Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget som beseirer VIF på Ullevål!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 03 aug 04, 21:56
enig med det laget der ajg! eneste er at jeg kunne tenke meg å la koskela fått prøve seg igjen!
syntes han var stor da han kom inn mot molde!
alternativet blir vel da at helland spiller stopper i steden for peters, og tero kommer inn på midtbanen!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 aug 04, 22:16
Nå når Peters har spillt så godt som midtstopper, har vi nesten fått et luksusproblem, fordi vi nå har mange jevngode midtbanespillere.
Tror KTE velger denne midtbanen mot Vålerenga:

Ererly - Risholt - Brenne - Stian

Og det vil si at vi har Koskela, Helland, Bjørnar og Søderstjerna (susp.) , som også alle er veldig nærme en plass.

Søderstjerna tar nok tilbake plassen fra Stian til den neste kampen.
Helland er god å ha å bytte inn dersom vi leder kampen og trenger ro i rekkene.
Og Koskela har spillt meget bra de to siste kampene som innbytter.
Den som nok er lengst fra å ta en plass på midtbanen er Bjørnar, selvom han har klart seg overraskende godt på venstreback plassen, bortsett fra Rosenborgkampen, hvor han ble to nummer for liten.

Dersom Barret er skadefri, bør han gå rett inn på venstreback plass. For hvorfor har vi ellers kun leid ham til høstsesongen.

Angrepet gir seg selv, sålenge vi enda ikke har fått noen utfordrer til Ringberg.
Da spiller selvfølgelig West og Ringberg.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 aug 04, 22:22
Har stor tro på at barret spiller,mener det var en eller annen i fr.stad systemet som uttalte seg om at barret skulle spille mot Moss i morgen...

håper uansett at koskela spiller,ser ut som han har formen inne for full:ffk:t

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 aug 04, 22:44
Endret: 03 aug 04, 22:44
Synes faktisk det er gledelig å se at de fleste av våre spillere nå ser ut til å ha funnet formen.
Både Søderstjerna, Enerly, Koskela, Brenne, Peters og Risholt har helt klart vist en oppadgående formkurve.
Både West og spesielt Ringberg har vist noe nedadgående form, men tror det kun er forbigående pga. småskader.
Gleder meg virkelig til Vålerenga kampen, som jeg tror gir nok en 3 poenger.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 04 aug 04, 08:54
Jeg kunne tenkte meg å se Bjørnar på midtbanen jeg. Som innbytter. Kan komme inn siste halvtimen og gå på noen bra indreløp. Han har jo en energi og motor som kan bli for mye mot slitne motstandere. Han kan score mål også!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 04, 09:48
Enig med Hubro7. Bjørnar er god når han blir satt inn på midtbanen på slutten av kampene.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 04 aug 04, 11:38
lund hansen hansen

czwartek
bora
peters
barret

enerly
risholt
brenne
bjørnar

west
ringberg

er enig i så å si alt du skriver s.a#1. deilig å se at det er såpass konkurranse på midtbanen nå. veldig mange alternativer. syns koskela virka veldig tent og frisk når han kom inn på søndag. helland virka også i brukbar form og söderstjerna er vel bedre nå enn han noengang har vist i ffk-trøya. har ikke sett stian på en stund, men han har jeg jo alltid tua på.

mener ovenstående midtbanefirer vil være mest slagkraftig mot vif. masse løpsstyrke og kreativitet. tror ikke kantspill og innlegg er oppskriften mot panzerhagen. markus virker ikke akkurat het i luftduellene om dagen.

---------------------------

med ffk til champions league!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 aug 04, 11:44
Kreativitet er vel mangelvare uten Håkan.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 04 aug 04, 12:03
Spørsmålet er vel igjen om vi skal stille med Håkan eller Bjørnar. Begge viser såpass form om dagen at vi har to ganske bra alternativer.

Valget gjøres vel nærmer kampstart på form og taktikk. Bjørnar løper generellt mer, men jeg likte å ha to kreative på midten som mot Molde. Det gir oss flere gode gjennomspill på Brenne og West.

Uansett så blir midtbanen vår bra. Forsvaret ser ut til å sette seg, uansett så går det i riktig retning.
West er udiskutabel i startoppstillingen på bortebane.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 04 aug 04, 12:20
Opprinnelig postet av Frode
Spørsmålet er vel igjen om vi skal stille med Håkan eller Bjørnar.


Håkan er suspendert. Smerte.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 04 aug 04, 12:34
Lund Hansen
Czwartek-Zivkovic-Petersen-Bjørnar

Enerly-Risholt-Brenne-Johnsen

West-Ringberg

---------------------------

FFK til Royal League


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 04 aug 04, 12:51
Stemmer det... Denne gangen stemmer det vel også.... Da blir det vel Bjørnar på høyre.... Kunne Kosso hvert ett alternativ ?

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 aug 04, 12:59
Forsvaret til Enga-kampen gir seg selv dersom Barett er frisk:
Czwartek - Petersen - Zivkovic - Barett

Midtbanen er mer åpen. Vi kan fortsette med Risholt/Brenne sentralt, men jeg tror jeg vil ha inn Helland i denne kampen. Da må Brenne ut på venstresiden. Dermed blir det:
Enerly - Risholt - Helland - Brenne

Alternativt kan Stian Johnsen få plass på venstre midtbane, Brenne inn sentralt og Helland på benken. Eventuelt kan Koskela gå inn sentralt for Helland. Flere alternativer altså.

Ringberg - West
Selvskrevent på topp.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 04 aug 04, 13:23
Enig Costanza!

Petersen blir bedre for hver kamp han spiller som stopper, og jeg syns det er riktig å fortsette med han, istedet for Helland i den bakre firer`n. Barrett er leid inn for å spille venstreback, så det er vel mest sannsynlig at han tar den plassen. Synd for Bjørnar som har gjort en god jobb der, men han er en fighter og kommer nok ikke til å gi seg uten kamp.

På midtbanen begynner vi faktisk å få et luksusproblem, med såpass mange gode spillere i form. Brenne er best sentralt, men det kan hende vi trenger Helland i en defensiv rolle i denne kampen. Synd at Håkan må stå over, nå som han endelig begynner å finne formen.

På topp har vi pr i dag ingen reelle alternativer til Ringberg og West, dessverre. Hornseth kan gjøre gode innhopp, men han trenger nok litt mer tid før han er en reell utfordrer til spissplassen. Skulle skaden til West sette ham ut av spill bør vi vel bruke Brenne på topp sammen med Ringberg. Det åpner for andre muligheter på midten.

Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 04 aug 04, 16:05
Vil først takke Henza for at jeg får lov å ha mine egne meninger.

Jeg har for moro skyld sjekket de forskjellige spillerbørsene. De er i likhet med meg stort sett enige om at Czwartek ikke har levert en stor sesong så langt. Av våre spillere er han ranket som den 9. beste spilleren av VG, og som nr. 10 av Aftenposten og Nettavisen. Poengsnittet er henholdsvis 3,81, 3,75 og 4,17.

Vet at det ikke er populært å bruke avisenes spillerbørser som sannhetsvitne, men her er man samstemte.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 aug 04, 16:22
Så er vel han blant de få som har spilt alle kampene enda kansje?? Han kan ha spillt kjempe godt i 6 kamper, men pga store tap og små feil i andre kamper kan han ha fått en dårlig poengsum.

Nei lær deg å værdset det han gjør, synes egentlig du kan holde kjeft i stede for å rakke ned på en spiller som har vært kansje vår beste spiller de siste 3 åra.

henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 04 aug 04, 17:16
Støtter deg fullt ut ebenfalk2, Mager vet dessverre ikke hva han snakker om her.


Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 05 aug 04, 08:24
Jeg verdsetter til fulle det Czwartek har gjort de årene han har vært i FFK, Ebenfalk2, og jeg synes det er synd at han er en av de få som er igjen av gjengen som tok oss opp fra sumpa.
Mitt poeng og min vurdering er at Bjørnar ikke har spilt seg ut av laget, og at han i de kampene har spilt back, stort sett har vært bedre enn Czwartek. Dette til tross for at han spilt på "feil" side. Jeg tror Bjørnar blir enda bedre på høyrebacken, og at han derfor bør prøves på denne plassen om Barrett skal inn i førsteelveren mot Vålerenga. Dette er ikke å rakke ned på Czwartek, men et valg mellom to av de heltene som førte FFK til Tippeligaen.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340