Husk meg
Brukernavn
Passord

Runar Normann!?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 03 jul 04, 13:50
En skade fri Normann er nok ikke å forakte.. Han skal jo på prøve spill i nederland og hvis han er god nok for det så er han vel mer enn bra nok for FFK. Jeg tror Runar har vært litt uheldig med disse feil trinnene sine,, En veldig offensiv back er han jo også.. Tror det kunne være en man For FFK. Gi han en ett halt år prøve tid så vil tiden vise. Man har mer å vinne enn å tape på det føler jeg....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 04, 15:29
Myggen har vel røkt i alle år han også. Han var da ikke dårlig til å sparke. Men at Normann var bra i LSK, så bør han ikke være bra nå. R. Helland var mye bedre for noen år siden han også. Han er for nedadgående spør dere meg. Greit at han holder noenlunde med ennå, men heller ikke mer.:cool:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 15:37
Dette sier Siem i Vålerenga om Normann:
- Runar er en kjempefin fyr, at han har vært uheldig og uklok ved et par anledninger har ingenting med dette å gjøre. Jeg syns han har vært fin å ha her. Og vil ikke være redd for å anbefale han til andre.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 04, 15:41
Døm er vel bare glad døm blir kvitn vel.:D

erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 03 jul 04, 16:15
Endret: 03 jul 04, 16:15
Husker dere Preben Elkjær?

Han ble for noen år siden kåret tl verdens 3. beste fotballspiller. Han røka 60 pr dag.

Når det gjelder Normann tror jeg han vil bli veldig god i den klubben som gir han tillit.

Siden vi brått har "god tid" hvorfor ikke droppe Barret og heller satse på Normann pluss Costa-Rica-gutta?

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 03 jul 04, 16:36
Endret: 03 jul 04, 16:37
Litt sent da, siden avtalen allerede er i boks med Barrett.... Kun legesjekk gjenstår.

Dette har vel ikke med røyking å gjøre, men med person, holdninger og det "at han har vært uheldig og uklok ved et par anledninger" for å sitere Siem.

Myggen. Ja takk! Med eller uten røyk. Men Normann er ikke en spiller jeg ønsker å se i FFK-drakta!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 03 jul 04, 16:40
Endret: 03 jul 04, 16:41
uavhengig av om Barret er klar, har vi behov for flere alternativer i forsvar.
Det er ikke bare venstre siden av forsvaret som ikke har holdt mål. Vi kunne foreslått en avtale med en lav grunn lønn og en sum pr spilte kamp på a-laget.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 jul 04, 16:52
Endret: 03 jul 04, 16:55
Kan være enig i at vi trenger flere alternativer på venstresiden, men som jeg tidligere har antydet: Runar Norman er IKKE back. Nå har jeg sjekka både med folk fra Lillestrøm og Enga. Ut fra hva mine kontakter har sagt er han nærmere angriper enn forsvarsspiller.

Er vel liten vits i å lansere en som ikke er back som et seriøst alternativ der? Nå har vi jo nok av dem, hverken Bjørnar, Stian eller t.o.m. (ut i fra siste rykter her) Enerly er noen utprega backer;). Vi trenger dessuten backer som kan være med på å tette igjen bakover og da er vel dette neppe rett spillertype.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 03 jul 04, 19:44
nå skal jo kanskje vår godeste eggen bruke enerly som back så da trenger vi han jo ikke=D:ffk:

---------------------------

Dalen


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 22:10
På Vålerenga sin side står han som venstreback/midtbane.
Wade Barret spiller like godt som høyreback.
Dersom Kallio også kommer senere i sommer, så kan han både spille venstreback, midtforsvar og venstreving.
Spillere som behersker å spille på flere plasser er gull vært for et lag, med tanke på at det kan komme skader og karantener på grunn av gule/røde kort. Derfor kan jeg ikke forstå annet enn at Runar Normann må være en spiller for FFK.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kimito

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 04
Innlegg: 11

Lagt til: 04 jul 04, 12:48
Ho ho...håper dere kjøper Normann. Mer usympatisk fyr har jeg vel sjeldent sett. Slutt naiviteten, mannen er ikke noe for noen klubb.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24