Husk meg
Brukernavn
Passord

Positive ting fra FFK-SF kampen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 jun 03, 22:21
1. Welton Melo. Uten han hadde FFK sett like farlige ut som en tannløs perserkatt. Med litt mere bevegelse fra Markus(som hadde sitt å stri med mot nr. 5 "Trollet" til SF) og Bjønar, så kunne dette blitt den definitive gjennombruddskampen til Melo

2. Jørgen Pettersen. Makan til nivå-heving på han siden i fjor!

3. Innsatsviljen. Selv om vi ligger under 3-0, gir ikke gutta opp og spiller som om de tror på at de kan utlikne.


Hadde vi ikke trengt å bytte inn Stian, kunne vi isteden satt inn Røn eller Watson. Det skulle vel mye til om de ikke hadde gjort en bedre jobb en Bjørnar idag?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jun 03, 22:35
Jeg er enig med deg i punkt 1. Har sett kampen to ganger nå (på stadion + video) Welton Melo var veldig bra, trolig vår bestemann. Han er ballsikker som ingen annen på FFK, flink til å holde på ballen og pasningssikker. Welton Melo og tildels Roger Helland og Tor Trondsen er omtrent i en klasse for seg når det kommer til å levere trygge pasninger. Nå mangler bare litt besluttsomhet foran kassa fra Welton Melo sin side.

Angående punkt 2; Jørgen Pettersen vant en del dueller i lufa, der er han rå, men idag gjorde han også noen personlige feil han ikke har gjort i de foregående macthene; unødvendig frispark rett utenfor 16-meteren o.l. Må trolig vike til Tore P i neste kamp.

Innsatsviljen? Jaja, den var vel middels idag. Hverken mer eller mindre. SF-gutta vant vel de fleste duellene, og dermed kampen, de viste en oppoffrende og flott innsatsvilje - mens vi var litt mer variable, men innsatsen var i dag hvertfall vesentlig bedre enn sist hjemmetap mot Alta. I dag skortet det nok heller på ferdighetene samt at marginene var mot oss i første del av kampen.

Det siste du skriver undrer jeg meg også over. Hvorfor ikke legge om til 3-5-2 når vi ligger to mål bak og det er 15 min igjen? Feigt. Stian Johnsen som venstreback når vi ligger under med to ml? Uforståelig.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jun 03, 22:41
Helt enig med Costanza, vi burde spilt 3-5-2 når vi lå under 0-3.. innsatsen var ikke god i dag... bjørnar og jørgen bør starte på benken neste kamp... welton vår beste utespiller!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 16 jun 03, 19:25
Welton bør starte neste match litt mere tilit fra Eggen hadde vel ikke skadet når
LP ikke er i form. Løpskapasiteten til Sandefjord var overlegen FFK sin, de vant
stort sett alle andreballer og som Drillo sier det laget vinner stort sett kampene og. Savner også at vi spiller mere på
kantene og ikke bare oppspill på Ringberg

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 16 jun 03, 19:27
Igår var det ikke mange lange baller. Det meste av oppspillet gikk gjennom mitten. Noen ganger kom oppspillet som selvfølgelig Marcus vant. Men 2.ballen var vi kanskje ikke så gode på

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 jun 03, 20:26
Vi la vel om til noe som linet 3-5-2, med Stian som meget offensiv back. I og med at Pål A måtte ut med skade, hadde det vært å be om baklengs og større tap, å la Vebjørn være 3 mann i en treer bak. Han og Helland står vel ikke akkurat for fart. Synes det var greit nok jeg, var ikke på det vi tapte kampen. Synes allikevel det er synd å se Stian bak der, og ikke helt i sin gamle form enda. Håper han kommer, og etterhvert får sjansen som offensiv kantspiller på venstre, det er hans plass, og for tiden bare på utlån:ffk:

---------------------------

Macka fra start!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 jun 03, 21:03
Bjørnar var absolutt den tammeste av ffk spillerene, så jeg håper vi får se Røn eller Watson i steden for han fra start til onsdag.. Håper vi klarer å reise kjerringa da.. :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f