Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK med en spiller mer i 15 minutter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jun 03, 21:06
Det var derfor det fungerte så godt de første 20 minuttene, hvorfor nevner ingen det?
Sandefjord var det klart beste laget. Var
ellers skuffet av Lars Petter, han fikk ikke til mye, huff huff. Welton begynte ikke så verst, men ble dårligere og dårligere. Tror Lars Petter må begynne å forberede seg på andre laget, når de nye spillerne kommer, hva har skjedd med gutten, savner den Lars Petter vi så i fjor


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jun 03, 21:31
Han har mista all farta han hadde i fjor syns jeg..

Jeg syns forøvrig Welton ble bedre og bedre utover i kampen, jeg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 jun 03, 21:46
Synes ikke Sandefjord var det klart beste laget, men de får jo også endel sjanser når guttane må spille med 3-4 spisser for å forsøke å utlikne. 3-0 målet var en følge av at SF kunne kjøre "Alta" mot oss å lempe baller over forsvaret. Melo synes jeg var god idag, uten han hadde angrepet sett utrolig tafatt ut. Det var moro å se venstre-backen til SF, han spilte ballen over sidelinja så fort det lå an til en-mot-en situasjon mot melo. Med litt mer bevegelse fra f.eks bjørnar (som var r*va i dag) og markus, så kunne kanskje melo raidene gitt mer uttelling.

Og når det gjelder Lars Petter: Jeg har sagt det før og sier det igjen: Når han ikke kan løpe ifra forsvarsspillerene, så er han ikke mye verdt. Men jeg har tro på at han blir bedre bare han får seg litt selvtillit....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jun 03, 21:50
ja, selvtilliten ser ut å være helt på bånn, han går og ser ned hele tiden, og ser totalt uinspirert og maktesløs ut..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 16 jun 03, 19:22
Er nok ikke helt enig med dere her! Melo er bra med ballen i beina, men han har ett problem med å komme mot mål. Går mye ut på sidene. LP er nok og blir nok foretrukket flere ganger fra start tror jeg og faktisk håper. Han trenger nok ett par "goller" for å komme igang, men når han først kommer som kommer`n også. Husk ifjor hvordan han f.eks brukte E.Hoftun i treningskampen mot RBK som RUNDINGSBØYE. Han hever seg snart til samme nivå.

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 11:05
Hvorfor er han så mye tregere i år??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 12:17
Tror ikke han har blitt så mye tregere ajg, men nivået er en del høyere i år enn i fjor... Stian og LP kunne i fjor bare bruke farta si, så skapte de store sjangser... Tror desverre det blir for enkelt i år...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:34
men er stopperne i 1.div så mye raskere da..?? han blir jo løpt opp hver gang jo...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 03, 22:46
Stopperne er vesentlig hurtigere ja. LP har ALDRI vært rask på de første meterne. Han akselerer heller treigt, men når turboen først er i gang, så går det fort.

Men når han møter stopper som er raske de første meterne, blir han fort løpt opp.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f