Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk Demokraten

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 30 aug 04, 22:13
Da håper jeg det er oppklart nå at jeg IKKE har noen bindinger, eget Demokraten-alter hjemme, eller leser den lille bladfilla med gullbriller :D

I likhet med alle andre har her har jeg bare kommet med noen synspunkter etter å ha snakket med folk. Så får hver og en oppfatte det som konspirasjonsteorier hvis de vil.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 04, 23:07
Alle FFK-supportere bør visstnok les Demokraten på onsdag.
Skryteartikkel om Plankehaugen.

---------------------------

Macka fra start!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 01 sep 04, 08:45
Hvem ler best nå? :D:D:D

Nettsida er ikke oppdatert ennå, men dere som ikke trodde på meg; les Demokraten side 47 i dag.

Tror dere på meg nå? :D:D:D

Hvem har lengst nese og mest skjegg i postkassa?

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 01 sep 04, 08:56
Endret: 01 sep 04, 09:27
Hadde kanskje ikke gjort noe om du var litt mindre kryptisk og faktisk skrev hva det står skrevet om ?

EDIT : Tok en liten titt på nettet, og jeg antar at det er denne du refererer til : Dagens gjødseldose fra Demokraten

I så fall er det null ting der som er nytt, og absolutt ingenting av interesse som ikke allerede er utdebattert i det uendelige ... hipp hurra.

EDIT 2 : Derimot så viser vel artikkelen at du tok feil på noen punkter : " Det var ikke FB som nektet Drillestads leserbrev å komme på trykk, men - hold dere fast; FFK! "

Etter det jeg kan lese ut av denne artikkelen så står det da ettertrykkelig at det var redaktøren som nektet dette på trykk, ikke FFK.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 01 sep 04, 09:41
Kall det gjødsel hvis du vil.
Jeg synes det er oppsiktsvekkende og god informasjon.

Selvsagt er det FFK som har hatt et ord med i laget. Hvorfor skulle Omvik ellers "komme innpå" leserinnlegget det med de rette FFK-personene?

Kall det gjerne gjødsel enda en gang til - men jeg er i hvert fall glad for at Gunnar Bodahl Johansen på IJ er enig med meg at en slik fremferd er uhørt.
Men her i byen lever vel Macchiavellis lover om at "hensikten helliger middelet" uansett når det er snakk om FFK?

Uansett hvilken avis, tv-stasjon eller radio-stasjon det gjelder - jeg vil ha en uavhengig og kritisk tenkende presse.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 01 sep 04, 10:05
Endret: 01 sep 04, 10:11
Etter det jeg kan se av overskriften så står det da ettertrykkelig " FB avslo leserinnlegg ". Står også at redaktøren snakket med FFK etter at beslutningen var tatt.

Skal vi først bruke Demokraten som sannhetsvitne, så får vi bruke alt som står der.

At det var galt å lekke innholdet i et ikke benyttet leserinnlegg er det ingen tvil om. Dog har fortsatt FB rett til å selv velge hva de skal trykke, sensur eller ei.

EDIT : Og her kommer den artikkelen om Plankehaugen som DJPete skrev om litt lenger opp.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340