helt enig med Eggen når han sier vi trenger to offensive klassespillere.. Vi trenger definitivt en defensiv klassespiller også! Hva med en ny venstreback? :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 16 jun 03, 15:31
1) Ny spiss
Ringberg holder mål, og uten ham så er LP ingenting (tror jeg). Samspillet fungerer til tider perfekt, og Ringberg er meget viktig for at LP skal være god. Han blir rett og slett gjort god.

Men vi trenger en rask spiss med et godt rykk, samt kanskje litt fysikk, med teknikk OG som klarer å vende om og skyte i pressede situasjoner.


2) Høyre midtbanespiller
En ving som klarer å opprettholde bredden på spillet. Ikke en spiller som Stjerna som hele tider søker inn mot midten, men en hurtig utfordrer som løper langs linja med god innlegg.

3) Venstrebeck
En med Hagens kvaliteter fremover (når Hagen er på topp), men med hurtigehet og større sikkerhet bakover på banen.

Vil kall de to første punktene mine offensive spillere og faktisk de viktigste forsterkningene.

Hva gjør vi hvis Ringberg f.eks blir skadet?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 03, 02:20
Angående Storflor har nok GIF Sundsvall førsterett til lån, mens jeg tror Moss også bør ha god sjanse. Når det er sagt så tror jeg ikke RBK ønsker å leie ut Storflor. Han kommer jo gjerne inn i kampene og har også scoret noen mål.

Angående Enerly er det mer nærliggende å tro/håpe på....

Ellers enig med Holters i hvor forsterkninger trengs, vi har jo diskutert det litt ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 10:55
Storflor velger vel helle tvilsomt Moss foran FFK, men GIF Sundsvall kan jo være aktuelle.. Uansett tror jeg som Costanza sier at RBK vil beholde ham... De to jeg har troa på er Enerly og muligens Kvisvik, det hadde vært saker!! Da hadde vi fått en midtbane som hadde holdt meget godt nivå :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 11:27
Holters:

Det er ikke lett å finne en venstrebeint spiller som er både rask, gode innlegg, og god bakover... hvertfall ikke her i norge..

Høyreving/spiss: ENERLY

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 12:22
Kan jo legge inn et bud på Riise? :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jun 03, 19:24
Opprinnelig postet av patriot44
Kan jo legge inn et bud på Riise? :D

FFK kommer ikke til å kjøpe inn forsterkninger hvis de ikke ligger blant de tre beste, når sommersesongen ferdig. Det er kriteriene vi må huske på når det gjelder spilleforsterkninger

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 03, 21:00
Tror ikke det er så fastlåst, supporter. Det er så liten forskjell mellom 5. og 3. plass at det blir urimelig å gå ut i fra det. Tabellen er også ujevn i antall kamper. Eggen har jo allerede uttalt at han har potensielle forsterkninger i kikkerten, og jeg føler meg ganske sikker på at han vil forsøke seg på 1 eller 2 mann etter 1. juli uavhengig av tabellposisjon.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:21
Helt enig med Costanza her... FFK vil være med å kjempe i toppen i år uansett med det potensiale laget har, og om man da ligger på 1., 3. eller 5.plass spiller liten rolle.....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 22:53
Supporter, jeg håper for all del at du skjønte at jeg ikke var seriøs når jeg skrev at vi kunne legge inn et bud på Riise?? :confused:

Og ajg, det spiller stooooooooor forskjell om man ligger på 1.,3. eller 5. plass.. Ligger man på 1. rykker man nemlig opp, ligger man på 3. spiller man kvalikk, hvis du ikke har fått med deg dette :p

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:55
patriot44:
Nå snakker jeg om hvilken plass vi ligger på når forsterkningene skal hentes, altså nå i sommer!!!!!!!!!!!! det er når sesongen er slutt som tabellplasseringa teller!!!!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 23:00
Okeeeeeeei... Javell, så det er ved sesongslutt? Godt du forklarer det til meg ;)

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 23:02
Selvfølgelig visste du det, men det virket som du misforsto det jeg mente, og da måtte jeg jo forklare deg det.. Ok??? da er vi venner! :) :)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 23:05
Venner :D He he... Godt med en liten diskusjon om dagen vettu... hehe... Bare missforstod tråden din litt, leste den nok litt fort ;)

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 18 jun 03, 10:05
Vi må ikke glemme når vi snakker om Vebjørn at vi driver med spiller utvikling og trening i tillegg til kamper. Jeg har tro på at Eggen kan utvikle Hagen til å bli en fullgod venstre back for FFK. Vi må ikke kjøpe alle engenskapene vi trenger. Vi må utvikle de selv i stor grad også, vi har ikke råd til å kjøpe oss til tippeligaen...er vel kanskje ikke ønskelig heller.

Eggen ser tydligvis potensiale i Hagen, og da må vi støtte han fullt ut, helt til Eggen er overbevist om at Hagens utvikling har stagnert og at han ikke er god nok for oss lenger.

Hva har ikke Eggen klart med Jørgen, Lars Petter og Risholt... gi Hagen ett år til og han vil ha forbedret det defensive spillet sitt betraktelig. Trust me!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 18 jun 03, 10:45
Du har et godt poeng der Frode... Vi husker vel alle at selv ikke Roger Risholt spilte bra de første kampene, han var rett og slett elendig.. Men Eggen hadde troa på han og lot han få igjen selvtilliten etter bruddet med start.. Så da gikk det sånn som det gikk, Risholt ble en av ffks viktigste brikker :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340