Husk meg
Brukernavn
Passord

Budsjett kontra tabellposisjon

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jun 04, 14:51
Skulle vi ikke da være høyere oppe på tabellen. Hvor har i såfall pengene gått hen. Lønninger i ledelse?? Elle:confused:r driver døm å salter ned pengene??

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 20 jun 04, 15:29
Penger alene gir ikke suksess, og ihvertfall ikke på så kort tid som FFK har hatt dette budsjettet. Vi må ikke glemme hvor vi var for to år siden!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 20 jun 04, 15:52
Penger alene gir ikke suksess, det har du helt rett i, men jeg synes allikevel spørsmålet er relevant og interessant. Det er slik jeg ser det rimelig klart at noen av pengene må være plassert/investert litt feil. Men svaret kan jo også ligge i at det er en del igjen til spillerkjøp, noe vi forhåpentligvis får se når overgangsvinduet åpner.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 jun 04, 16:26
Budsjettet vårt er tidoblet eller no, på to år. De andre TL-lagene har hatt høye budsjetter i mange mange år, eller? Med litt tid kommer pengene til å spille en rolle, men det er naturligvis ikke alfa omega på så kort sikt...

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 20 jun 04, 17:43
Du har fullstendig rett Rune at det bør være en sammenheng mellom budsjett/tabellplassering - MEN merk at det er en sammenheng, ikke fasiten.
Forøvrig skal vi ikke ta den diskusjonen før serien er ferdig, og da blir det vesentlig annerledes !!!!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 20 jun 04, 21:16
pr nå er statusen noe over 4 mill pr poeng

hamkam har noe under 1 mill pr poeng
Sogndal har ca 2,5 mill pr poeng
VI har liten valuta for hver investert krone snart halveis i sesongen

Det er dermed ikke bare resultatene som er dårlig også hva vi legger inn pr poeng sammenlignet med mange av de andre. DEt er vel bare oss og rosenborg som har så store kostnader pr poeng

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jun 04, 21:29
Spørsmålet er om pengene er investert ennå, eller om døm holder igjen.:cool:

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 20 jun 04, 21:45
Hjelper ikke om en har mye penger på bok og stor vilje til å kjøpe, hvis ingen vil til FFK.
Håper selvfølgelig at realiteten blir noe annet, men så offensiv som Harry "Storfæsken" har godt ut ville det blitt offentliggjort noen navn. Å da tenker jeg spesielt bakover, en amerikaner med en landskamp er ikke nok! Offensivt er jeg ikke like bekymret, tross litt tynt i rekkene.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 04, 17:24
Enig, varheim.:cool:

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 jun 04, 18:56
Ligger stadioninvesteringene inne i budsjettet? I såfall blir vel oppsettet litt annerledes.

---------------------------

Macka fra start!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 21 jun 04, 22:58
Stadion ligger ikke inne i budsjettet. Det er to forskjellige selskaper og budsjetter. Men må må nok bla opp litt midler snart, hvis ikke så er det exit TL!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24