Husk meg
Brukernavn
Passord

Publikum på søndag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 13 jun 03, 13:18
Jeg sitter og ser på bilder fra HamKam-kampen på plankehaugen.no. Der ser jeg blant annet mange Fredrikstadfolk som heier med (både unge og gamle). Hvorfor gjør dere ikke det på hjemmekampene? Jeg oppfordrer alle til å stille seg opp der hvor de andre FFKsupporterne står på søndag, og synge med! Vi vinner forresten 3-1 :)

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 13 jun 03, 14:02
Helt enig creed1, folk burde være mer aktive på hjemmekamper også... Virka jo som det løsna litt hjemme mot MK, så vi får bare håpe at den "gode trenden" fortsetter :D Skikkelig stilig med det ropet, fra plankehaugen til hovedtribuna :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jun 03, 21:34
Virker som om folk tørå slippe seg mer løs på bortekampene både fordi at "der kjenner ingen oss" og at man ofte har litt alkohol i blodet på bortekampene..
I tillegg er en viktig grunn at alle står samlet på bortekampene, dvs også mange som ikke er medlemmer i plankehaugen. de samme personene sitter spredd rundt på forskjellige steder av stadion på hjemmebane, kanskje mange har sesongkort også. vi er rett og slett for spredd rundt omkring på hjemmebane..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 jun 03, 23:34
Ja, la oss samle oss alle sammen inne på matta!!



:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340