Husk meg
Brukernavn
Passord

OPPFORDRING TIL ALLE I FREDRIKSTAD OG OMEGN!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 10 jun 03, 11:00
Møt opp på stadion til kampen mot Sandefjord søndag kl. 16.00!!! Kampen er TV-sendt, og derfor en stor mulighet for oss alle til og markedsføre byen, laget og ikke minst publikumsinteressen på en god måte!! Ingen får lov til å sitte hjemme i tv-stolen! kom på kamp og lag stemning!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Cimle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 mai 03
Innlegg: 11

Lagt til: 10 jun 03, 11:18
Om jeg skal!! :D :ffk:

---------------------------

FFK -rå som få!


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 10 jun 03, 11:43
Vil også oppfordre alle til å stå på langsiden å synge med! Jeg har prøvd begge deler og det er utrolig mye artigere å synge med enn å sitte på sittetribunen! Det er jo mange som er aktive på bortekamper så jeg håper alle de blir med å synger på søndag!!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 jun 03, 12:55
Den allsangen hvor sittetribunen ble dratt med må gjentas!!!

Fett om vi får med alle så det høres skikkelig på tv!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 jun 03, 13:19
Ikke minst bølgen også! :D

---------------------------

Sjefskodærn


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 jun 03, 13:22
Bølgen kommer på 3 måls ledelse :-) Ikke sikkert vi får oppleve den. Men allsangen bør begynne fra start og 0-0!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 10 jun 03, 14:42
Jeg mener vi bør dra i gang bølgen så fort vi tar ledelsen på søndag!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 10 jun 03, 16:27
Bra med stemning og engasjement men å kjøre bølgen ved en 1-0 ledelse blir vel litt drøyt? Jeg er av den oppfatning av at bølgen kan gå når gutta rundspiller motstanderen og leder med mer enn ett mål...da er det også lettere å få med alle på dette.

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 10 jun 03, 16:57
Det er helt sant!
Nytteløst å dra igang bølgen på 1-0 når kampen mest sannsynlig er ulidelig spennende.
Den kommer når det er like mye fest på banen som på tribunene.

---------------------------

Mvh

Diego


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 10 jun 03, 19:24
Syns vi burde klare å lage såpass stemning at alle de som sitter der hjemme og ser på skjønner hva vi har på gang her i plankebyen :D Det "ropet" vi fikk til mot MK var helt rått, når plankehaugen ropte og hovedtribuna svarte... Det MÅ vi få til til søndag også!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jun 03, 00:50
ja, men når vi er på tv bør vi kjøre bølgen uavhengig av hvor mange mål vi leder med, for det vil helt klart vekke oppmerksomhet fra tv-seerne...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jun 03, 00:53
Hvis vi kjører bølgen dersom det er 0-0, leder 1-0 eller lignende får vi oppmerksomhet fra tv-seerne ja - men tviler på at det vil være positiv oppmerksomhet. Det vil ikke se ut som noe annet enn krampeaktig behov for oppmerksomhet, og at publikum er mer opptatt av seg selv enn selve kampen. Dersom vi leder 3-0, 4-0 derimot, da skal jeg ikke si noe på det.

Når det er sagt, så tror jeg få supportere rundt om i Norge blir imponert når bølgen dras i gang, snarere tvert i mot. Den allmenne oppfatningen blant supportere er nok at bølgen ikke er noe særlig, og kun noe som hører hjemme på landskamper...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jun 03, 00:57
OK Costanza, jeg bøyer meg! (i støvet..)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 11 jun 03, 19:22
Vær litt positiv Costanza. Jeg får et bilde av deg som en surpomp, det er du vel ikke??

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 11 jun 03, 22:59
Min innvending mot bølgen på 1-0, ved siden av at jeg blir sliten selvfølgelig, er at den tar veldig mye oppmerksomhet bort fra den rene støtten til guttæne.

Hvis Plankehaugen skal bruke kanskje tre-fire minutter på å forsøke å få i gang bølgen på 1-0, så bruker vi også tre-fire minutter på fjas som ikke fører til noen ting. Folk flest vil ikke ta bølgen på 1-0, da vil man se kamp. Når vi leder med tre-fire mål slapper folk av og koser seg og er gjerne med på litt gøyale ting.

Når Plankehaugen da sløser bort noen minutter på å ikke få i gang bølgen, så bruker vi også verdifull tid som vi burde brukt på å synge og støtte guttæne slik at døm får et par mål til slik at vi kan ta bølgen. Om bølgen i seg selv er patetisk er en helt annen diskusjon, men mislykkede bølger er alltid patetiske.

Personlig vil jeg også gjerne følge med på kampen når den er jevn og vi kun leder med et mål.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 11 jun 03, 23:32
Helt enig med Lars. Jeg kommer ikke til å delta på bølgen om vi leder med et mål. Seieren bør være "klar" og stemningen høy. Da tror jeg bølgen kommer av seg selv :-)
Og vi satser alt på at Marcus & Co gir oss mulighet og grunn til å kjøre bølgen mange ganger til søndag!!! :ffk: :ffk: :cool: :cool:

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340