Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK-FFK 25 juli.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lory

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 04
Innlegg: 8

Lagt til: 07 jul 04, 15:11
Noen som skal til Trondheim 25 juli?

ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 07 jul 04, 15:17
Selvfølgelig skal vi til Trondheim !!! Ankommer byen på fredag, og blir til mandag . Vet om mange som skal til Trondheim for å se denne kampen , blir max å se gutta hamle opp med avdankede rbk spillere på hjemmebane :D

Må ha trua , vettu...:ffk::ffk::ffk:

Så til dere der ute som kanskje ikke har ferie da, kjøp billett med Plankehaugens Expresstog på denne store festsøndagen !!! Vi ses ....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jul 04, 15:30
Personlig vil jeg anbefale alle til å bli med på togturen.
Jeg var med til Bergen og det synes jeg var en kjempesucess. Derfor blir jeg med til Trondheim også, så får de andre guttane kjøre en allerede fullsatt Snæbbuss.
Og for de som jobber, så er vi jo hjemme igjen tidlig mandag morgen.:D:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Lory

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 04
Innlegg: 8

Lagt til: 07 jul 04, 15:31
Vi ankommer også Trondheim på fredagen. Kanskje man skulle gjøre et forsøk på samle troppene til FFK fest på lørdagen. Forslag til treffsted?

ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 07 jul 04, 15:34
Nå er ikke jeg den som er mest kjent blandt Trondheims mange puber....men håper selvfølgelig vi som skal ha hele helga der oppe, kan klare å "ta over" en pub, og holde den varm og god til den store troppen vår ankommer med toget på søndag !!! Fargene våre kommer garantert til å synes godt , i hvertfall !!!:p

_Anette_

Knøttespiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 39

Lagt til: 07 jul 04, 20:39
Noen som vet hvor mye denne turen koster? For ikke-medlemmer.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 07 jul 04, 20:46
Opprinnelig postet av _Anette_
Noen som vet hvor mye denne turen koster? For ikke-medlemmer.

Mener det var 750 kr for ikke-medlemmer, og 650 for medlemmer.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 07 jul 04, 21:02
Jeg skal sjekke med Kjernen om pub. Det kan jo hende vi er velkomne på pøbben dømmes allerede på lørdag. Hvis ikke får vi finne på noe annet lurt.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 jul 04, 23:38
Jeg har et spørsmål ang. togturen. Turen til Trondheim tar vel ca. to timer lenger enn turen til Bergen, så da er vi ikke framme før en time før kampstart. Stemmer det?

Og så lurer jeg på om det i fremtiden (om det blir mer tog) ikke er mulig å legge opp turer sånn at vi reiser på lørdagskvelden, og kan få hele søndagen i kampbyen?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 08 jul 04, 01:40
Endret: 08 jul 04, 01:41
Skal se om ikke jeg får sjekket opp tider etc i forbindelse med togturen i løpet av torsdagen. Var på ferie da togopplegget ble spikret, så jeg er ikke helt oppdatert på alle detaljer og har heller aldri tatt toget til Trondheim. Aner ikke hvor lang tid det tar opp dit med tog, men man bruker jo ikke så fryktelig mange timene med bil?

Når det gjelder fremtidige togturer, så kommer jo det an på hvordan oppslutningen om denne turen blir. Tog er rett og slett dyrt. Nå har vi riktignok en solid underskuddsgaranti for denne turen, men det er ikke sikkert vi tør ta sjansen på å sette opp tog til alle mulige og umulige plasser, selvom tog er aldri så behagelig. Buss er mer fleksibelt da vi kan sette opp akkurat så mange busser vi trenger. Dessuten er det ikke så ille om vi må kjøre med en halvfull buss et sted. Et halvfullt tog derimot...

Avhengig av sportslige resultater og interesse for togturer, så skal du ikke se bort fra at det blir tog til Stavanger. Avslutningstur til Stavanger med overnatting fra lørdag til søndag og sikring av plassen i Tippeligaen er vel den en av de våteste drømmene en stakkars FFK-supporter kan tenke seg nå om dagen...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 08 jul 04, 08:50
7 timer og 42 minutter tar det, hvis man kjører tilnærmet konstant til Trondheim. Togturen bruker rundt åtte timer den også.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 08 jul 04, 09:25
Anbefaler de som skal kjøre om å kjøre Østerdalen og ikke Gudbrandsdalen. Den er ca 4 mil kortere, og du slipper de småstedene og fotoboksene oppover i Gudbrandsdalen. Det er del 50 og 60 soner oppover der og.

Velg Østerdalen. Over Kviknefjell istedenfor Dovre. Kjedligere vei ja, men og rundt 1 time mindre kjøretid.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 08 jul 04, 12:33
Har et spørsmål til: Kan vi endre øl-tilbudet noe denne gangen? Ikke noe drastisk, bare et annet alternativ enn utpissa amerikansk vann. Cideren var god, da. Frisk og god... (Du må ha vært der...)
:p

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 08 jul 04, 14:35
Fra fredag til mandag. Med bil.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340