Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørnar til Sparta?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 27 aug 04, 16:55
Kvik spiller vel i en høyere divisjon enn Lisleby? Skal FFK etablere seg som tippeligalag må de være Østfolds lag, ikke bare fredrikstads. Skal man lykkes må man favne Moss, Sarp og Halden også. Jeg fatter ikke hva som er galt med at en spiller er i Kvik istedenfor Lisleby? Det viktigste er vel at de får utvikle seg slik at de eventuelt kan styrke FFK i fremtiden?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 27 aug 04, 17:09
Jeg mener som jashin at f.eks en av klubbene i byprosjektet bør styrkes først og fremst. Dette er klubber vi har avtaler og relasjoner med fra før. Dette styrker FFK på sikt.

---------------------------






kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 27 aug 04, 17:15
Forstår jeg deg rett mener du at det er viktigere å styrke f.eks. Østsiden og Lisleby`s A-lag enn Kvik og Sparta? Det er også viktigere å styrke disse lagene enn å utvikle FFK`s rekrutter best mulig(dvs spille på et høyere nivå)?
Helt ærlig tror jeg det er fint for folk f.eks på Lisleby å følge sitt eget A-lag, og at det gjør det så bra som mulig. Men jeg tror de har større glede av å ha et Tippeliga lag i byen. Hvis ikke er det sjanseløst å etablere FFK i toppen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 27 aug 04, 17:21
Østsiden eller Lisleby kan fort etablere seg i 2. divisjon. Må være bedre det enn at de drar til Kvik, Måss eller Sparta. Lettere å følge med for alle oss med interesse for FFK. Hvorfor skal vi ha byprosjektet da? Dette er vel ett samarbeid som skal gå begge veier. Skjønner ikke helt hvorfor dette skulle gjøre det sjanseløst.

---------------------------






kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 27 aug 04, 17:29
Jeg at FFK må etablere seg som Østfolds fotball lag for dermed å rekruttere spillere, publikum og sponsorer fra hele fylket. For å oppnå dette må man kunne se stort på det. Fylkesgrensen går ikke ved Østfoldhallen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 27 aug 04, 19:44
erlandsen/thoresen??

la oss slipp norges to største grinebittere i ffk! har aldri sett noen av de mennene smile, og de er sjelden lenge på samme plass!

vi bør kjøre videre med de som har gitt oss tilbake fotballgløden, og som har æren for at vi er der vi er i dag! tl.

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 28 aug 04, 11:48
Enig med e som sier at byprosjektet må gå begge veier. Underklubbene gidder ikke å fore FFK med spillere, for så sener se at de samme spillerne blir sendt til rivaler av dem hvis de ikke holder mål i FFK.
Paradokset her er jo at de lagene som består av gamle FFK spillere stort sett slår FFK i interne kamper.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 28 aug 04, 12:09
Til Barabus.
Hvis en FFK spiller går til Lisleby, så er jo de Østsidens rivaler. Eller......

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 28 aug 04, 15:44
Byprosjektet burde ha gitt større gevinst for de mindre klubben. Det er de fleste enige om. Slik det er nå får FFK unge spillere fra klubbene, men ingen kommer tilbake fordi de vil spille andre steder. Ikke før vi har et lokalt 2. divisjonslag kan vi kanskje se fruktene av nettopp dette prosjektet.

2. divisjon avdeling 1 er alltid den tøffeste avdelingen i landet. Rett og slett fordi fotballagene rundt Oslo som er i denne avdelingen holder et høyere nivå.
Skulle Bjørnar gå til Sparta så går han jo til en klubb som vil opp og fram. Og DET er mer forståelig enn å følge "byprosjekt-strømmen" som da hadde vært til en 3. divisjonsklubb som vel neppe har ressurser enn til kanskje å overleve i 2. divisjon.
Sparta holder jo kvalitetsmessig, sammen med Kvik, et anstendig 1. divisjonsnivå allerede.
Da er det naturlig at våre "nest-beste" er mer fristet av Sparta eller Kvik

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 29 aug 04, 17:24
Bjørnar blir i Fredrikstad noen år til, før han vender snuta hjem og spiller Hvaler IL opp etpar divisjoner som spillende trener på øyriket. Ok, Bjørnar??

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 30 aug 04, 10:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til Barabus.
Hvis en FFK spiller går til Lisleby, så er jo de Østsidens rivaler. Eller......


Formulerte meg litt dårlig. Synes de skulle gått til de klubbene de kom fra primært. Men hvis dette strider mellom spillerens og klubbens ønsker, må det finnes en annen løsning. Synes vi trenger lokal forankring i laget, og Bjørnar står ikke tilbake for noen i FFK på sentral midtbane. Sammen med RR synes jeg han kler den rollen godt.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 30 aug 04, 14:05
Synes ikke Bjørnar burde dra. Han er den personen som kan komme inn og avgjøre kamper helt på slutten. En viktig JOKER!!

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 30 aug 04, 21:17
Til Barabus
Enig i at Bjørnar kan gjøre nytte for seg i FFK. Han var ikke et naturlig førstevalg ifjor, og er det heller ikke i år. Men en anvendelig spiller med gode holdninger.
Spørsmalet er vel om Bjørnar er fornøyd med å spille 3. div fotball, og at han derfor ønsker seg til F.eks Sparta i 2.div?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 30 aug 04, 22:17
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til Barabus
Enig i at Bjørnar kan gjøre nytte for seg i FFK. Han var ikke et naturlig førstevalg ifjor, og er det heller ikke i år. Men en anvendelig spiller med gode holdninger.
Spørsmalet er vel om Bjørnar er fornøyd med å spille 3. div fotball, og at han derfor ønsker seg til F.eks Sparta i 2.div?


Ja, det er jo kjernen av saken.
Synd han ikke spiller i en indreløper-rolle som han er forespeilet i Sparta. Der tror jeg han kommer helt til sin rett. I 2. divisjon scoret han jo mange viktige mål nettopp på slike løp.

Vi spiller flott for tida og får resultater, men formasjonen med Ringberg på topp med Brian til venstre og Dagfinn til høyre, med Risholt, Brenne og Bjørnar som midtbane-treer er vel neppe en dårlig mulighet heller.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 30 aug 04, 22:39

Men Bjørnar kan vel bli brukt på venstre-kanten nå? Kan ikke si at Söder har gjort det bra i det siste.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340