Husk meg
Brukernavn
Passord

Runar Normann!?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 04, 15:56
Jeg VET dette ville vært en stor risiko, men likevel burde det kanskje vært vurdert:

Den mye omdiskuterte Runar Normann er fristilt fra kontrakten med Vålerenga. Han har ikke klart å danke ut Tom Henning Hovi fra venstrebackplassen. Normann er jo kjent for mye rart, men det er ingen tvil om at han har et godt venstrebein, er forholdsvis rask og ville vært en forsterkning for oss på venstreback. En offensivt anlagt venstreback. I tillegg er han norsk... Siden alt er så usikkert med både Kallio og Barret, så...

Gratis er han også.

Mer om Normann på vpn.no

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 16:01
Skader jo ikke. Gratis er gratis. Kommer Barret eller? Teker på dette med skaden osv. Blir han spilleklar mot RBK f.eks?

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 04, 16:28
De avventer vel Barret for å se hvor alvorlig skaden er og hvor lenge han blir ute.

Fordelen med Normann er jo at han blir gratis i overgang samt at han er norsk og vi slipper problematikke med flere spillere utenfor EU. Ulempen er at han er en litt spesiell person, men om han trives så er han en humørspreder også. Pr i dag ville han nok enkelt gått inn på venstrebackplass. Han er hvert fall en SPILLERTPE jeg liker som back.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 16:42
Litt spesiell ja.. hehe. Men han kan venstreback plassen utvilsomt og er en humorklump. Rart ikke FFK har sett på han som en mulighet. Kan godt hende de har det og allerede.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 04, 16:45
Det ble jo først kjent i dag at han ble fristilt fra kontrakten. Regner hvert fall med at de diskuterer ham innad i FFK. Han er åpen for alle tilbud fra inn og utland. Jeg ville tatt sjansen ut sesongen, hvert fall dersom Barret er ute over tid med skade. Tror ikke det er noe poeng å hente Normann dersom han ikke får særlig med spilletid hvert fall...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 02 jul 04, 17:00
Enig. Runar Normann kunne vært en god mann for FFK ut sesongen. Og hvis han ikke oppfører seg så er det bare å la være å forlenge kontrakten med ham.
Kan ikke se hva vi har å tape.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 02 jul 04, 17:19
Ja, vi kan jo tilby han femogtyvetusen i måneden, og se om han biter på.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 04, 17:53
For usikkert med Normann. Ikke innfridd etter skadeavbrekk. Hvorfor skal vi satse på han da?? Bedre å sikte høyere en han vel.:confused:

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 02 jul 04, 18:06
Endret: 02 jul 04, 18:20
Ser at en del lanserer Runar Normann som venstreback her...

Må bare stille spørsmålet:ER HAN VIRKELIG BACK?Jeg mener han er ving og ikke back, men jeg har kanskje feil?

Jeg vet at han på ViF`s hjemmesider står oppført som forsvarsspiller, men jeg mener jeg kan huske han som er farlig venstre kant da han var i LSK.

Han har da også spilt venstre kant på Enga de tre seriekampene han har spilt for i år, han var også ving mot Newcastle...



Uansett, når man ser hvordan Normann har takla motgang de siste årene, tviler jeg på at han er rett mann for et FFK som sliter.......

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 02 jul 04, 19:51
Runar Normann? Nei, nei og atter nei!!!

Mannen har vel hatt problemer med å innordne seg i de fleste klubbene han har vært. En egoist og bråkmaker. Er vel ikke akkurat hva vi trenger i den situasjonen vi er i nå....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 jul 04, 23:32
Wade Barret er nå klar for FFK, bare han blir godkjent i legesjekken.
Men Barret spiller like godt på høyre, som venstreback.
Runar Normann ville helt sikkert kunne bli en forsterkning for FFK ut denne sesongen og sikkert også flere sesonger.Han er en meget god offensiv venstreback, som sikkert hadde passet fint inn i KTE sin fotballfilosofi.
Mot Newcastle i vinter spillte han glimrende som venstreving og var Vålerenga`s beste. Men så fikk han en skade og har siden ikke klart å spille seg til fast plass, men så er jo også forsvaret til Vålerenga deres desidert sterkeste lagdel.
Tror han vil passe mye bedre i FFK enn i Vålerenga. Rekdal er jo heller ikke den mest smidige og diplomatiske treneren i Norge, for å si det mildt.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 jul 04, 00:21
Snakket akkurat med en som har spillt sammen med Runar i Harstad. Etter det jeg hørte håper jeg at han ikke kommer til FFK. Da han spillte for Harstad stod han å røyka før rett før kampen. Jeg tror nok ikke han hadde gjort det i Tippeligaen, men synes det sier alt om holdningen til mannen. Det er jo heller ikke noe tvil om hvorfor han ikke får spille for Vålerenga. Etter alle problemene som har vært med han utenfor banen.

---------------------------

Fredd


erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 03 jul 04, 00:28
Endret: 03 jul 04, 00:29
hadde vi fått han og droppet Barret hadde vi gitt "Costa-Rica-gutta" en mulighet til å prøve seg samtidig som vi hadde spart overgangsummen for Barret.

Tipper vi hadde fått en bedre spiller også.

Hvis Normann får tillit tipper jeg at han kommer til å innfri, dere husker jo hvor god han var i Lillestrøm

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 00:40
Er enig med erik i at det er et minus med overgangen til Wade Barret, og det er at vi i år ikke kan bruke Costa Rica guttene.
Men det viktigste i år blir å beholde plassen, så får vi heller vente til neste år med å bruke de unge ballsjonglørene våre.

Forøvrig var det vel ingen overgangsum for Barret, han blir leiet for et halvt år.

Og dersom ikke den diskriminerende regelen vedr. ikke EU/EØS spillere forsvinner eller blir gjort om, så forsvinner nok også Barret etter at leieavtalen utløper.:confused::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 00:44
Til Fredd!

Alle har vel gjort mye dumt, alle blir eldre og de fleste blir også klokere, så det er vel håp også for Runar Normann.:rolleyes:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 jul 04, 00:55
Mulig det er håp om at han bedrer seg. Men som han karen fra Harstad sa: Den mannen er noe dritt. Slenger mye med leppa til medspillere o.l. Tror ikke at han er noe bra for FFK-miljøet. Men hvis han har bedret seg så synes jeg han er en god fotballspiller så da ønsker jeg han velkommen.

Det med røyking før kamp skjedde i høstsesongen i fjor. Ikke så lenge siden.

---------------------------

Fredd


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 03 jul 04, 01:06
Endret: 03 jul 04, 01:21
Huff. huff. Fred; Han tok en røyk, han så noe dumt.
De fleste gode vi leser om har jammen, vært i pressen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 01:11
Dette med røking rett før en kamp sier kanskje like mye om støtteapperatet til klubben enn om Runar Normann.
Minner meg litt om TV bildene fra Norges landslags trening under Nils Johan Semb, hvor John Carew brukte mesteparten av treningen til å gå rundt å snakke i mobiltelefon.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 jul 04, 01:28
Det sier litt om holdningen hans. Men la han komme. Jeg synes bare at de skal tenke seg litt om og prate med han før de tilbyr han kontrakt. Har aldri sagt at det med røyken gjør han en dårlig fotballspiller.

---------------------------

Fredd


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 03 jul 04, 11:02
Syns nå det er litt verre å kjøre i fylla jeg da. Sier jo litt om holdningen fra fyren. Når han ble tatt, var det nok ikke første gang han gjorde det, og det skjedde i vinter. Han har jo helt klart et problem, siden negative ting skjer i hver klubb han dukker opp i.
Men la nå gutten få en sjangs og la han prøve seg.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3