Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander Lund Hansen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 25 jul 04, 23:05
Hva syns dere om denne karen?

En frisk pust i FFK-laget som hadde mange gode redninger i dag mot Rosenborg!
Lurer på om vi kanskje har en ny 1. keeper her ja!

Stå på videre Alex!
( ung og sprek er`n og ;) )

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 jul 04, 23:20
Lund Hansen imponerte veldig!! hadde noen benparader som bare han og espen johnsen klarer!

Han var en av FFKs beste spillere!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 jul 04, 23:35
Endret: 25 jul 04, 23:35
Han gjorde steike meg mye rart også!!!

Hadde følt meg mye tryggere med Sørlie der bak.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 25 jul 04, 23:49
Gjorde en god figur med tanke på hvor dritnervøs han var. Følte seg jo kvalm og elendig. Tørr ikke tenke på hvor rent buret blir når han er i form :-)

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 04, 23:49
Det som var med lund hasen kan være at han møtte sitt eget lag, men så mye rart gjordet han da ikke. jeg snakket med flere som var på lerkendal som mener at han ikke skal lastes for målene. det blir 3 poeng den 1/8 det er jeg sikker på. :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 04, 00:00
Lund Hansen gjorde et bra inntrykk. Han var tydelig nervøs og usikker i starten, men etter omtrent en halvtime virket det allerede som han var varm i trøya og hadde ristet av seg nervøsiteten. Tydelig at han har plukket opp en del av Espen Johnsen. Fyren har dessuten utrolig stor rekkevidde og derav enormt potensiale. Flere veldig gode reaksjonsredninger. Har sett keepere redde den første scoringen vi fikk mot oss, men det er langt fra noen keepertabbe.

Lund Hansen var en av våre bedre i dag og reddet oss fra større tap i 2. omgang. Psyket jo helt ut Storflor etter hvert...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 26 jul 04, 00:33
Ja det som kanskje er Lund Hansens forsje er vel at han har den enorme rekkevidden. Siden jeg satt hjemme å så kampen på tv fikk jeg se enkelte av hans reddninger i reprise. En av de som sitter sterkest igjen i minne mitt er et skudd fra en RBK spiller ca. midtveis i andre omgang hvor Lund Hansen får servert et hardt og godt skudd nede i det venstre hjørnet. Lund Hansen strekker seg så lang han er og gjør en mesterlig enhåndsreddning. Det jeg stiller meg undrende til er om Sørlie i det heletatt hadde vært der nede, og om han hadde rukket helt bort i stolperoten. Desverre, det tror ikke jeg. Tror det er et mye større potenisale i denne gutten, la han bli varm i trøya så vil han holde nullen i flere kamper fremover.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 26 jul 04, 00:53
Endret: 26 jul 04, 00:55
I dag har vi sett vår nye storkeeper i aksjon. Derom hersker ingen tvil!! Håper bare ikke Eggen fortsetter å favorisere sine ynglingr, men lar denne karen få stå flere kamper. Da kommer 3 poengerne garantert..

---------------------------

FFK til Royal League.......


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 jul 04, 01:27
Vi må ikke glemme at han kun er på lån da...
så da står vi kanskje på bar bakke neste år?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 jul 04, 08:13
Jeg er overbevist om at også Lasse Staw kan komme inn og gjøre det godt etterhvert, han er også en reaksjonssterk type med lang rekevidde.

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 26 jul 04, 12:29
Vi kan vel ikke ha en i mål som er drittnærvøs, uansett om det er mot gamleklubben eller ikke, nei sørlie er 1 keeper uten tvil. greit han reddet noen skudd, men han gjorde mye rart også.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 jul 04, 12:41
Nerøsitet er en del av gamet, men jeg syntes det er bra han er nervøs, dette gjør at han holder konsentrasjonen oppe og at han er fokusert.
Litt adrenalin er vel bare bra.:eek:

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 26 jul 04, 13:39
At han er nervøs sier seg vel selv.
Første kamp i tippeligaen og det mot laget han spilte med for kun få uker siden.
Jeg hadde regnet med at det skulle gå enda verre enn det gjorde. Regner med at nervøsiteten er borte når han ikke spiller på Lerkendal og det er andre kamp i tippeligaen.
Vi MÅ ha 3 poeng mot Molde og da er vi avhengig av god keeper også. Dette fikser Lund Hansen!

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 26 jul 04, 16:42
Først og fremst er det utrolig positivt at vi får skikkelig kamp om keeperplassen og at vi har to gode alternativ. Her har Harry Hansen gjort en god jobb; det kostet ikke mye penger heller så vidt jeg har skjønt.

Husker med gru tilbake på LSK-kampen der Rotevatn kom inn på stillingen 1-1 og slapp inn 3 mål etterat Sørlie ble skadet.

Endelig begynner jeg å føle meg trygg på forsvarsrekken vår. RBK og LSK var som forventet, men vi kommer til å ta masse poeng mot svakere lag fremover :)

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 jul 04, 16:59
Alexander hadde noen feil og noen bra redninger...Og viser at han er et talent..Sikkert ikke så lett å debutere i tipeligaen mot gammleklubben,gutten er bare 21 år!!Men morro at Steinar har fått en god utfordrer...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbuss-aristokrat #14

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jul 04
Innlegg: 3

Lagt til: 26 jul 04, 18:52
Ingen kan si no på at vi hadde tapt stort uten denne gutten i målet mot Rosenborg! Med tanke på alderen,motstanderen og at dette var hans debut-syntes jeg han får mer enn godkjent!
:ffk:
Steinar Sørlie,pass opp!!!

Og jeg henger meg på Snæbbuss-aristokrat #16: En høy,mørk og sprek gutt...ja takk! :p

---------------------------

En av 2 jenter i gutteflokken!!Lenge leve "hjørnet"!!




Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jul 04, 21:09
Må også huske på at han ble spilt bra av RBK-spissene. De spilte under pari, selv om døm scora 3.:cool:

Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 31 jul 04, 00:39
Jupp, du sier noe der Snæbbuss #14 :)

Syns faktisk ikke det er så rart at han er nervøs. Det var jo deby-kampen hans, også mot "gamlelaget" på Lerkendal! Føler med unggutten jeg.
Dessuten er det ikke så dumt å være litt nervøs, da pleier man ofte å prestere bedre!
Så stå på videre all i hopa ;)

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 jul 04, 03:43
Håper faktisk at FFK klarer å gjøre avtale med Rosenborg om kjøp av Aleksander, slik at han blir permanent i FFK.
Dette er et kjempetalent, som Rosenborg ikke torde å satse på i Champions Leaque pga. hans unge alder.
Personlig tror jeg Aleksander henviser Sørlie til benken resten av sesongen, uansett hvordan det går med hans skade.
Og til neste år, dersom vi får beholde Aleksander i FFK, så blir det en kamp mellom Aleksander og Lasse Staw, når det gjelder keeper plassen, og da er nok Steinar Sørlie historie i FFK, nådeløst, men sant.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 02 aug 04, 13:01
Enig med Snæbbus 1, fortsetter Lund Hansen slik, tar ikke Sørlie tilbake plassen. På den annen side, blir han altfor god, kan vi bare glemme å beholde ham, vi bare låner`n. Håper på en overgang, tror det ikke før det skjer.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3