Husk meg
Brukernavn
Passord

Branns staffe.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 14 jun 04, 01:29
heia BRANN: Jammen godt du skriver det selv.
For noen id...av supportere som ikke tåler at motpartens supportere heier på laget sitt. DET ER JAMMEN NOE OG VÆRE STOLT AV:

Måtte FFK heve seg over slike folk.
:ffk::ffk::ffk:

Med ønske om god bedring.

M.v.h. "Nattevakta"

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 14 jun 04, 03:08
Tilbake til straffen; alle er enige om at det ikke skulle vært straffe eller rødt kort, de som sier noe annet vil bare fyre opp stemningen. Det som forundrer meg er følgende: alle mennesker gjør feil, men ikke fotballdommere. Lurer på når vi treffer på en dommer med bjeller nok til å si "Jeg gjorde feil, beklager"; NEVER!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 14 jun 04, 08:27
For det første var det helt klart ikke straffe..Hvis noen i kampbildet skal kalles svenske, må det var akkurat, T. Skjerven..

For det andre er det litt små morro når brann supportere kommer å kaller oss dårlige supportere..lurer på hvem som leder NSA`s supporterkonk..ffk::ffk::

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D

- vi er kommet for å bli!


Stoffi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 16

Lagt til: 14 jun 04, 09:56
Opprinnelig postet av magge


For det andre er det litt små morro når brann supportere kommer å kaller oss dårlige supportere..lurer på hvem som leder NSA`s supporterkonk..ffk::ffk::


Du tuller, sant? Den konkurransen er direkte latterlig, og Brann supporterene har nektet å være med på NFF sitt forsøk på å kontrollere supporterenes oppførsel og ordforråd.
Prisen har gått til Norges snilleste supportere, ikke noe mer.

"Tilbake til straffen; alle er enige om at det ikke skulle vært straffe eller rødt kort, de som sier noe annet vil bare fyre opp stemningen. Det som forundrer meg er følgende: alle mennesker gjør feil, men ikke fotballdommere. Lurer på når vi treffer på en dommer med bjeller nok til å si "Jeg gjorde feil, beklager"; NEVER! "

Alle som sier noe annet enn deg er tullinger med andre ord? Barnslig holdning du har der.
Jeg er uenig, det VAR straffe. Thomas Lund blir hindret i å skyte og foten til Helland er foran Lund og gjør at han faller, samtidig som at han blir skubbet ned.
Men de fleste hadde ikke blåst,

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann


Stoffi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 16

Lagt til: 14 jun 04, 09:57
Tribunebråket, det skulle ikke skjedd heller. Vet ikke hva som skjedde, men FFK supporterene satt rett ved noen som kaller seg Bergen Casuals, og like ved en annen "hard" kjerne av brann supportere.
Bergen Casuals er snobber fra Sandsli, og elsker å lage trøbbel. Men de synger jævlig bra.

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jun 04, 12:24
Lurer på om ikke vi skal sørge for at Brann fansen må politi eskorte inn og ut fra Fredrikstad under retur møte..

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 14 jun 04, 12:28
Skvatt litt nå. Skumle bergensere på forumet.

---------------------------

Marching on together!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 jun 04, 12:36
Må bare le av unger som "skbrann".

Hvis du skal prøve å provosere oss så prøv å finn på noe litt mindre komisk da.

Stoffi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 16

Lagt til: 14 jun 04, 12:52
Opprinnelig postet av bjorn
Må bare le av unger som "skbrann".

Hvis du skal prøve å provosere oss så prøv å finn på noe litt mindre komisk da.


Da får jeg gi deg Ebenfalk2:

"Lurer på om ikke vi skal sørge for at Brann fansen må politi eskorte inn og ut fra Fredrikstad under retur møte.. "

Meget saklig dette her.

En diskusjon som det er poengløst å begi seg ut på.

Jeg kommer i hvertfall til Fredrikstad 17. okt. Snakkes da.

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 jun 04, 13:19
Opprinnelig postet av SKBrann
brann supportere er best. alle frykter å komme til bergen...


Må jo være på grunn av været det da? Finnes ingen annen grunn til å frykte Bergen eller Brann-supporteren...

Ellers er det tragisk at man kan falle ned på dette nivået i en diskusjon... Ellers koselig at folk bryr seg...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jun 04, 13:24
Noe av forbredelsene til kampen ligger i det å fyre opp motstandernes supportere for å ha en god stemning på stadion med sang og jubel og den tilhørende klaginga på dommern.
For å si det slik håper jeg at du Stoffi har det like moro på stadion som meg.

Grunnen til at jeg sa at kansje vi må sørge for politieskorte for dere handler mere om at vi ikke vil ha noe bråk fra deres side når dere kommer til Fredrikstad..

Men dette er bare en blanding av supporter konkuranse og frustrasjon etter tap fra eget lag igår, så ta det mere på det spøkefulle planet..

Stoffi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 16

Lagt til: 14 jun 04, 14:10
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Noe av forbredelsene til kampen ligger i det å fyre opp motstandernes supportere for å ha en god stemning på stadion med sang og jubel og den tilhørende klaginga på dommern.
For å si det slik håper jeg at du Stoffi har det like moro på stadion som meg.

Grunnen til at jeg sa at kansje vi må sørge for politieskorte for dere handler mere om at vi ikke vil ha noe bråk fra deres side når dere kommer til Fredrikstad..

Men dette er bare en blanding av supporter konkuranse og frustrasjon etter tap fra eget lag igår, så ta det mere på det spøkefulle planet..


Det er nøyaktig det som er moro med å dra på bortekamp, å prøve å synge hverandre ut.
Ekstremt artig på Ullevål mot klanen, ettersom begge supporterklubber hater hverandre og begge er gode til å synge, og har sanger om hverandre.

Når vi får besøk av store supportergrupperinger, så våkner konkurranseinstinktet i oss, spesielt mot Engen.

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jun 04, 15:39
Ja så ikke prøv å si at vi har trua med slåsskamper i fredrikstad til høsten, fordi det er ikke den måten fotball fungerer på her i byen.

En annen ting er at dette er ikke plankehaugens forum men et uhavengig forum.

Vi er idioter???

Det er bare til å ta en titt på plankehaugen forumet, så finner dere masse trusler mot brann supporterene. Vi skal visst bli "tatt" når vi kommer.
Men nivået i det forumet er ganske så latterlig.

Ikke bra å snakke skrive slikt stoffi

Stoffi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 16

Lagt til: 14 jun 04, 19:54
Jeg skriver det jeg leser og hører.

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann


BRANN!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 4

Lagt til: 14 jun 04, 21:22
Opprinnelig postet av Funk1
Jævlig lei udugelige dommere! Faan ass

så dere er virkelig sunket så lavt at dere må kjefte på dommerne for å unnskylde tapet????

---------------------------

BRANN, Bergens STOLTHET


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 jun 04, 21:53
Hva er det egentlig han bergenseren her inne babler om. Vi har hatt en flott tur til bergen, møtt mange hyggelige brannfans. Så han er deffinitivt ikke representativ.
Og hva er denne"svenskevitsinga".
Hva er negativt med beliggenheten vår?
Fredrikstad ligger sentralt på østlandet ved ytre oslofjord. Dette er norges tettest befolkede område, med nær 2 mill innbyggere. Byen ligger sentralt mellom Oslo (1t15min) og Gøteborg (2 t). Så for meg er vestlandet, og særlig Bergen så uttafor allfarevei at de bare kan ha det så godt.

Vi bor ved porten til resten av verden...

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 15 jun 04, 01:29
Hvis det skulle være aktuelt å flytte FFK over i Allsvenskan, så måtte det være like naturlig at Brann meldte overgang til Shetlands liga, Bergen er vel omtrent like sentralt.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Bratwurst

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 5

Lagt til: 15 jun 04, 10:11
Endret: 15 jun 04, 10:12
Vi bør vel holde oss til fakta: Bergen
er Norges nest største by med 240 000 innbyggere, Fredrikstad har vel etter sammenslåingen i nærheten av 60000. Ikke fortell meg at de 2 millionene som totalt befinner seg i østfold, akershus, oslo, hedmark, oppland, telemark, vestfold og buskerud ser på Fredrikstad som et sentralt område. Vi kan godt ta med at det i Stor-Bergen (pendlerkommunene rett ved) bor ca 320 000 og at det innenfor 3 timers kjøring bor ca 600 000, men det blir bare tallmagi. For oss i Bergen er det mer naturlig å ta en kjapp båttur eller flytur til Storbritannia, litt mer kontinentalt enn bondske Sverige spør du meg. Til og med trendforskere sier at trender, nye moter og stiler kommer kjappere til Bergen enn til Oslo og andre byer. For øvrig er Fredrikstad en veldig ålreit og flott by, ok også at dere har en tilsvarende patriotisme som oss.

Stoffi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 16

Lagt til: 15 jun 04, 10:43
Ville nå ikke kalt Fredrikstad sentralt. Men hva spiller det egentlig for en rolle??

Fakta: Brann vant, tabellen lyger ikke.

Mer fakta: FFK og brann møtes igjen til høsten, der Brann i skrivende stund er favoritter, men alt kan skje.

Enda mer fakta: Brann Stadion har det beste publikum i norge, som lager mest liv.

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann


SKBrann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 04
Innlegg: 3

Lagt til: 15 jun 04, 12:00
Møklegård skrev:

"Vi bor ved porten til resten av verden"...

Du sier d tar to timer med bil til en by i Sverige. I Bergen går d fly til omtrent alle hovedstader + mange mindre byer, båt til Danmark og GB.. Dette kaller ikke eg "porten til verden" men hvis dere kalle Fredrikstad for porten til verden må no vi kalle Bergen Verdens midtpunkt :)

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f