Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva driver du med Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 25 jul 04, 20:51
Hvorfor setter du debutanten Bora Zivkovic til å ta straffe?

Greit nok at Risholt var byttet ut, men det finnes da for F¤% andre som har tatt straffer på laget?

Utrolig rutinert.. Dritdårlig gjort egentlig.

---------------------------

#18™


elisabeth_jinta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 25 jul 04, 21:35
Ikke langt mellom himmel og helvete. Hadde han scoret hadde ahn blitt den ny helten med engang! Synd at det ikke ble slik men han kommer sterkere tilbake..

---------------------------

Heisann..=)


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 jul 04, 22:44
Tulling... Han kan vel være like egnet til å ta straffe som noen andre for hva du vet. Hadde han skåret hadde tonen vært en helt annen

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 25 jul 04, 22:55
Nei folkens dette blir for dumt, spiller du på toppnivå så er du god nok til å ta straffe. Noen ganger skårer man andre ganger misser man, slik er det bare. Synes Zivkovic gjorde en god kamp, og har fortsatt troa på at Eggen er rett mann på rett sted;)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 jul 04, 23:01
Canal+ kommentatorerne satt også spørsmålstegn ved dette. Eggen hadde ikke noe ordenlig svar på hvorfor han tok straffa. Det eneste han svarte var; "fordi risholt var bytta ut".

For det første er dette en debutant. Debutanter som ennå ikke har blitt en ordentlig del av klubben skal ikke ta straffer.
For det andre så er Bora forsvarsspiller. Man setter ikke forsvarsspillere til å ta straffer.

Harry Hansen har vel også dreti litt på draget i denne sammenheng når han karakteriserte Boja som en målfarlig spiller. Det så f... ikke sånn ut. Større sjanser får man ikke.

Etter min mening skulle Håkan Søderstjerna tatt den straffa. Det sa jeg med en gang straffa var tildelt. Risholt skulle heller ikke blitt byttet ut. Greit nok at han spilte en kamp under pari til han å være, men han er en viktig spiller på dødballsituasjoner og pga sin arbeidskapasitet. Hadde Eggen vært litt smartere, så hadde vi kanskje hatt med oss poeng hjem fra Lerkendal.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 04, 07:02
tåpeligt. Hadde bora skåret ville vi sagt noe annet. gutter vi tapte ikke p.g.a. straffe missen. det blir mye om og men å hvist vi hadde skåret. kanjse håp om uavgjort. Uansett syns jeg det er galt å henge ut eggen. RBK var mange hakk bedre. 3 poeng den 1/8 :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 26 jul 04, 07:40
Opprinnelig postet av Olavesen
Tulling... Han kan vel være like egnet til å ta straffe som noen andre for hva du vet. Hadde han skåret hadde tonen vært en helt annen


Så jeg er en Tulling fordi jeg mener noe annet enn deg????? For et slående argument!!
Det spiller ingen rolle om man er egnet eller ikke til å ta straffe, men du setter ikke en debutant til å ta straffen! Han kan være så egnet han bare vil, og som han sier selv, så har han aldri bommet på straffe før. Hvorfor tror du han bommet? Kanskje fordi han var så nervøs som en debutant er??

Opprinnelig postet av keiko
tåpeligt. Hadde bora skåret ville vi sagt noe annet. gutter vi tapte ikke p.g.a. straffe missen.


Vi hadde sikkert tapt om han hadde scoret også, men det var faktisk ikke det som var poenget mitt. Du setter ikke en debutant til å ta en straffe. Söderstjerna hadde nettopp scoret og hadde sikkert selvtillit nok til å putte nummer to.

---------------------------

#18™


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 04, 08:24
Hei Magic18

Hadde han skåret hadde du ikke gitt han kritikk derfor er dette så tåpelig og komme med mener jeg. Vi tapte ikke p.g.a. dette. Bora er greit nok en debutant for ffk, men han har kvaliteter og han har aldri bommet føre på straffer sier han selv. alle kan bomme. hvor sikker er du på om en annen hadde tatt straffen at det hadde blitt mål? Vi vinner den 1/8 :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 jul 04, 08:24
Bora er en proff fotballspiller som, kan gjøre feil, akurat som andre proffer, vi har jo hatt et mesterskap lenger ned i Europa hvor vi ha sett andre spiller gjøre den samme missen, slik er fotball, og hadde mot formodning FFK klart og putte en goal til ja så ville jeg sakt at det var urettferdig. Grunnen til at FFK taper er at de vi møtte igår har vært i toppen i Europa i mer en 10år mens vi har brukt de siste 12 åra i 2divisjon, så enkelt er det.
FFK slitter utrolig på den defansive delen, null markering, null agresivitet ikke er dem plasseringsdyktige nok.
Dette er ting som en trener har ansvaret for at blir jobbet med, og vis ikke FFK gjør noe med det snart så ser det stygt ut, det mest positive igår bortsett fra Lund Hansen var og se at Håkan begynner å komme i form, og Bora var dyktig på å komandere forsvaret.

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 26 jul 04, 09:18
Magic 18:

Her har du en mann som aldri har bommet på en straffe i en obligatorisk kamp og så er han ikke egnet til å ta straffe?? Skjønner ikke helt tankegangen din. Han har tatt en god del straffer i sin karriere og aldri bommet.

Hadde han truffet, så hadde du vært storfornøyd og slengt ut godord om han. Men siden han bommer så er han "syndebukk".

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 26 jul 04, 10:25
Endret: 26 jul 04, 10:29
Opprinnelig postet av keiko

Hadde han skåret hadde du ikke gitt han kritikk derfor er dette så tåpelig og komme med mener jeg. Vi tapte ikke p.g.a. dette.


Opprinnelig postet av n14098

Her har du en mann som aldri har bommet på en straffe i en obligatorisk kamp og så er han ikke egnet til å ta straffe?? Skjønner ikke helt tankegangen din.
Men siden han bommer så er han "syndebukk".


Men gidder dere å lese hva jeg skriver da???? Eller vil dere ikke?

Om dere ikke forstår hva som står der så kan dere jo gi f i å svare også.

Det spiller ingen rolle om han er egnet eller ikke. JEG syntes det er direkte dumt å sette en debutant til å ta straffe. Kommentatorene på TV reagerte ogsp.
Jeg har vel heller ikke utpekt ham til syndebukk?? Hvor har jeg gjort det? Har også flere ganger poengtert at det ikke var derfor vi tapte kampen.

Det var vel en grunn til at han bummet. Kanskje han hadde nerver, som debutant?

Om dere ennå ikke har forstått hva jeg mener: Det er Eggen jeg kritiserer.

---------------------------

#18™


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 26 jul 04, 10:45
Gidder ikke utale meg så jævla mye om verken Bora eller de andre "nykommerne" enda. Må vel gi de eb by sjangse, slik at de kan bedre seg. For dette var en "dårlig debut" samt " oppfølging" av Enerly. så langt ingen forsterkninger.
Ellers enig med de som hevder at hva i h...... tenkte KTE ( dersom han tenkte) da han lot Bora ta straffa!!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 jul 04, 13:38
Er enig med Magic18!! Synes det er rart at man setter en debutant til å ta straffa! Det er eggen sitt ansvar og da er det han vi må kritisere!!

Ellers synes jeg Bora spilte en god kamp! Virker meget trygg og sikker med det han driver med.

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 jul 04, 16:56
Synd på Bora,hadde vikrelig fortjent det målet,syntes han spillte bra..Uansett,er ikke noe vits i å Kritisere han,hvem som helst kan bomme på en straffe..Syntes man i stedet bør begynne å kritisere angrepet/midtbanen som bomma på 5 fete sjanser..Hadde et av dem vært i mål,hadde kampbildet blitt helt annet

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 26 jul 04, 17:16

Hvis en annen hadde tatt straffen og bommet så hadde noen spørt om hvorfor Bora ikke tok straffa, siden han aldri har bommet før. Synes det er latterlig å ta opp dette.

---------------------------

Fredd


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 26 jul 04, 18:39
Virkelig latterlig temperatur på denne tråden. Vi får en spiller som ifølge seg selv har scoret på 99 av 100 straffespark i karrieren. Han tar straffesparket fordi Risholt, den faste, er byttet ut.
Dessverre er det ikke unormalt eller et stort tegn på svakhet verken hos spiller eller trener at han bommet.
At Bora var debutant i kampen spiller da ingen som helst rolle.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 jul 04, 23:52
Tror ikke magic 18 mener at bora er syndebokk, men hvis han gjør det så bør ha skjerpe seg! Men forøvrig er jeg helt enig med magic, man setter ikke en ny spiller til å ta straffe etter å ha spilt 85 min med nye lagkamerater, synes synd på bora jeg, ikke morro å bomme på straffe i 1 kamp for ditt nye lag! jeg mener eggen bør revurdere både taktik og posisjon i ffk! kanskje på tide med nytt trener blod....................................???

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 27 jul 04, 10:46
Ikke for å dra opp en gammel tråd, men hvorfor Vebjørn fikk ta straffe mot moss er jo enda mer uforståelig.
Se disse to avgjørelsene i sammenheng så kan man kanskje stille spørsmål tegn med hva Eggen gjør.
Uansett straffa er brent!

Det som er mest bekymringsfult er at FFK ikke har spillere som evner eller TØR å ta straffe. Kapteinen vår er rett og slett for feig til å ta straffer. Da gjør jo ikke det jobben til Eggen lettere heller.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 jul 04, 20:32
Opprinnelig postet av Hubro7
Kapteinen vår er rett og slett for feig til å ta straffer. Da gjør jo ikke det jobben til Eggen lettere heller.


Kanskje på tide å legge ned denne usaklige tråden?
Skulle likt å hørt din mening, Hubro7, dersom Ringberg var eksekutør, og bommet på sin 3. av 3 mulige i løpet av FFK-karrieren. Å kalle det feigt, blir rett og slett helt sinnsykt dumt.
Storhet, vil jeg kalle det. Han er ærlig nok til å si ifra at han ikke takler å være straffeskyter.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340