Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget som beseirer VIF på Ullevål!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 02 aug 04, 13:37
Med dette laget tror jeg det blir 3 poeng.



---------------Lund Hansen---------------


---Zwartek---Bora---Petersen---Barrett--

-----------------Helland--------------------

------Enerly-----Brenne-----Risholt-------

---West-------------------------------------

------------------Ringberg-----------------





Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 aug 04, 15:21
Kan bare si meg veldig enig :) Helland/Koskela på def midtbane, den av dem som er mest tent!!!

Må bare få sagt det. Det morsomste på stadion var at gutta endelig var skikkelig tent :ffk:

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 aug 04, 15:37
Helland er en spiller jeg vil se mere av på midtbanen han er god defansivt i denne posisjonen og kan være en backup i backrekka, men opptimalt vil jeg se han samme Risholt. Må neste si at jeg skjønte det ville gå vår vei når han kom innpå, det ble en ro i laget som gjorde at vi klarte å beholde ballen og ikke å stresse det bort som har skjedd mange ganger før.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 02 aug 04, 18:32
100% enig!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Mølla

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 1

Lagt til: 02 aug 04, 20:10
Endret: 02 aug 04, 20:17
Blir det mange folk fra Fredrikstad som kommer til Oslo?

---------------------------

Vaalerengen Idrætsforening


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 aug 04, 20:25
Vi bør vel ha som målsetning å klare ca 2000?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 aug 04, 22:08
Endret: 02 aug 04, 22:09
Den oppstillinga der vil få altfor svak høyreside framover.

Jeg vurderer ikke Risholt som en offensiv spiller, hans styrke ligger i å hold ballen, og avlevere den innen rimelig tid til bedre plasserte spillere høyere oppe på banen. Men med den innstillinga han hadde igår ville han være en djevel å spille mot som forsvarer selvfølgelig. Tror nok ikke han vil fungere så godt som flankespiller. Risholt må være involvert hele tida for at han skal holde koken og gutsen, og han vil falle utenfor på høyre kant høyt oppe.

Hva med Helland og Risholt som makkere foran forsvarsfirern, da?

Og kanskje West, Enerly og Stian(Håkan) høyt på midtbanen med Ringberg på topp, alternerende med West, f.eks.

Hadde vært moro å gi VIF en skikkelig offensiv trøkk te søndan. Slå dem ved hjelp av god gammaldags offensiv fotball. :rolleyes:

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 04, 00:00
Simen har virkelig fortjent en plass på laget nå, så han kan man ikke glemme i lagoppstillinga, synes egentlig West har mista litt av den sprinter egenskapen han hadde i høst, vant nesten ikke en duel på søndag bortsett fra den som Enerly skåra på, West burde bli spart til han er 100%. Lagoppstillinga mot VIF kunne sett slik ut.


L Hansen

2PAC Peters Bora Bjørnar

Helland Risholt
Enerly Søder

Simen Marcus

Både Simen og Marcus er spillere som jobber mye hjemover og Simen har vist at han har både fart, utfordreregenskaper og gode skudd, selvtilliten hans er på vei opp, eventuelt går det å ta ut Helland og putte Simen ned og få inn West på topp


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 04, 00:10
Nå kan vi snart bruke Lund Hansen Hansen isteden for Lars Petter Hansen Hansen.:D

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 aug 04, 00:55
Tror det blir to forandringer til kampen mot Vålerenga.

Søder fikk gult kort og nå må han vel stå over?

Barret spiller nok mot Moss og tar også venstrebackplassen fra Bjørnar mot Vålerenga.

Så da blir laget:

Aleksander L.H

Czwartek
Bora
Peters
Barret

Enerly
Risholt
Brenne
Stian

West
Ringberg
:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 03 aug 04, 10:53
Bortsett fra kampen mot Rosenborg, har Bjørnar klart seg utmerket som venstreback, både offensivt og deffensivt. Dette til tross for at han er høyrebent.
På motsatt side har Czwartek langt fra vært like patent som tidligere sesonger. Han bidrar lite fremover, og bakover har har gjort fatale feil, eksempelvis på overtid mot Vålerenga og nå sist mot Molde.
Etter min vurdering bør derfor Bjørnar foretrekkes på høyrebacken når Barrett er klar.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 04, 11:05
Bjørnar begynner å få snurr på venstrebeinet å.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 aug 04, 14:56
Opprinnelig postet av Asgeir
Den oppstillinga der vil få altfor svak høyreside framover.

Jeg vurderer ikke Risholt som en offensiv spiller, hans styrke ligger i å hold ballen, og avlevere den innen rimelig tid til bedre plasserte spillere høyere oppe på banen. Men med den innstillinga han hadde igår ville han være en djevel å spille mot som forsvarer selvfølgelig. Tror nok ikke han vil fungere så godt som flankespiller. Risholt må være involvert hele tida for at han skal holde koken og gutsen, og han vil falle utenfor på høyre kant høyt oppe.

Hva med Helland og Risholt som makkere foran forsvarsfirern, da?

Og kanskje West, Enerly og Stian(Håkan) høyt på midtbanen med Ringberg på topp, alternerende med West, f.eks.

Hadde vært moro å gi VIF en skikkelig offensiv trøkk te søndan. Slå dem ved hjelp av god gammaldags offensiv fotball. :rolleyes:


Poenget med denne oppstillingen er vel ikke å få offensiv tyngde, men å få defensiv tyngde. For deretter å kontre med West/Enerly/Ringberg og evt. Risholt

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 04, 15:53
Leser at Rekdal lover mål av Ivers mot FFK, dette betyr at det blir duket for årets hodeduel mellom Bora og Ivers det da, denne gangen må FFK ungå å skape dødballsituasjoner mot VIF, ungå og gå for tett opp i motspillere som faller lett, Berre og Fredheim Holm, og ikke minst Gashi. Vis gutta klarer å holde ett vist press på Jalland og Ivers i oppspillet til VIF tror jeg dette kan stoppe litt av forflyttinga av den offansive delen til VIF. Ellers tror jeg det vil være smart og bruke Helland på midten i denne kampen, ikke i forsvaret som sist.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 aug 04, 16:04
Enig i at Helland ikke bør brukes i midtforsvaret her. Han sliter veldig mot Fredheim Holm som er altfor rask i bevegelsene langs bakken for Helland. Sist gang ble han lurt opptil flere gang og måtte også gi straffe fordi han rett og slett er for treg til å forflytte seg langs bakken mot tekniske og hurtige spillere.

Likevel vil jeg gjerne se Helland fra start. Han har rutine og ro som kan bli essensielt i denne kampen. Men det må bli på midtbanen, som da han kom inn nå sist.

Iversen er svingod i lufta, det er bare å erkjenne, og Bora er nok et stykke unna det nivået. Det blir derfor viktig at backene og midtbanen støter tidlig på kantspillerne, de må ikke få komme i innleggsposisjon. I hvert fall ikke ned mot dødlinja. At de vil slå lange baller skrått bakfra får vi tåle, fra den vinkelen får ikke Ivers headet rettvendt på mål.

Topp konsentrasjon og innsats på samtlige så er det fullt mulig med tre poeng på Ullevaal. Men vi må heve oss enda et hakk fra Molde-kampen samt bli mer effektive. Savner også at det blir vist mer muskler og vunnet flere andreballer på midtbanen. I såmåte kan Helland igjen være god å ha fra start av.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 04, 16:09
Heldig vis er ikke Ivers i virkelig kampform. Bora har vel en fordell der.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 aug 04, 16:21
Tja... Hvis ikke Bjørnar tar venstre midtbane da. God form, bedre defensivt enn stian... Vet ikke, skal bli morro å se...

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 aug 04, 16:24
Ivers rekker sikkert bli skadet før kampen på søndag, den kjeksen der knekker sikkert bena før søndag på trening. I såfall om han skulle klare det ingen tror, nemlig at han holder seg skadefri i to uker i strekk så har nok Bora overtaket ja ;)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 03 aug 04, 18:23
Enig i det meste som blir skrevet her, men innlegget Mager kommer med er dessverre HELT FEIL!! Enig i at Cwartek har hatt sine feil, som i siste kamp mot Molde(målet). Men han har gjort SVÆRT få feil i forhold til andre spillere i FFK denne sesongen. Man så jo hvordan det gikk når Cwartek ble satt ut mot LSK, da han kom inn var han en av FFK sin bestemann. Bjørnar har spilt på det jevne på venstrekant, men Barret er og bør bli et førstevalg der når han blir helt skadefri.
Mager: Ihvilken kamp har Bjørnar spilt OFFENSIVT bra denne sesongen fra VENSTREBACK??
Og man ser at Bjørnar er en mye bedre midtbanespiller, der får han brukt "stå-på" viljen sin fullt ut. For han er god når han er plassert rikig plass.

DET ER INGEN TVIL!!!

Forsvarsfireren som spilte mot Molde med Barrett på venstreback er det ALLER beste alternativet. Bjørnar er definitivt best på midtbanen, og det er der han trives.
Hvis noen er uenige i det, bør argumentene og ikke minst bevisene på dette være BRA.

Mager: Innlegget ditt er dessverre HELT feil!
MEN, alle skal få ha sine meninger!

MVH
Henza:ffk:

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 aug 04, 18:29
Lund Hansen

Czwartek
Bora
Peters
Barrett

Enerly
Risholt
Helland
Brenne

West
Ringberg

Og til costanza: jeg tror det kommer langt flere enn 2000 fra fredrikstad. tipper 4000 jeg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340