Husk meg
Brukernavn
Passord

Høili gir aksjene i FFK eiendom til klubben

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 24 aug 04, 17:00
Der forsvant vel teorien om at han skulle ha økonomiske motiver for å ønske et stadion på "Holmen". Lurer på hvor lang tid det tar før noen kontrer med at han gjør dette for å få tilbake sin gamle heltestatus, eller fordi han har gitt opp stadion kampen?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 24 aug 04, 17:11
Dette er ene og alene FB sin skyld. Hele greia var tatt ut av sammenheng. Jeg har sagt det før og sier det igjen "Hold dere til det dere kan: Boligannonser".

---------------------------






TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 24 aug 04, 18:34
FB har vært utrolig ufine og sleipe i hele Høili, saken.

1. De har antakeligvis fått med seg at Høili, som de fleste andre, ikke var helt fornøyd med Harry og at stadion-prosjektet på Værste kan være litt økonomisk tvilsomt.

2. De har snakka med Harry og hørt at han og Høili ikke har snakka sammen i det siste.

3. De intervjuer Høili og får det til å se ut som et personangrep på Harry og sterk kritikk av klubben. Høili påpekte egentlig bare fakta, men vinklinga får det til å se ut som om at Høili hater Harry er grinete fordi han ikke får "vilja" si ang. stadion på holmen. Ekstra viktig å klistre greiene over hele forsiden!

4. De intervjuer en sår Harry som forklarer at han skulle ha snakka med Høili før helga og at han er svært "skuffet" over Høili.

5. Nils-arne-sønnen tar jo, som sin far, avstand fra pengemakta og skriver et åpent brev og forsvarer harry og sine egne handlinger! FB gir det stor plass og journalistene smiler fornøyd etter at de ha klart å kvitte seg med pro-FFK-stemplet. Det er godt for små lokalavisjournalister med litt action!

6. Så drar de fram godbiten sin: De skriver en svært kritisk sak om økonomien til Værste. Dette er jo vært kjent lenge at det er et gjeldstynga fortak med dårlige inntekter og stagnasjon.

Flott F-B! Dere har klart å stille alle parten opp mot hverandre over selvfølgeligheter: Harry har gjort slett jobb i vinter, Værste-folka har penger å tjene på at stadion kommer der, Høili er lite hypp på å indirekte sponse Brynhildsen & Co. Det er alt!

Jeg håper at FFK og Høili får kjølt seg ned litt og skjønner dette de også. FFK trenger Høili, og Høili har et hjerte for FFK.

Møkkajournalister! Slett arbeid og spekulativ journalistikk. Dere jobber i en liten drittavis som vanligvis skriver om dyre reker og skater`e og sånn. Ikkl lat som om dere er klare for "60 minutes"!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 24 aug 04, 19:36
Er enig i ditt syn på f-b og journalistene ang. denne saken, MEN at Høili vil trekke seg som sponsor fordi stadion legges til Værste er komplett uforståelig. Det er jo helt naturlig at det FFK-organisasjonen som skal bestemme lokaliseringen og IKKE Høili!! Greit å være uenig, men hva slags signaler gir det å trekke seg hvis ikke han får vilja si? Dette er for meg en helt syk oppførsel mot klubben han sier han er glad i...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 24 aug 04, 19:48
Det sitter en god del innhabile folk i klubben med interesser i Værste. Har du ikke fått med deg det, BøgeJon? Disse gutta setter ikke klubben først som deg og meg. De meler sin egen kake og det skal ikke Høili beskyldes for.

---------------------------






tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 aug 04, 20:39
Syntes det står respekt av dette som Høyli her gjør.

For en klubb som FFK tror jeg det vil være bra og få mer kontroll i eget hus slik som RBK har det og som nå BRann har fått det.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 24 aug 04, 21:21
Stenhard: Værste-forslaget har vært gjennom alle tre FFK-selskapene og det ble bestemt å satse videre på Værste i alle disse... Kan det da faktisk tenkes at Værste er det bedre alternativet...?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 24 aug 04, 21:35
EH.... Er det sånn å forstå at alle som tidligere snakka og skrev bøtter og spann med negative gloser om TH nå unnskylder seg med at det bare er F-B sin feil??

Kremt...det er lov å tenke sjæl folkens og ikke sluke alt dere leser rått!

Tipper det er noen tidligere "høili-hatere" som føler seg en smule smålige nå ja, og fortjent er det..

La oss nå la Høili-saken ligge og håpe han tilgir all urettferdighet han er utsatt for, for så å komme tilbake med sine kapitaler som vi faktisk er og har vært avhengige av for å kunne skape ett noenlunde slagkraftig fotball-lag!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 24 aug 04, 22:53
Ja, så kommer han vel inn i det "gode selskap" på Værste ?
Bra og legge den ballen død.;)

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 24 aug 04, 23:24
Begynner å bli lei av de som forsvarer Høili hele tiden.
Greit...fyren har gjort mye bra for klubben de siste årene, men det betyr ikke at han kan gjøre hva han vil for det.
Jeg vet 100% sikkert at TH gikk til avisa uoppfordret.....FB har skrevet det TH har sagt, og intet annet. Å komme her inne med antagelser i enslik sak synes jeg blir for dumt...."FB har sikkert...osv.."
Hvorfor TH gikk ut i avisa har jeg inge anelse om, men han virker jo litt bitter.....har han ikke vært nok i avisen i det siste kanskje? Føler han at han ikke får nok ros før pengene han gir kluben?....ikke vet jeg....
Jeg vet bare at jeg bidrar med mer penger prosentvis av lønna mi til klubben årlig, enn han gjør med formuen sin.....:D

---------------------------

Trallalla........


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 aug 04, 00:25
Først litt skryt til TgfkaFFK! Uten at jeg sitter med fakta hvorvidt det stemmer eller ikke, tror jeg du kanskje treffer "spikeren veldig nærme midt på hodet". Jeg må innrømme at jeg har tenkt i de baner selv. Når jeg vet hvordan F-B har jobbet før, så kan det fort være veldig mye sannhet i det du skriver...


TIl svante:
Opprinnelig postet av svante
Jeg vet 100% sikkert at TH gikk til avisa uoppfordret.....


DA vil jeg gjerne vite litt mer om hvordan/hvorfor du VET dette så sikkert. OG hvis det i såfall skulle stemme, da syns jeg det er til de grader en uprofesjonell og lavmål fremgangsmåte av en såkalt profesjonell forretningsmann. (Selv har jeg ikke vært blant dem som helt og holdent har slaktet Høilli, men det har vært stort sett fordi jeg har trodd at han IKKE har gått uoppfordra til F-B)

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 25 aug 04, 00:36
Stenhard: jeg syntes nesten det kan virke som om du irriterer deg over alt og alle som sitter og i styre og stell i klubben!
Det er ganske kraftige påstander du kommer med med tanke på innhabilitet og at visse folk i FFK-systemet gjør alt for egen vinning og ikke for klubbens beste!! Er 100% sikker på at alle i klubben jobber for det DE mener er til klubbens beste og ikke til de personlig!
Regner med at du har en sikker skilde i henhold til beskyldningene du kommer med!!

Over til alle dere andre som nærmest mener at FB nærmest har lurt Terje Høili ved å lage den artikkelen de lagde! Herregud, karen er da jo en voksen mann, som atpåtil burde være rimelig oppegående når man ser på suksessen han har i forretningslivet!! Her virker det som om TH faktisk har svart litt uten å tenke helt ove konsekvensene!! Alle skjønner jo at avia lager litt ekstra blest når de merker de har en sak som selger!!
Sier ikke at terje Høili er en tulling etter utalelsene i avisa, for det var faktisk mye rett i det han sa, men uttalelsene om stadion dret han seg rett og slett ut på!!

Men det årnær sæ nok skal dere se!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 aug 04, 08:37
Svante: Dummeste jeg har hørt at TH skulle ha gått uoppfordret til avisa. Du kjenner kanskje ikke mannen så godt. Fb var hos TH for å lage en repotasje om salget av aksjer i firmaet. FFK ble bare nevnt med få ord. FB slår det opp med fete typer og som egen sak. Så kom ikke med det 100% sikkert geiene dine.
Bøgen: Værste er det flotteste alternativet, men det beste? Tror vel ikke det er best for klubben.

---------------------------






antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 25 aug 04, 08:53
Endret: 25 aug 04, 08:58
F-B sin rolle i denne saken, kan få meg til å lure på om de sitter inne med noen skjulte aksjer i "Værste" eller har noen annen tilknytning til noen av "Værste" aktorene.
Stygg tanke, javel, men la oss håpe at den ikke stemmer med virkelighet.
Virkeligheten må da være at F-B her i ettertid enten ;
A: Føler seg benyttet i et spill, satt i scene av ?
B: Ser at deres "PR-kåthet" i form av sensjonsjournalistikk har ført til stor skade for FFK

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 25 aug 04, 09:16
Opprinnelig postet av stenhard
Svante: Dummeste jeg har hørt at TH skulle ha gått uoppfordret til avisa. Du kjenner kanskje ikke mannen så godt. Fb var hos TH for å lage en repotasje om salget av aksjer i firmaet. FFK ble bare nevnt med få ord. FB slår det opp med fete typer og som egen sak. Så kom ikke med det 100% sikkert geiene dine.
Bøgen: Værste er det flotteste alternativet, men det beste? Tror vel ikke det er best for klubben.


Hold kjeft Stenhard....Kjenner flere i sporten i FB (i og med at jeg jobbet der før) og andre folk i mediehuset. De synes det var en merkelig oppførsel, måten TH gikk ut på da han ringte avisa personlig.....
Alt annet er rykter....
Om jeg kjenner TH godt? Bare godt nok til at jeg vet at han er en sjenert tannbørstemann...derfor forundrer det meg at han har opptredt som han har gjort. Men helt ærlig så tror jeg ikke han er skapt for andre arenaer enn den han er i nå (jobben sin altså)....mannen er flink med bilbaner og fersken på boks, men tror også det er det....

---------------------------

Trallalla........


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 25 aug 04, 09:32
Forstår Svante at du ikke opplevde å se å T. H på fotballbanen!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 aug 04, 09:44
Svante: Heldiggrisen!! Har jobba i boligavisa. Til og med kjenner flere som jobber der. Alle kjenner noen som jobber der. Jeg kjenner også en del som jobber for TH. Du er jo en skikkelig historieløs tulling.

---------------------------






svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 25 aug 04, 10:30
Skjønner ikke hvorfor det er noe poeng om jeg har sett TH på fotballbanen eller ikke antidrillo.
Stenhard: kunne du være så snill å utdype det med at jeg er en historieløs tulling?
Greit, jeg kjenner ikke kanskje ikke like mange på lageret til TH som deg.....men hva har det med saken og gjøre.......????
Det jeg har prøvd å få frem er at TH kanskje ikke handlet så veldig lurt da han gikk ut i avisa og kritiserte FFK. Det kommer jo tydelig frem at han har hatt en avtale med Harry senere uken etter, og hadde en fin anledning til å ta det opp med han da.
Hadde fyren hatt en skjult agenda med utspillet sitt, så hadde jeg på en måte skjønt hvorfor han gjorde det, men nå som han hevdewr at han ikke har det så virker det jo bare dumt.

---------------------------

Trallalla........


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 aug 04, 10:51
Svante: Kjenner ett par oppe på kontoret også ikke bare på lageret. TH har spilt på FFK og er oppriktig glad i klubben. Tror faktisk vi hadde vært i 2. divisjon ennå uten hjelp fra ham. Synes du bør lese innlegget til Drillestad før du går videre. Synes forsatt du fremstår som en skikkelig tulling.

---------------------------






svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 25 aug 04, 11:17
Leste innlegget til Drilestad....
Vet ikke helt om jeg skal stole helt på han heller....misforstå meg rett....men fyren er ikke akurrat kjent for å utvise lite arroganse selv heller da.....sier ikke at alt som er blitt gjort fra klubben sin side er korekt, men jeg har reagert på Høili sin timing i sitt utspill....hvorfor i alle dager går han til avisen midt i sesongen med noe slikt?? Hvis han er så oppriktig glad i klubben, så¨kunne han ha ventet til etter sesongen med å kritisere, ikke forstyrre spillerne i den viktigste fasen....
Hadde han kommet med kritikk etter sesongen hvis fredrikstad rykker ned, så hadde jeg ikke hevet et øyenbryn....
Er enig at vi fortsatt hadde vært i 2. divisjon uten han, men blander Reitan familien seg in i hva rosenborg gjør?? an har gitt penger til klubben for at de skal forvalte de på best mulig mnåte, har de ikke det, så er det kjipt det. Pengene var ikke akkurat øremerket da....
Jeg synes du skal drite i å kalle meg ting fordi jeg mener noe annet med deg, men meg om det.....
Tenkte jeg skulle komme med fullt navn slik at jeg ihvertfall ikke gjemmermeg bak noe nettnavn...
Mitt navn er Marcus Ogre....hva er ditt??

---------------------------

Trallalla........



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340