Husk meg
Brukernavn
Passord

Fb børsen en vits

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 aug 04, 13:41
Pål Andre, Stian og Ringberg skulle alle hatt karakter 1.

Lurer på om journalisten i det hele tatt var på kampen.

Denne kampen var deres værste opptreden i den rød/hvite drakta


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 09 aug 04, 13:56
veldig enig

pål andre: skulle likt å sett pasningsprosenten hans i går
stian: blir for lett
ringberg: vant han en eneste duell?

---------------------------

med ffk til champions league!


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 09 aug 04, 15:22
Tydligvis at DERE ikke var på kampen igår. Swhartek spilte faktisk en god kamp igår. Husk: Forsvaret ble presset i 90!!!!!!! minutter!
Stian er jeg enig burde hatt 1 eller dårligere. Ringberg var ikke helt heldig igår nei, og igår jobbet han ikke defensivt heller...svakt.

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 09 aug 04, 15:26
Var ikke på kampen, men så den på TV. Hadde det gått an å skylde karakterer, er det vel bare Lund Hansen, Zivkovic og Barrett som skulle hatt positiv karakter. Flaut.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 aug 04, 16:32
Endret: 09 aug 04, 16:33
Opprinnelig postet av henza
Tydligvis at DERE ikke var på kampen igår. Swhartek spilte faktisk en god kamp igår. Husk: Forsvaret ble presset i 90!!!!!!! minutter!
Stian er jeg enig burde hatt 1 eller dårligere. Ringberg var ikke helt heldig igår nei, og igår jobbet han ikke defensivt heller...svakt.


var på kampen og alle rundt meg var enige om at Pål Andre burde få strykkarakter.
Alt ble gjort feil, han var skyld i det første målet, alle pasninger gikk i hytt og pine. Ingen riktige taklinger og var konstant lang fra motspillerene og feil plassert.

Sjelden å se så høye skuldrer på en spiller. DEt var ikke bare han og må si meg enig i at det var 4 spillere som får bestått

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 09 aug 04, 18:39
Tomroar: Dessverre, De som spilte dårlig igår var ringberg, west,midtbanen. Barret og shwartek var faktisk blant de 5 beste igår. IGJEN!! HUSK: Forsvarsfireren bkl presset i 90!!! minutter.
Se kampe på tv ett par ganger til så blir du nok enig , skal du se.:ffk:

---------------------------

den vitende


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 09 aug 04, 21:51
Jeg er enig med tomroar. Pål Andre var elendig igår. Sammen med så og si alle de andre.

Nesten bra at kampen ikke gikk direkte på TV2 eller NRK igår, for dette var årets værste kamp. (Så aldri Odd kampen, kanskje den var værre)

---------------------------

Sjefskodærn


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 09 aug 04, 22:28
Alt var ræva, eneste jeg tenker å irritere meg over når det gjelder terningene i avisa, er at ingen har pælma dem ut av vinduet.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 10 aug 04, 00:21
vg presterte å gi johnny drittlefsen 4!!!! han fortjente mindre. skjønner ikke hva han tenkte på med den straffa. jeg sier som aleksander lund hansen sa:
når han pekte på straffemerket måtte jeg nesten le!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 aug 04, 00:54
VG ga da også dommeren i Molde-kampen en 6-er, så den børsen beviser gang på gang hva den er verdt...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 aug 04, 07:29
Opprinnelig postet av henza
Tydligvis at DERE ikke var på kampen igår. Swhartek spilte faktisk en god kamp igår.


Hæ?? Greit nok, det er jo lov å ha forskjellige meninger.

Etter å ha ventet litt, og fått kampen på avstand, er jeg fortsatt like skuffa, og veldig enig med tomroar (både om kampen og om fb) Jeg er så skuffa nå at jeg har lyst til å grave meg ned! (og bli nede). At det er mulig å mene at Pål A gjør en god kamp er helt uforståelig for meg. Han var kanskje ikke den aller dårligste, så langt kan jeg strekke meg.

Sånn, da var all dritten ute av systemet. På tide å se fremover. Det er heldigvis lenge til neste kamp.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 aug 04, 09:09
Til dere som her skriver at Cwartek gjør en god kamp - sier jeg bare HÆ!!!

Hvordan ser dere fotballkamper. Dersom feilpassninger, og puslete forsvarspill er det som dere liker, så skjønner jeg deres vurdering.

Cwartek var jo direkte innblandet i 1-0 til Vålenga, og hadde masse feilpassninger som skaper farlige kontringer for VIF.

Følgende for strykkarakterer:
-Cwartek, Peters, Risholt, Stian, Ringberg og Brenne.

OK:
Lund-Hansen, Enerly og West.

Gode:
Bora og Barett

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 10 aug 04, 10:19
Jeg har aldri forstått at så mange har ment at Cwartek har vært så god

1. Han er for puslete i duellspillet når det ikke er fart på ballen. Motstander kommer ofte til innlegg fra hans side.

2. Er ubeslutsom, slik at når han først gjør en takling, så er det veldig nærme eget mål. Det blir det ofte skumle situasjoner av, enten i form av farlige frispark eller motstandere innenfor egen 16.

3. Har i stor grad gått bort fra sin store force, nemlig å forsére langs krittlinja og legge inn.


Jeg forstår ikke at en oppgående gutt som PAC ikke har tatt tak i disse tingene selv. Men det krever jo en posjon selvtilitt, og det er det ikke lett å få etter spillet de presterte på søndag.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 10 aug 04, 14:33
Enig med dere at ingen på ffl spilte bra mot vif,MEN FFK ble presset i 90!! minutter. Dvs at forsvaret jobbet konstant i 90!! minutter. Derfor mener jeg at forsvarsfireren får godkjent mot vif. Og at midtbanen og ikke mist ringberg ikke var til stede i det hele tatt.
Presiserer: INEGN spilte GODT denne dagen, men forsvarsfireren spilte greit og bra. Da OGSÅ Zwartek og Barret.

Greit nok at noen av disse hadde skyld i målene, men "de spiller jo i fosvar!!!" det er forholdsvis vanlig at mål blir gjort ved at det bblir gjort feil i forsvaret.

Se kampen engang til, jeg har sett den 3!! ganger nå. Og staår på mitt, forsvarsfireren var ffk`s beste lagdel, uten tvil, mot vif!

:ffk:

---------------------------

den vitende


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 aug 04, 15:04
Var på kampen og har sett den en gang på video (og det var f**n meg mer en nok). Hvordan du klarer å mene at Pål A spilte greit og bra er meg helt ufåståelig. Forsvarspillere som gjør feil spiller ikke bra bare fordi andre forsvarsspillere gjør feil. Forsvarsspillere som gjør feil som igjen gjør at motstanderen får mål har ikke gjordt jobben sin. Når de i tillegg har 90% feilpasninger (eller no) og taper stort sett hver duell, da har du spillt en dårlig kamp. Pål A kommer sterkere tilbake, det er jeg sikker på!!

Og ja... Midtbanen var ille, men forsvarsfireren får ikke godkjent bare for at de har mye å gjøre (når de ikke gjør det)

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 10 aug 04, 15:13
er ikke enig i at simen gjør en dårlig kamp. riktignok har jeg sett han bedre, men han gjorde en brukbar figur.
det samme gjelder enerly, bora og wade.
litt vanskelig å si noe om alex. synes han surrer mye med ballen i bena, men det gjelder vel alle keepere av rbk-skolen og at han er veldig ussikker i feltet, men han gjør noen gode redninger også.

den største skuffelsen var kaptein (?) ringberg, som ikke engang prøver å vinne dueller. og stian som har selvtillitt godt under null.

risholt så jeg nesten ikke, og det er vel et ganske stort minus det også.

christian p, som skal være den skapende og kreative kraften i forsvaret hadde ikke dagen. mange feil valg og dårlige løsninger. artig å at han dribler spisser, men det er stort sett bare tull.

---------------------------

på vinger over europa


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 04, 17:00
Utrolig hvor mange som gir West godkjent pga at han løper 60-meter´n raskere enn alle andre fotballspillere i Norge. Han kan jo ikke noe annet en å løpe fort!
Han kom til 2 sjanser; han snublet i ballen ved den første anledningen og trakk seg akkurat tidsnok til at Arason kom først på ballen, ved den andre anledningen.

---------------------------

Macka fra start!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 10 aug 04, 18:16
Nå må dere rulle inn litt. Selv om FFK ble pressa aldri så mye, så behøvde ikke PAC å spille bra vel? Personlig så jeg kampen på TV og på video etterpå, og han ble dårligere og dårligere jo mere jeg titta på. Vanligvis synes jeg PAC er en av de jevneste på FFK, men han sugde om søndagen.

Vi får håpe det var en engangsforselse.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 11 aug 04, 22:22
Opprinnelig postet av hiawata
er ikke enig i at simen gjør en dårlig kamp. riktignok har jeg sett han bedre, men han gjorde en brukbar figur.


Uff nei... Simen var kanskje minst røten på midten, men det sier ikke mye den kampen her. Er sikker på at han kommer til å dominere igjen hjemme mot Odd, men på søndag gjorde han ikke en brukbar figur.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 aug 04, 22:55
Det er ikke bare i forsvar vi trenger å forsterke. Trenger minst 2 på midten, og minst en rutinert spiss som kan score på bestilling. Og hvorfor skal Ringberg jobbe på midten hele tiden, han skal være fremme å score mål. Sånn som nå må han jo jobbe ræva ta seg for å komme til målsjanser, og det duger han ikke til. Det er midtbanen sin jobb å være midtbane, og hvis ikke den greier det så er det leddet ikke bra nok.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340