Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det bare meg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 19 aug 04, 09:20
Eller har vi hørt det før? Risholt sier i dagens Fb at han lover at spillerene skal gi 110% i kampen mot Odd.

Det er helt greit det, men skulle det egentlig bare mangle? Hver kamp er kampen om eksistens i TL. Hvis man da må love å gi 110, da skjønner jeg ingenting. Hva synes dere?

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 04, 09:35
Dem gir nok alt uansett, men det har kommet en faden inne i dem etter all det oppstyret som har vært nå. :ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 19 aug 04, 09:39
Nei, thomkat, det er ikke bare deg..vi har hørt det før. Men selvsagt må alle spillerne ha en innstilling på å gi 110% i hver kamp, hvis ikke er det jo bare å legge inn årene.

Tenke seg til ; "vi skal prøve å vinne mot Odd på søndag.. Vet det blir tøft, men vi skal gi minst 90% så får resultatet bli som det blir" :ffk:

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 19 aug 04, 10:26
Håper de har våknet nå!

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 19 aug 04, 13:02

Vi har hørt det før ja, men alikevel tror jeg at utspillet til Høili vil tenne dem litt ekstra. Ingen spillere liker å få kritikk. Hvis dette ikke tenner de mot Odd og vi får en Vålenga reprise tror jeg toget har gått...

---------------------------

Fredd


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 19 aug 04, 13:23
Synes det er utrolig at den innstillinga er foran hver kamp.

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 aug 04, 16:30
Innstillinga er der nok før hver kamp, men alikevel så får man dette ikke ut i praksis.
Enda tydeligere enn fotball ser man betydningen av dette i ishockey.

Jeg tror alikevel når Roger nå går ut å sier at hele laget vil gå ut å yte 110 % på søndag, så betyr det at vi vil få se et FFK lag, som vil kjempe med en fandenivolsk innstilling som gir oss en ny 3 poenger.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 19 aug 04, 18:33
Så Risholt på Ullevål. Kan ikke akkurat si at han ikke ga alt. Han bommet stort sett på timingen hele tiden og leste spillet dårlig. Men, innsatsen var det ikke noe å si på. Det ble bare så lite ut av det. Synes det er rimelig kverulerende å tolke Risholts uttalelse som at de ikke har gitt alt tidligere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 19 aug 04, 18:37
Folk for vel tolke det som man vil, men poenget er at det bør være en selvfølge at de gir hue og ræva i de siste kampene.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 19 aug 04, 18:38
Stevie Wonder hadde klart å se at innsatsen ikke har vært på topp i alle kampene. De har rett og slett vært late til tider.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340