Husk meg
Brukernavn
Passord

Medgangssupportere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jun 03, 21:43
I dag skjer akkurat det jeg fryktet; når vi får motgang, er det helt utrolig å se enkeltes reaksjoner;

for det første slutter omtrent halvparten av plankehaugen å synge når vi ligger under.
sittetribuna dabber mer og mer av utover i kampen selv om vi er på tv..
mange går før kampen er slutt, faktisk 5 min igjen av ordinær tid...

Men det verste synes jeg er oppførselen mot enkelte av spillerne.. når vi ligger under, sto det mange folk rundt meg i plankehaugen og klager på Vebjørn, og sier at vi vil ikke se han i ffk osv.. Helt utrolig! Han er FFK-spiller!!! det er sykt at han får skylda hver gang det går dårlig.. det er da f... ikke hans feil at vi tapte.......

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 15 jun 03, 21:49
Det å kritisere spillerene er en uting,men ikke ett fenomen som bare skjer i Fredrikstad.
Det att publikum går når det er 5 min igjen og vi ligger under 1-3 i pøsende regnvær er fullt forstålig :p

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 jun 03, 21:49
Helt enig. Men Vebjørn fortjener litt kjeft idag. Det er oftes han som står ved venstre stolpe på dødball mot FFK. Han var _ikke_ der når 1-0 målet gikk inn, men han reddet på streken rett før 2-0 målet da ihvertfall.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jun 03, 21:52
men de andre spillerne gjør da like mye feil de!??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 jun 03, 22:14
Hagen stod på stolpen... Ballen gikk via beinet til Trondsen og innom kneet til Hagen. Har studert tvbildene :D Du ser det klart på reprisen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jun 03, 22:17
Men det var vel ikke akkurat lett for han å få reddet det 2. forsøket også?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 jun 03, 22:21
Jeg snakket om 2. scoringen. Verken Trondsen eller Hagen har skyld i det. Når SF-spilleren først får stå alene og heade ballen dit, så er det en mann som ikke har gjort jobben sin helt først.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 jun 03, 22:25
Det er andre scoringen jeg snakke om også. På 1-0 stod han ikke der, men når jeg tenker etter så teller ikke det som dødball heller (kjapt innkast i forkant). Jeg synes Hagen kompensere fint for manglende fart med god plassering og spilleforståelse. Han hadde jo noen virkelig bra cornere og innlegg idag også.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jun 03, 22:29
Det andre målet må Ringberg ta på sin kappe. Han mister mannen sin, og han scorer. Ringberg har også selv tatt på seg skylden for dette.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jun 03, 22:31
Ja, som vi ser: selv de beste kan gjøre feil! ;)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 15 jun 03, 22:31
Slutt å diskutere Hagen for en gangs skyld!!
Han er ikke noe skyld i tapet, og hadde mange flotte og geniale passninger i 1.omg!
Dessuten er jeg enig i at folk må få lov til å gå når det er et par minutter igjen, vi taper og det regner bikkjer og katter!
De som står i veien for meg får selvfølgelig ikke lov til å gå da... HE, he, he..
Pøbelaktig av Plankehaugen å henge ut enkeltspillere! (om dette stemmer da)
Det hjelper ingenting!

---------------------------

Mvh

Diego


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 16 jun 03, 14:18
Ingen har vel sagt at Plankehaugen har hengt ut enkeltspillere.

Om spredte personer i PLankehaugen roper negative ord om en spiller, er det ikke det samme som om Plankehaugen gjør det. Det trodde jeg vi hadde forstått.

Hagen var ikke god, men ikke noe værre en mange av de andre. Han hadde noen veldig fine pasninger.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 jun 03, 14:32
Ja, men hvorfor skal man hele tiden henge ut vebjørn?? han får skylda for alt jo!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 jun 03, 15:05
Enig i at Vebjørn blir hengt ut altfor mye, men han er tross alt, etter min mening, en av de svakeste spillerne på årets ffk lag.. På dette nivået må man tåle litt pepper når ting ikke går som det skal, men for all del, jeg synes også mye av kritikken mot Vebjørn har vært bunnløs...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 18 jun 03, 00:30
Skal innrømme at jeg klager på soillerne .. når det går dårlig .. men det er bare ren frustrasjon .. er ikke meninge .. Jeg skal ivartfall prøve å ikke gjøre det så mye mer og det er det flere som bør .. Og at plankehaugen ikke synger når det går dårlig synnes jeg er utrolig synd .. Vi burde ta Raufoss kampen som eksempel .. Vi var utrolig gode på tribunnen og sang til og med lenge etter kampen ... Skal vi inføre alkoholpåbud på hjemmekamper ??? :ffk:

---------------------------

1 plass. 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 18 jun 03, 01:16
Ja, vi som står i plankehaugen bør få en egen inngang hvor det står en vakt med promilletest utenfor... har man under 1 i promille blir man nektet adgang!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 18 jun 03, 10:49
He he... Tror jeg så gjerne ajg ;):D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 18 jun 03, 11:19
Nei grensen må nesten være på 2 i promille .. det var det på en fest vi gikk på i påska :)

---------------------------

1 plass. 2005


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 18 jun 03, 22:35
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Ingen har vel sagt at Plankehaugen har hengt ut enkeltspillere.

Om spredte personer i PLankehaugen roper negative ord om en spiller, er det ikke det samme som om Plankehaugen gjør det. Det trodde jeg vi hadde forstått.


Jeg er lei for å måtte skuffe deg, men sånn kommer det alltid til å være, og det vil alltid være noen som ikke forstår.

Alle mørkhudede er kriminelle er de ikke?

Ikke meninga å dra ut tråden helt, men de eneste som faktisk kan dras over en kam er Sarpingene. De er sarpinger, og det er det lite å gjøre med.

---------------------------

#18™


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 18 jun 03, 23:11
Ja, vet at det er sånn. Og i fjor var det jo enda værre. Da fikk Plankehaugen til og med skylden når noen på hoved kasta flasker husker jeg.

Og angående sarpingene: Der tar du nok feil! Det handler bare om å ha et åpent sinn! Mine beste venner er faktisk fra husklynga opp` ved fossen!

:ffk:

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f