Husk meg
Brukernavn
Passord

Høili gir aksjene i FFK eiendom til klubben

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 aug 04, 11:30
Endret: 25 aug 04, 12:04
Det var vel du som startet det useriøse med å be meg holde kjeft? Da har du liksom lagt lista. Du tålte tydeligvis ikke det. Det skal ikke gjenta seg, beklager.
Jeg lurer på en ting. Hvorfor skal alt vente til etter sesongslutt? Hva er det som er så fryktelig lurt med det? Forklar meg det Marcus.

---------------------------






svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 25 aug 04, 11:38
Jeg mener spillerne + trener burde få konsentrert seg om kampene og sesongen, fremfr mye annet som kanskje kan virke inn på psyken.
En kan kanskje si at Høili kunne gitt dem et spark i ræva med kritikken sin, men er det riktig at utenforstående skal ha rett til å ta seg av den jobben......det er jo tross alt KTE som er treneren.....tenk hvis alle sponsorer skal kunne si hva de vil å ha sine meninger om spillerkjøp og laguttak? Da ville vi stått på stedet vil slik vi gjorde på 90-tallet og tidlig 00.....da f.eks. Bjørn Drillestad var i klubben. For mange meninger vil aldri få klubben fremover. Av og til må det være litt diktatur og sjefsavgjørelser.....
Hvorfor kom ikke TH med pengertil klubben før? Han forklarte seg med at klubben måttre spørre han først.....hvorfor i ale dager er det slik at de måtte det? Hadde han vært så glad i klubben så hadde han vært inne med penger mye før....det er i hvertfall min meining.

---------------------------

Trallalla........


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 aug 04, 12:01
Jeg er ikke enig. KTE har vært fredet lenge nok. På tide å plukke av ham den glorien han har fått. Ingen har turt å komme med kritikk. Til og med boligavisa di har vært fraværende. Tør forsatt ikke komme med noe selv. Referer til andre hele tiden. Er enig i at Drillestad er en arrogant type, men tror han har en del rett her. En del. Ikke alt. Hvor ble det av de store navna som skulle komme til klubben? Har du hørt navna på noen av dem tidligere? Glem Enerly.
At dette kom etter VIF kampen var kanskje ikke så rart. Makan til innstilling på en fotballbane skal du lete lenge etter. Tittet på VIF supporterne utenfor Ullevaal. Pleier å få ett smil eller noe, men det var bare medfølelse å spore. De syntes synd på oss. Medlidenhet. Herregud for en skam.
Det er vel greit å være uenig og. Jeg mener at all dritten skal frem i lyset.

---------------------------






svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 25 aug 04, 12:13
ER helt enig i kritikken din av Eggen og co, men synes som sagt ikke det var riktig tidspunkt....
Huser jeg ikke helt feil så var vel Geri Bakken ute i FB og kritiserte FFK og KTE før sommeren. Husker også at han fikk en del kritikk for det på diverse foraer her inne....han ble bl.a. beskyldt for å være lite patriotisk. Undertegnede var en av kritikerene.

---------------------------

Trallalla........


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 aug 04, 12:27
Du vet det at når ett lag gjør det dårlig så er det treneren kritikken skal rettes mot. Så jeg synes kritikken fra TH var litt feil der. Jeg tror timinga aldri blir helt god, men nå banka vi jo ODD da. Vi ble rundspilt i Skien sist gang. Jeg tror faktisk det har kommet noe godt ut av det allerede.

---------------------------






Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 aug 04, 13:43
Endret: 25 aug 04, 15:07
Opprinnelig postet av svante
Hadde fyren hatt en skjult agenda med utspillet sitt, så hadde jeg på en måte skjønt hvorfor han gjorde det, men nå som han hevdewr at han ikke har det så virker det jo bare dumt.
Ønsker bare å få påpeke en viktig ting;

Hvis noen har en skjult agenda i en eller annen sak, så er det vel svært lite sannsynlig at den det gjelder, ønsker å komme med en offentlig innrømmelse av dette i ettertid,
...dette håper jeg de fleste skjønner.

Hva "timingen" angår, så kan muligens fremtiden vise at den slett ikke var så "bort i natta", slik enkelte hevder,
...foreløpig har den faktisk hatt en positiv effekt.

Noen ganger må nok pisken hentes ut fra skapet,
...når andre ting ikke hjelper.

Radoslaw, en svært trofast tilhenger av pisken når det gjelder å motivere dem,
...som ikke motiveres vil ! ;)


(Tar forbehold om feil bruk av komma i mine innlegg. Ifølge min gamle norsklærer, så kan slike feil faktisk få dødelige konsekvenser for enkelte.) :D

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340