Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med dette?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 04, 02:29
Jeg støtter eggen og hans manskap..:ffk:FFK trener tøft nok

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 04, 03:00
Ja, hva med dette??

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 aug 04, 10:00
Kan begynne å lure... :|

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 12 aug 04, 10:11
Jeg syntes det er for enkelt å si :
Jeg støtter eggen og hans mannskap.

Det bør stilles et spørsmålstegn ved treningen til FFK, det er en enkel løsning å si at det sitter i hodet. Her blir det antydet at treningen består av nærmest bare av balltrening. Dette er for dumt, det nå trenes alternativt og mye kondis/styrke for å skape en god fotballspiller. "Best uten ball"

Hva var vitsen med å teste oksygenopptaket i vinter, når trenerne har glemt å teste det på nytt, for å måle fremgang ?

I tillegg går 2.laget bort å taper for Lisleby.
"Nei, de tapte på manglende vilje" Akkurat som 1. laget gjør i sine kamper.

cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 12 aug 04, 11:05
Helt enig. Du kommer langt med vilje. Jeg syns IKKE noen på dagens FFK-lag tar ut noe som helst i kampsituasjoner. Er skuffet over holdningene til et lag som for første gang på 20 år er i TL. Vi så konturer av det allerede i enkeltkamper i fjor, men det virker ikke som de rette personene i FFK-miljøet skjønner hva det handler om. Innsats gutter - bedre å bytte tre spillere tidlig i 2. omg. en å la alle dasse rundt uten mål å mening!

---------------------------

FFK til Royal League.......


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 12 aug 04, 11:35
Endret: 12 aug 04, 11:36
Bra av FB.
Jeg etterlyser også holdning og retningslinjer for hva spillerne bør/ikke bør gjøre på sin fritid.
Og jeg har inntrykk at denne egentreninga går for en del til soling og fest, det blir man jo god av.
Noen av spillerne som er skadet bruker sogar skadeperioden sin til å fly på fylla sånn opptil 4 ganger i uka.
Fy faen jeg er skuffet over en del spillerer i klubben nå,samt at ledelsen som vet alt ,ikke gjør noe.

---------------------------

Gøran Karlsen


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 12 aug 04, 12:23
Jeg synes det hele virker useriøst når keeperen vår, Steinar Sørlie, GÅR en totimers tur i marka når han skal trene kondis. Greit han er keeper, og kanskje ikke trenger løpskapasiteten til en midtbanespiller, men det sier sitt at fyren GÅR når han skal trene!! Gamle mennesker går som mosjon for å forebygge hjerteattack og anginaproblemer, i tillegg til at det forebygger beskjørhet, men at en keeper i tippeligaen gjør det.......det blir jeg bare kvalm av!!:mad:

---------------------------

Trallalla........


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 aug 04, 15:58
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Jeg etterlyser også holdning og retningslinjer for hva spillerne bør/ikke bør gjøre på sin fritid.


Tror du ikke dem har det eller? Selv om ikke disse retningslinjene hverken henger som oppslag på stadion eller er trykket på baksiden av F-B, så betyr det ikke at de ikke har det! INTERNE REGLER kalles dette...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 12 aug 04, 16:08
Klart man har regler, men jeg har sett nok av episoder som jeg mener er upassende(referert i tidligere innlegg).Derfor mener jeg at man bør få nye retningslinjer,Scheie.

---------------------------

Gøran Karlsen


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 aug 04, 16:18
Tror egentlig ikke vi er velidg uenig Goran, men jeg tror ikke det er reglene det er noe i veien med. Jeg tror heller, HVIS det noe i det denne tråden handler om, at det er hvorvidt dise reglene overholdes som er problemet...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Josefsen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 04
Innlegg: 18

Lagt til: 12 aug 04, 17:31
det ffk har prestert i det siste kampene ikke har sine røtter i for dårlig trening... det må definitivt være noe mentalt. I førsten av sesongen vant de dueller og kjempa for harde livet og matcha jo topplaga på innsats. tror neppe kondisen kan ha falt så mye i løpet av sesongen!
lei inn noen psykologer som kan messe med huet til ffkspillerne så viljen kommer tilbake! :ffk:

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 aug 04, 18:47
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Noen av spillerne som er skadet bruker sogar skadeperioden sin til å fly på fylla sånn opptil 4 ganger i uka.
Fy faen jeg er skuffet over en del spillerer i klubben nå,samt at ledelsen som vet alt ,ikke gjør noe.


Dæven vi skulle hatt han nye manageren til Chelsea ja, som uttalte noe sånn som at: Hvis en spiller ikke viser 110% innsatst for å komme tilbake etter skade og har minst like stor vilje til å vinne som meg åker han rett ut, om han så heter ....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3