Husk meg
Brukernavn
Passord

risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

du tællær ente alene

Knøttespiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 26

Lagt til: 14 jun 04, 13:23
før sesongen snakket eggen om å bruke risholt som midtstopper.kanskje det hadde vært en ide å bruke roger i
midtforsvaret mot tromsø.:confused:

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 jun 04, 13:28
Når vi står igjen med spillerne vi gjør så bør det vurderes ja...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 jun 04, 13:29
Tanken på at Peters skal fø løpe fritt rundt vår egen 16 meter gjør meg klam i hakken... mannen er jo ikke akkurat noe symbol på ro og rutine... Og mot Tromsø kommer vi til å trenge fart og spilleforståelse

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 jun 04, 13:33
Er stygt redd for at den eneste muligheten vi har til å holde nullen mot Tromsø er å låse inn Årst og Gamst i en eske ett eller annet sted til kampen er over, og selv da er det vel tvilsomt.

Sorry, jeg pleier ikke å være så negativ, men i dag er jeg ille langt nede... Sukk

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 17 jun 04, 00:06
Skal ikke Kong Trondsen spille? Da er det vel samme hvem som spiller ved siden av ham. Bruk Peters som en markeringspiller, slik at han kan ta Årst ut av kampen.

Vi er best bort, dette er en vanskelig kamp. Men jeg trodde ikke på poeng i Bodø heller. Så pessimismen her i gården, er nå blitt til optimisme.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 04, 00:15
Peters spillte faktisk bra i Bergen.
I Tromsø spiller derfor Trondsen og Peters midtstoppere.
Dersom vi unngår for store dommertabber imot oss, så kommer FFK til stå for rundens bombe i søndagens tippeligarunde.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 04, 00:22
Peters var av våre beste spillere i Bergen (gav han vel 6`er på børsen). Men tingen med Peters er at han spiller på utrolige små marginer. Når hans risikable spill som bakerste mann plutselig ikke funker, så kan det få katastrofale følger. I Bergen gikk det veldig bra, men vi har ingen garanti for at det gjør det i Tromsø. Har derimot håpet, og mener han bør spille fra start - tatt alternativene i betraktning.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jun 04, 14:43
Vil ikke ha hverken Peters eller Risholt baki der. Kanskje Fallay er klar for spill snart??:(

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 19 jun 04, 16:52
Så Fallay i en b-kamp for noen dager siden. Han virka i alle fall mye mer solid enn Jørgen P. Rart han ikke er med på benken når vi ser hva Jørgen har prestert i år.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 jun 04, 16:57
Fallay har ikke bare virka solid, hvis du har sett flere enn den ene kampen for noen dager siden... Han finner på mye rart en gang iblant, men et talent er han utvilsomt...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 jun 04, 17:33
Glem Risholt som midtstopper! Vi trenger han på midtbanen! Alle som så Lyn-kampen(hvor Risholt stod over) så at midtbanen vår ble totalt overspilt defensivt og var helt tannløse offensivt, da var savnet av Risholt enormt. Jeg tror tapet av Risholt på midten er større enn gevinsten ved å ha han bak der.

Peters har spilt seg gradvis opp som midtstopper. Vi må ikke glemme at han aldri hadde spilt der før for noen uker siden. Det han viste mot Brann var imponerende, vant masse dueller og viste glimt av "Hoftun klasse" offensivt. Dersom Peters fortsetter utviklinga som stopper så tror jeg han har en god framtid på den plassen. Men spørs vel ikke om det kommer en Kvarme og tar den plassen!!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jun 04, 20:11
Ærlig talt så tror jeg ikke Kvarme kommer heller. Men det er jo lov å håpe.:rolleyes:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24