Husk meg
Brukernavn
Passord

Dem som kan ødelegge FFK er......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 jul 04, 17:49
Rottene som lurer rundt i krokene på klubbhuset. Rottene som ble plassert langt ute på sida når Eggen og Co fikk FFK opp fra søla..... Derfor bør vi supportere faktisk verne de eksterne kreftene som har fått FFK på rett veg.... Hvis ikke kommer fort tidene med de gamle lederene som skakkjørte økonomien og som ikke klarte å få FFK opp fra breddeidrett..... Vi bør faktisk tåle et nedrykk.....

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 08 jul 04, 18:04
Det der er jæv... viktig. Det er mange verdensmestere som hvisker og tisker i krokene der nede. Vi tåler ett nedrykk, men ikke tilbake til det greiene der.

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 jul 04, 21:55
Det der er jeg veldig enig i, Bedreviteren.

Det FFK trenger nå er vår fulle støtte. Spesielt hele støtteapparatet og administrasjonen, som har fått FFK tilbake til tippeligaen, der vi hører hjemme.

Som Bedreviteren skriver, så kan fort de gamle ledertypene være tilbake.
De som var mere opptatt av å holde liv i de gamle minnene enn å bygge opp klubben til å bli en moderne Eliteserie klubb, slik klubben fremtoner i dag.

FFK har idag en organisasjon vi kan være stolt av. Selv om mye har gått galt i år, så jobber de stenhardt for å lykkes og de fortjener derfor vår støtte til den bitre ende.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 09 jul 04, 08:45
Husker med gru 80 og 90-tallet hvor støtteapparat og adm. var på et enda lavere nivå enn det sportslige. Desperate spillerkjøp, dårlig behandling av spillere, dårlig økonomi etc. som skapte mye negativ omtale i pressen.

Håper jeg aldri får oppleve det igjen.


---------------------------

Marching on together!


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 09 jul 04, 10:20
Nær sagt som vanlig....... er jeg helt enig med Bedreviteren og S#A 1.....

Vi tåler et nedrykk, hvis det skulle komme, men det er kanonviktig at vi fortsetter det vi har begynt på...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 jul 04, 10:47
Organisasjonen i FFK har blitt mye bedre, men den bør fortsatt bli ennå slankere, og ha færre folk med makt. Og makten bør i dag sitte på folk som kommer utenbys fra. Kverneng, Hansen og Eggen burde vært en rød tråd på samme måte som. Skutle, Bratseth og Eggen sr var det.... og er...

Hvem husker ikke med gru på den tiden da ledere var på tur i England og lette etter spillere uten at trenere som Gustavsen og Rostad engang visste hvem eller hva dem lette etter....... Det er værre enn et nedrykk om disse folka kommer tilbake.....

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 jul 04, 12:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Og makten bør i dag sitte på folk som kommer utenbys fra. Kverneng, Hansen og Eggen burde vært en rød tråd på samme måte som. Skutle, Bratseth og Eggen sr var det.... og er...

Disse i RBK, er de utenbys fra? Trodde de var ekte trøndere alle sammen jeg... Eller var det kanskje ikke sånn du mente det?

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 jul 04, 13:23
De som skal styre i FFK bør komme utenbys fra. Hvis ikke kan det fort bli den uduglige gjengen som styrte på 80 og 90 tallet. Modellen til RBK bør være måten å jobbe etter...... Er hva jeg mente planken.....

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 jul 04, 14:23
Opprinnelig postet av Bedreviteren
De som skal styre i FFK bør komme utenbys fra. Hvis ikke kan det fort bli den uduglige gjengen som styrte på 80 og 90 tallet. Modellen til RBK bør være måten å jobbe etter...... Er hva jeg mente planken.....

OK, da tar jeg poenget ditt. Men jeg må si meg til dels uenig, hvor folk kommer fra bør ikke ha noe å si hverken på den ene eller andre måten. Kompetanse på høyeste nivå er det vi må ha, uansett. Kommer personen fra Fredrikstad, er dette i mine øyne en bonus, men det er kvaliteten som må komme først, ikke hvor man kommer fra...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 jul 04, 19:15
Nei, selvfølgelig bør det ikke ha noe å si hvor man kommer fra..... Men i FFK systemet i dag er det ikke mange kompetente som er fra Fredrikstad....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340