Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk Demokraten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 25 aug 04, 08:49
Som tør der "Menighetsbladet" F-B tier.
Det jeg tenker på er at Demokraten prøver å sette Terje Høili sin gave inn i et større perspektiv.
At de også slipper Bjørn Drillestad til med sin "kronikk" ser jeg på som meget positiv, dersom bare 50% av Drillestad sine utsagt stemmer med virkeligheten, har FFK et stort problem!
Problemet ser dessverre ut til og hete Knut Thorbjørn Eggen i første rekke.
( legger hodet på hoggestabben igjen)
Iflg B.D tolker jeg det slik at KTE & HH er i ferd med å bygge seg egoer på linje med Zeppeliner.

Må innrømme at B.D sine utsagt om KTE uttalelser osv er jeg så langt jeg kan bedømme helt enige i.

Det jeg tror blir viktig for FFK er å sørge for at FFk forblir FFK og ikke KTE FK.
Dette er spesielt viktig slik at vi slipper og oppleve at det går med disse "Zeppelinerne" slik det gikk med "Hindenburg".

Derfor takk Demokraten & Bjørn Drillestad. Jeg er overbevist om at det som stå på trykk i dag, sto nettopp fordi dere har FFK beste både i hjerne & hjerte.

La FFK forbli FFK.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 25 aug 04, 09:49
Jeg får desverre ikke Demokraten før dagen etter, så jeg har ikke lest nevnte artikkel.

Men av det jeg kan lese av linjene til antidrillo, tror jeg nok at det et trykker på en øm fot i Fredrikstad.

Det er ikke tvil om at KTE og HH fremtid i FFK, kommer til å bli en mye omtalt sak utover høsten. Det vil, etter min mening, være utrolig om de overlever til neste sesong. Det vil være uavhengig om FFK redder plassen eller ikke.

Skulle de få fornyet tillit, vet i alle fall folket hva tilgivelse er, men klubben vil ha interne problemer som ikke er lett å løse

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 25 aug 04, 10:01
Endret: 25 aug 04, 10:51
befinner meg i oslo og har heller ikke fått lest demokraten. kan noen utdype artikkelen litt mer?

synes allikevel det er litt rart at det er bjørn drillestad som skal legge ut om store egoer. han er vel ikke akkurat kjent som den mest ydmyke personen som har vært innom klubbhusets dører.

---------------------------

med ffk til champions league!


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 25 aug 04, 10:07
Leserbrevet til Bjørn Drillestad kan leses her: Leserbrev

mvh
Pål Johansen

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 25 aug 04, 10:31
Godt skrevet, men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro lenger... Jeg valgte å holde meg utenfor kritikken av Høili, og jeg velger også (i alle fall foreløpig) å holde meg utenfor kritikken til Drillestad... Jeg har rett og slett ikke nok innsikt i FFK-systemet til å kunne uttale meg med "100% sikkerhet".

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 25 aug 04, 10:45
Dersom mye av det Drillestad skriver er riktig, bør det få følger for de nevnte 3 personer. For den ene har det vel allerede fått følger, tenker da på Kværneng og hans ønske om direktørstilling i FKK som allerede er lagt på IS.

Er meget bekymret dersom HH og Eggen leker konger i FFK systemet og ødelegger hva som er byggd opp.

Dette håper jeg kommer opp som en sak på et medlemmsmøte der det blir redegjort for alle punktene som Drillestad tar opp og at ledelsen viser handlekraft.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 25 aug 04, 10:58
Skremmende hvis alt dette stemmer, men nok en gang masse negativt man helst burde vente med til sesongen er over...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 25 aug 04, 11:03
Dette var et veldig sterkt innlegg, la oss håpe Drillestad ikke bare er en bitter mann som vil skade..

...tipper ting vil skje nå ja...

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 25 aug 04, 12:35
En bitter gammel mann slenger rundt seg med edder og galle ....

Jeg aner ikke hvem som har rett i alt som kommer frem, men innlegget er i alle fall skrevet på en så bitter og flåsete måte at det er litt vanskelig å tro at han rett i alt han skriver.

Det er selvfølgelig deler jeg er enig i her, om dårlige spillerkjøp og litt slikt, men når han driver å forandrer fakta etter jo lenger ned man kommer i artikkelen så blir han litt vanskelig å ta alvorlig.

F.eks har vi oppe i artikkelen TLs nest største budsjett, og i slutter har vi 4 størst budsjett.

Når man greier å lire av seg ting som : "Vet han i det hele tatt hva et budsjett er og hva det brukes til?", og "FFKs historie tilsier at det bør være en publikumskapasitet på minst 25000 hvis de sportslig blir gode nok.", så er man litt på jordet synes jeg.

De personkarakteristikkene han slenger ut bør man holde seg for god for ..... Greit å kritisere systemer og funksjoner, men hans personlige meninger om andre er langt over streken.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 aug 04, 12:49
Det finnes noen gode poenger og setninger her, men de meste virker som unødvendig oppgulp og flåsete usakligheter av en veldig bitter Drillestad som ble skviset ut av klubben - og det var en grunn til det.

Heldigvis tror jeg ikke de personene Drillestad slenger dritt mot her velger å synke ned på samme nivå som Drillestad. Det beste hadde vært om alle ignorerte denne artikkelen.

Tar hvert fall ingenting av det han skriver og sier som god fisk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 25 aug 04, 13:18
Man kan gjerne takke Demokraten for at de trykket innlegget fra Drillestad. En hver som har noe kjennskap til FFK fra innsiden kjenner jo denne personen og hans vrangforestillinger. Til dere som er noe usikre. Snakk med folk i klubben. Drillestad er ikke lenger i FFK systemet og det kan vi være glade for alle som vil klubben det beste. Hans karakteristika av nevnte tillitsvalgte sier det meste om hva slags person han er, og hva han står for i teamarbeid. Takk for at du avslører deg så ettertrykkelig Bjørn Drillestad og takk Gud for at du ikke lenger kan plage FFKsystemet på andre måter en med slike injurierende leserbrev.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 25 aug 04, 13:38
Endret: 25 aug 04, 13:40
Helt enig med de som mener at dette innlegget oser av bitterhet. Fri og bevare meg vel for å få tilbake de tilstandene som var i klubben tidligere når FFK rotet rundt i sørpa i 2. divisjon.
Tror nok både Eggen, Kværneng og Hansen er såpass profesjonelle at de vet sånn nogenlunde hva de driver med.
Riktignok er det gjort mange feil denne sesongen både når det gjelder spillerkjøp og andre ting, men jeg både håper og tror at de overnevnte er oppegående personer som vil lære av sine feil. De fortjener et år til uansett hvordan dette måtte gå med det sportslige.

Og det siste klubben behøver er vel en slik debatt akkurat nå, når den trenger å holde all fokus på det sportslige slik at vi kan redde plassen i tippeligaen.
Men kanskje det er det som et motivet til Drillestad? Skape enda mere bråk og kaos slik at det går til helvete? Jeg bare spør.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 25 aug 04, 14:16
Endret: 25 aug 04, 14:19
uff... for en type!

Hele artikkelen lukter skadefryd over at FFK ligger på bunn av tabellen.
Drillestad avslører motivet sitt flere ganger i artikkelen som f.eks:

"...For meg som fotballinteressert og potensiell publikummer så er det helt uholdbart...". Mannen har ikke engang vært på en kamp i år!! Hvordan kan han da uttrykke seg så skråsikkert om spillere/innkjøp han ikke har sett?

"Sportslig hilsen Bjørn Drillestad (heldigvis ikke trenerkoordinator i FFK dette året)" . Denne uttalelsen "lukter" skuffelse og bitterhet over å ikke være med og "styre" trenerteamet.

Ingen vits å hisse seg over dette innlegget. Jeg bare noterer meg at Drillestad er en av "grinerne" som FFK har vært plaget med i alle år helt siden FFK startet på nedturen i `84.

sportslighilsen Svein (som er glad han ikke heter Drillestad til etternavn).

---------------------------

Stadion på FMV!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 25 aug 04, 15:01
Drillestad har vel også tidligere uttalt seg i media, på en ikke helt heldig måte, mens han var en del av FFK-systemet...
Tar dette med en klype salt. Virker som en mann som er bitter fordi han ikke lenger er en del av klubben...

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 aug 04, 15:33
Fy faen for en illojal kødd!!! I en hver virksomhet er det sikkert noen iterne stridigheter, og dritt kan man finne hvor som helst! Slikt skal man være forsiktig med å kommentere utad!

Han virker som en skikkelig bitter kar, som føler at han selv og sine venner har blitt skviset ut - og etter et slikt innlegg er det tydligvis grunn til det. Hvem vil jobbe med en som skyter deg i ryggen!

Mange av argumetnene hannes er jo utelukkende flisespikkeri (Om det var 3 eller 4 mill i budsjett, eller 1200 eller 1800 mennesker på stadion)

Et ting støtter jeg ham på: Heldigvis er han ikke trenerkoordinator i FFK - et bevis på at noen gjør en god jobb!

Den drittsekken skader FFK, han sårer enkeltperson og irriterer tusenvis av supportere!

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 aug 04, 15:35
Forresten - her burde man slå tilbake. Nekte fyren plass på stadion eller no :(

Irritert!

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 25 aug 04, 15:37
Endret: 25 aug 04, 15:38
Så måtte den gamle kråka åpne kjeften sin igjen!! Prøvde å ikke la meg provosere av innlegget, men der ble jeg for svak!! Det eneste denne TOSKEN av en mann fikk til i FFK var å skape misnøye og uroligheter rundt seg!!

Regner ikke med at Drillestad leser dette, men hvis du mot all formodning gjør det så håper jeg du holder deg langt unna klubben i våre hjerter for det eneste du klarer er å sitte på sidelinja og komme med usaklig møkk!!
Drillestad har da ikke peiling på hva som foregår innenfor veggene nede på stadion nå han!

Nei finn deg en klubb langt nede i systemet hvor du kan lege sjef, bare lov meg en ting: HOLD DEG UNNA STADION OG FFK!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 aug 04, 16:03
Oy oy.... Noe som slår dette er det lenge til vi får se igjen, håper jeg.
Har tørka meg med Demokraten et visst sted en gang før (nødstilfelle i skævven) og jeg foreslår at Drillestad gjør det samme med artikkelen sin !
NÅ ER JEG LITT IRRITERT !

og Eggen & Co...ikke bry dere om det...le av det.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 aug 04, 18:20
I motsetnig til deg antidrillo så husker kanskje fb de uduglige folkene som styrte på 90 tallet. Om du er 14 år, eller har hukomelse som en veps skal jeg la være usagt......

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 25 aug 04, 18:37
Opprinnelig postet av Bedreviteren
I motsetnig til deg antidrillo så husker kanskje fb de uduglige folkene som styrte på 90 tallet. Om du er 14 år, eller har hukomelse som en veps skal jeg la være usagt......


Amen.
Det skal ikke mye til for å gjennomskue Drillestad her. Hele oppturen til FFK er det jo egentlig han selv som skal ha æren for. "Få vekk Harry Hansen før han får gjort mer skade" eller noe i den duren, skriver Drillestad. Det var jo en god ide. Men det er ikke Harry Hansens tilstedeværelse som er problemet i FFK. Nei, det er snarere ved Bjørn Drillestads fravær problemet ligger.
Løsningen burde dermed være: Avsett både KTE og Harry Hansen, og la Drillestad ta over for dem begge! Ikke bare får vi et demokratisk styre i klubben, men vi får også en karismatisk leder som vet å holde FFK på toppen av fotballkartet.

Noen får i alle fall glede av Drillestads leserbrev.
Demokraten fikk jo for en gangs skyld en "eksklusiv" nyhet.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340