Husk meg
Brukernavn
Passord

Enerly som høyreback på søndag!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 03 jul 04, 01:25
Endret: 03 jul 04, 01:50
Dette er katastofe!!!!! Hva med Chvartek?? Og Enerly er vel INGEN høyreback!!!!??:mad:

Dette er faktisk sant ...hva synes dere?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 jul 04, 01:50
Endret: 03 jul 04, 01:50
Sikker på at dette ikke er for at Eggen vil "skape litt blest" rundt dette, og "overraske" med å plassere Enerly et annet sted på banen i morgen?

Husk, Enerly er ikke en spiller som trenger å "spille seg i form" på en plass i laget i løpet av noen treninger. Han har et godt fotballhode, og har all den erfaringen han trenger for å "plutselig" bli satt på høyre ving, sentral midtbane, eller lignende i morgen.

Tror nok vi ser ham som entent ving, kant, eller sentral midtbane i morgen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 03 jul 04, 01:58
Dessverre Holters, jeg vet at Enerly skal starte som høyreback.......(sann mine ord)Men enig med deg det er som ving, kant, eller sentral midtbane han bør plasseres. Men ettersom Enerly iallefall STARTER på høyreback........hva da med Shwartek???!!.....han har jo ikke spilt seg UT han......mulihg han får en annen plass da.....men hvor??

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 03 jul 04, 09:30
Helt utrolig. Han kan da ikke være kjøpt inn for å spille høyre back? Der har det aldri vært noe stort problem. Har det klikka for mr. Eggen?

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 09:47
X-files.... Du tror det ikke før du får se det.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 jul 04, 10:14
Dette tror jeg ikke på. Hvis han spiller høyreback i morgen begynner jeg å lure på hva Eggen driver med. Tror nok han blir å se som høyre midtbane i morgen.

:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Fredd


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 03 jul 04, 10:39
Jeg mener nå at forsvaret har vært svakt, også på høyre siden jeg da.
Og Enerly har spilleforsåelsen som skal til for å demme opp deffensivt. Hans "silkefot" sørger for presise oppspill til West eller midtbane.
Ja...morsom løsning det.


---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 jul 04, 10:49
Cwartek har spilt greit nok han, har gluppet noen ganger, men alt i alt har han spilt en bra sesong til nå sett i folhold til hvilken erfaring han har.

Tror ikke noe på dette her...

Vector

Knøttespiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 28

Lagt til: 03 jul 04, 10:55
Med Bjørnar på venstre, Peters og Helland i midten, og Enerly på venstre kunne dette like godt vært midtbanen vår... ;)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 03 jul 04, 12:14
Opprinnelig postet av henza
Dessverre Holters, jeg vet at Enerly skal starte som høyreback.......(sann mine ord)Men enig med deg det er som ving, kant, eller sentral midtbane han bør plasseres. Men ettersom Enerly iallefall STARTER på høyreback........hva da med Shwartek???!!.....han har jo ikke spilt seg UT han......mulihg han får en annen plass da.....men hvor??

Heldigvis er det mange som "vet" ting ikke andre vet her inne, mitt håp er at dette er nok et slikt tilfelle. Dersom KTE lar være å bruke Enerly der han er best fra første sekund, blir jeg vanvittig skuffa og faktisk direkte forbanna.

Jeg vil aldri sette spørsmålstegn ved KTE`s fotballkunnskaper, men jeg har flere ganger blitt helt satt ut av noen av hans taktiske disposisjoner...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 jul 04, 12:42
Endret: 03 jul 04, 12:46
Opprinnelig postet av Planken
Jeg vil aldri sette spørsmålstegn ved KTE`s fotballkunnskaper, men jeg har flere ganger blitt helt satt ut av noen av hans taktiske disposisjoner...


Planken, du kunne ikke fått sagt det bedre! Jeg er til de grader ordrett enig med deg! Man henter bare ikke inn Dagfinn Enerly for å spille back, så enkelt er det bare!

Man må bruke den spilleren som er den beste i en bestemt posisjon, ikke bruke spillere i "feil" posisjoner bare fordi de er gode nok for laget.


Bjørnar på backen og Enerly på kanten:ffk:

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 13:16
Fotballkunnskaper og taktiske disposisjoner er vel en ting av samme sak, Planken.
Jeg har også stor tiltro til KTE`s fotballkunnskaper, men anntagelig den største forskjellen på han og alle oss andre "eksperter" her på forumet er at han ikke lar seg styre av følelser og gjør de disposisjoner han mener er riktige der og da. Men han er jo ingen gud og da kan selvfølgelig også hans plan slå feil.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 03 jul 04, 13:29
Endret: 03 jul 04, 13:30
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Fotballkunnskaper og taktiske disposisjoner er vel en ting av samme sak, Planken.
Jeg har også stor tiltro til KTE`s fotballkunnskaper, men anntagelig den største forskjellen på han og alle oss andre "eksperter" her på forumet er at han ikke lar seg styre av følelser og gjør de disposisjoner han mener er riktige der og da. Men han er jo ingen gud og da kan selvfølgelig også hans plan slå feil.:D:ffk:

Ser i etterkant at den setningen kunne misforstås... For å stokke om litt;

Av Eggens fotballkunnskaper er det kun hans taktiske disposisjoner jeg noen ganger blir litt satt ut av...

Huff, så forbanna vanskelig det skulle være å få det til å høres ut på "papir" slik det hørtes ut i hodet mitt da :cool:

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 03 jul 04, 13:52
Vg spår Enerly inn på høyre midt bane istede for Brenne.. Høres fint ut synes jeg.. Brenne har jo ikke imponert veldig synes jeg.. Trenger ett push i baken(eller spark i ræva om du vil)...

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 03 jul 04, 14:04
Kanskje ikke så dumt med Enerly på høyre back i morra.... Da kan vi jo flytte Czwartek inn som midstopper sammen med Helland... Da får vi en rask midtsopper og det er noe vi absolutt trenger...

Men ikke misforstå meg helt, Enerly bør absolutt spille på midten eller helt framme....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 03 jul 04, 14:17
Helt utrolig!!!!!! Chwartek skal ikke spille imorgen!!! Og ja................Enerly SKAL spille back!!........Dette skjønner jeg ingenting av.............:(

erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 03 jul 04, 14:27
Endret: 03 jul 04, 14:27
Vi har klaget med rette på forsvaret, men Chwartek har jo gjort jobben sin bra.

Hvis han flyttes inn som stopper forstår jeg......men å ta han ut av laget NEI!!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 04, 15:20
Enerly kommer til å spille på midten, sann mine ord. Døm skriver det bare for å gjøre oss usikre.:cool:

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 03 jul 04, 20:24
håper inderlig at enerly spiller på midten! er der han "hører hjemme" og de fire bak fra vikingkampen burde få prøve seg igjen! gikk jo veldig bra, selv om viking riktig nok var rimelig tannløse!!:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 03 jul 04, 20:36
enig med shaggy når det gjelder forsvarsrekka, det er første gang jeg har vært fornøyd med forsvarsspillet. Fikk ikke puls i 200 bare Viking fikk corner. Enerly er en offensiv spiller og skal brukes framover. Noe annet ville vært rart, rutinen har han med seg på banen uansett, og den blir god å ha.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24