Husk meg
Brukernavn
Passord

EGGEN ER FOR DÅRLIG!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 jul 04, 08:51
Jeg har støttet opp om denne mannen lenge nå, men nå er det nok.

Greit at han har tatt oss fra 2-eliteserien, men nå for det faen meg være nok.

Han er talentløs til å coache laget, eier ikke strategiske grep, ei heller taktiske grep.

Makan til "kæll".

Greit at han ikke har all verdens med mannskap, men det for være grenser til slapphet, og liten lagmoral.

Fy faen!!!

Søderstjerna; Jeg skal på ferie til Skåne om 2 uker. Du kan få sitte på gratis til Sverige. Og ikke tilbake igjen.

Risholt gå i deg sjæl, istedenfor å trippe rundt ut på der som en annen "hoppetuss".

Hilsen frustrert!!!

ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 05 jul 04, 10:55
Endret: 05 jul 04, 10:56
Ja, må si meg enig i frustrasjonen. Er det på tide å si takk for hjelpen Eggen? Eggens kunnskaper holdt godt i 2. og 1. divisjon men tydeligvis ikke i TL. Lei for å si det men vi skal ikke tviholde på en trener bare fordi han har hatt gode år i en klubb, man må huske at klubben går foran trenere i sådan stund.

Vi kan ikke gå gjennom TL uten en hjemmeseier f.eks. Skjer det så er det så pinlig at Eggen bør ta ansvar og gi fra seg posisjonen.

Bare det å ikke forsterke forsvaret før opprykket til TL er for meg en skandale og vi har sett hva det har ført til. Igår (mot LSK) hadde vi en backfirer kun bestående av midtbanespillere......

Nei, det er kanskje på at Eggen skal vurdere stillingen sin som hovedtrener for FFK?

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 05 jul 04, 11:17
NEI! vi kan jo ikke miste eggen! han har bevist ferdighetene sine i TL før. han trenger bare noen forsterkninger.
:ffk:

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 jul 04, 11:53
Skjerp dere, dere som klager på Eggen .:confused: Han har kompetanse nok i massevis. Men han må også ha folk rundt seg som tør å åpne lommeboka.:cool:

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 jul 04, 12:33
OK. Har roet meg litt nå, og beklager mitt lille frustrasjonsutbrudd, men jeg synes fortsatt et Eggen har vært bemerkelsesverdig stille på benken.

Man kan jo ikke si at han ligner far`sin!!!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 05 jul 04, 16:32
Har ikke Eggen klart en øvre-halvdel plassering med Moss? Det er jo en sinnsykt bra prestasjon, så han kan nok med de rette spillerne... Får bare håpe han snart finner de!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 05 jul 04, 16:37
Evt. de rette spillerne klarer det uansett trener. :rolleyes:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jul 04, 17:34
Hvis en trener ikke klarer å finne de rette spillerene er jo det hans skyld..... Søderstierna, kosso, hornseth er dårlige kjøp i forhold til hva du får for pengene.....

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 05 jul 04, 17:41
..riktig Holters.
Det hadde vært mer imponerende om treneren hadde tillpasset spill og taktikk etter spillertypene han til enhver tid disponerer. Noe annet er egentli helt håpløst.
Nå må vi kreve at spillere og lagledere kun har fokus på FFK. Ellers må vi annsette en som har det! F...ih......

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 05 jul 04, 23:34
synes eggen har vært dårlig under kamp i år. han har gjort mange rare bytter.

dessuten er det vel litt rart å starte med en førsteellever uten en eneste forsvarspiller. helland er vel det nærmeste man kommer forsvarspiller, men han spilte midtbane i lillestrøm. bjørnar, petersen og enerly skjønner vel alle at ikke er forsvarspillere. å hente en spiss fra oslo øst å regne med at han skal holde mål som stopper i eliteserien er vel ganske optimistisk.

hadde vi kunnet klage på skader i de bakre rekker kunne man forsvart å bruke folk på ukjente plasser, men det er vel for øyeblikket bare tor som mangler bak der.

dette virker som svartmaling. er frustrert nå jeg og! eggen har mange sterke sider, som f.eks spillerutvikler. mener vi skal beholde ut sesongen jeg. i hvert fall til vi har no bedre for hånden.

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340