Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig stemning på stadion i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 28 jun 04, 02:03
Veldig skuffa over stemninga i dag. Ikke så mange på PH-feltet som sang, og hovedtribuna var rett og slett elendig. Skjønner heller ikke hvorfor ikke forsangerne dro i gang røde og hvite og gi oss en F flere ganger...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 28 jun 04, 04:32
jeg sto midt i plankehaugen og der var tonen veldig bra! skjønner ikke deg der gitt

Biggus

Bedriftsspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 9

Lagt til: 28 jun 04, 07:39
Mulig det var dårlige vibber på hovedtribunen i går, men på Plankehaugen-feltet var stemningen bedre enn på lenge. Tett mellom sangene (dog mest i første omgang) og mye humor gjorde at vi koste oss selv om spillet ikke alltid var all verden.

Når det gjelder "gi oss en F" antar jeg at dette bare var en forglemmelse - eller at de fleste prioriterte vennlig mobbing mot en flintskalla (og god) Frode Olsen.

---------------------------

i gode og onde dager / vil vi trofast møte opp


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 28 jun 04, 10:09
Stod selv i plankehaugen og synes det var bra trøkk der igår, jeg gjorde hvertfall mitt beste !

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 28 jun 04, 10:42
Sitter på hovedtribunen, og kan bekrefte dårlig/nervøs stemning der. Plankehaugen hørtes som alltid bra ut, men dere kunne godt ha hulpet oss litt med flere Rød og hvite..... og gi oss en F....

---------------------------

La oss selge hele laget!!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 28 jun 04, 12:19
Er enig med Carlsberg der ja, det ble mye synging for spillerne og etterhvert ble man veldig opptatt av Frode "Flintskalle" Olsen.... glemte å ta med hovedtribunen... Dette må gjøres bedre mot LSK og kanarifansen ! :ffk:

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jun 04, 15:03
At vi glemte F var nok en :eek:forglemmelse. Tenkte over det først når jeg kom hjem. Viking-supporterne var tragiske. Hørte kanskje et par sanger.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 jun 04, 16:55
Hordene hadde nok formtoppen på Metz ja. Der var de gode til å synge etter sin egen cd. Men på stadion hadde de sovna. Men det gjorde jo spillerne deres også.

Plankehaugen sang med bra trøkk, men ikke så ofte og med så stort "reportoir" som vanlig.
Det blir garantert enda bedre mot LSK. Da synger alle hele tiden!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jun 04, 18:59
Vi får vente og se, Møklegård. Kanskje er kanarifænsen høyt oppe etter storseiern mot Brann.:rolleyes:

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 jun 04, 20:50
Ja, høyt oppe og veldig gode.
Men spillerene skal nok høre støtte fra oss også.
-----------------
Syng for Fredrikstad Aristokrat

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jul 04, 13:43
Synge å gaule og ha det moro.:p

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 01 jul 04, 21:48
Lurer på om jeg noen gang har sett et innlegg av Rune Haugen lengre enn èn linje, ofte fullstendig overflødige kommentarer... Har han kanskje ikke noe å si oss?!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 jul 04, 22:15
Men planken, det blir jo nesten 340 linjer til sammen da... :)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 01 jul 04, 23:56
Jepps, det blir det... Bare mener at det i de aller fleste tilfeller er dødfødt å skrive innlegg hvor teksten er kortere enn tittelen på emnet, man får liksom oftest ikke sagt stort med 4-5 ord. Ser stadig vekk at Haugen er siste til å ha svart på de 7-8 siste emnene, og det er gjort iløpet av et par minutter...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 04, 15:03
Er du misunnelig, Planken. Hvis du titter på hva de andre skriver ( lange innlegg ), så står det neigu ikke så mye nytt der heller. Samme pjattet som går igjen hele tiden. Mener du virkelig at jeg må bruke f.eks. 10 setninger for å skryte Risholt opp i skyene etter en toppkamp, eller kritisere like mye etter en dårlig en. Legg heller opp til en skikkelig debatt så får du lengere innlegg. Slik som denne f.eks., for nå ble jeg provosert. Jeg kan da skrive langt nok hvis jeg må. Hvis det er spillerrykter du er ute etter så er du kommet til feil person.:ffk::ffk:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 jul 04, 15:14
Endret: 02 jul 04, 15:14
Rune Haugen:
Synes du kan ta dette litt til etterretning, for jeg har selv vurdert å påpeke dette. Når de "15 siste fra forumet" består kun av ditt navn, og innleggene stort sett inneholder et smiletegn eller tre ord, så spørs det hvor nødvendig det innlegget egentlig er.

Uansett, stå på, men tenk deg om før du poster et innlegg. Du må ikke legge inn et innlegg i hver eneste tråd kun for å være med!:rolleyes:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 04, 15:41
Vær så god og slett innlegga mine da hvis dere ikke gidder å ha dem der. Hvor mange innlegg her starter med en bråte informasjon som ikke er noe nytt i det hele tatt. Disse er jeg virkelig lei av å lese. Da er det bedre med korte.
Kanskje Holters kan legge opp til en debatt for en gang skyld. Døm er det ikke mange av fra den kanten heller. Jeg regner med at når en starter en tråd så vil personen gjerne ha en respons på sitt uansett hva det er. En tråd uten virker jo lite interresant.:cool:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 jul 04, 16:02
Det er begrenset hvor mye man kan bidra med når man bor i London, jobber 8-17 + 24-timers beredskap... Synes nå uansett jeg har lagt opp til flere debatter enn de fleste her inne! :)

Uansett, ta det til etterretning, for slik vil vi ikke ha det. Dette skal være et ryddig og stort sett saklig forum, og slår vi ikke ned på ting og tang nå, så ender vi opp med et forum som Kråkevingen har. Det er uaktuelt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 jul 04, 17:31
La nå Rune skrive det han skriver da. Man må vel ikke avlegge doktorhandling i hvert innlegg for at de skal være velkomne? Så lenge Rune ikke hetser, eller kommer med pisspreik så har han vel like stor rett til å skrive her som alle andre! Engasjement kalles det, og kommer i alle former! Og takk for det!

---------------------------

Macka fra start!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 04, 17:48
Takk skal du ha, djpete. Jeg går ikke av veien for en saftig debatt (hvis den i det hele tatt kommer). Da kommer innlegga mine sikkert til å bli lengere også. Hvis det er rene faktaopplysninger som skulle kommet inn her hver gang, så hadde det ikke vært mye liv her inne.:p


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3