Husk meg
Brukernavn
Passord

Cwartek og Trondsen eneste som holder tippeliganivå ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 09 jun 04, 22:41
Etter min mening, og mange med meg, er det kun Cwartek og Trondsen som holder god tippeligastandard i forsvaret til FFK..........Og idag var Cwartek FFK s KLART beste.......Tenk også litt positivt...disse to blir nok i FFK litt til......
Jan E

---------------------------

den vitende


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 jun 04, 22:43
sant så sant.....her må det nye forsterkninger til etter 1 juli:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 09 jun 04, 22:58
Helt enig!!! Cwartek var knallgod idag...og har vist tilgangs at han holder GOD tippeliga standard.Men hvor lenge blir han i FFK??

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 09 jun 04, 23:00
Ja der er jeg enig med deg. Jeg tror nok at Cwartek blir i FFK. Men har hørt rykter om at et par klubber er interesserte. Men Cwartek er trofast han.(håper jeg/vi)

---------------------------

den vitende


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 09 jun 04, 23:19
Ble litt redd når jeg leste overskriften, trodde at enkelte av oss FFK-supportere hadde kommet langt ned i negativ nevrose. Trodde nemlig det gjalt hele laget, men når det er snakk om forsvaret så må jeg desverre si meg enig.

Det bør hentes inn en god, rask stopper. Pluss en venstrebent back av rang. (Kvarme kan vel bekle en av disse plassene) Så tar Ronny J. den andre.

Med litt trening så kommer Tore P. tilbake å da har vi flere stopperpar som holder klasse...;)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jun 04, 23:27
Tror ikke at ett par storfisker som dere kaller det holder for FFK. Det trengs rett og slett en mental pinne som vi kaller det her på Gressvik. Nå må gutta brette opp arma og kline litt. Det eneste som holder nå er å blø for drakta. Hvem gjorde det mot Moss idag f.eks? Ikke en eneste en bortsett fra Sørlie.

Gutta må skjønne at det er opp til dem, ikke en eventuell forsterkning. Når det gjelder det tror jeg ikke FFK er en attraktiv nok klubb for såkalte stjerner. Da må vi til utlandet og ta noen sjanser.

Det viktigste nå er altså blod!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 09 jun 04, 23:42
Ikke helt enig med deg ang. dagens kamp.skal noen roses eller rises skal alle få..idag var også Cwartek veldig bra!!....Kan ikke si deg uenig i det vel??

---------------------------

den vitende


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 10 jun 04, 00:10
Må si meg enig med Sissi, Cwartek var bra idag. Men jeg er også enig i det thomkat sier at det er opp til guttane selv. Det blir litt gæli å vente på at overgangsvinduet skal åpne 1 juli hvis TL toget allerede da er på vei ut fra perrongen. Det nå vi må redde plassen i TL, det som kommer etter 1/7 er jo bare pluss.
Det viktigste menær jeg er å holde seg i TL. Hvilke av spillerene som holder TL nivå eller ikke er jo i og for seg ett fett!!

:ffk::ffk:

---------------------------

Supporter, faktisk :)


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 10 jun 04, 00:15
HELT ENIG MED DEG DER STAMPEDE.....Men ville bare få en liten diskusjon anngående forsvaret...og i samme diskusjon få lagt ved at Cwartek og Trondsen fortjent får ros fordi de holder GOD tippeligastandard. Viktig å rose også...:ffk: Og derfor også viktig å beholde disse to!! Ikke sant?

---------------------------

den vitende


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 10 jun 04, 00:29
Enig i at det er viktig å beholde de to! Men jeg er litt opptatt av at man ikke ukritisk (som av og til gjøres her på forumet) roser Trondsen. Han fortjener ros når han gjør det bra, men jeg synes ikke han fortjener det når avgjørelsene han tar, og tingene han gjør på banen er "helt ville".

---------------------------

Supporter, faktisk :)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 10 jun 04, 01:02
Endret: 10 jun 04, 11:28
Det som er viktig med Trondsen er at han skaper en "ro" i laget som ingen andre klarer. Når Trondsen er ute av laget, så er det ingen som er flinke nok til å dirigere backrekka! Trondsen hever de spillerne rundt seg med flere hakk.

Jeg er en av de som lenge har hevdet at Czwartek holder mål! Tidligere har jeg ikke fattet hvorfor folk mener at Czwartek ikke holder mål, og det er over hodet ikke der vi trenger forsterkninger i første omgang. I mine øyne holder disse spillerne tippeligastandard, og holder jevnt høyt nivå:

Trondsen, Czwartek, Risholt, Koskela.

Disse har POTENSIALE til å holde tippeligastandard, og glimter til tider til:

Brenne, Ringberg, Stjerna, West (burde kanskje kommet i kategorien ovenfor. West har spilt to meget gode kamper i det siste, og har kanskje allerede tilvennet seg nivået og det fysiske spillet i tippeligaen?)

Følgende kan utvikle seg og holde tippeligastandard:

Jørgen Pettersen (som MIDTSTOPPER), Stian Johnsen (som VENSTREVING), Dag Frode Hornseth (kanskje, men definitivt som spiss), og våre to costa ricanere.

Keeperne våre holder grei tippeligastandard. Steinar Sørlie er en tiger på strek, og har utviklet seg i feltarbeidet. Utvikler han seg videre i feltet, samt på utkast/utspark, så har vi en habil keeper. Anders Rotevatn er et greit andrevalg, og i bakhånd har vi stortalentet Lasse Staw!

Hvis vi skal bruke Tor Trondsen, så ser jeg helst at Helland blir satt på benken (når vi får en ny hurtig midtstopper). Helland har nok sett sine bedre dager, og vi har definitivt bedre spillere på midtbanen. Riktignok har stopperparet trondsen/helland fungert godt tidligere, men tempoprobleme blir av og til kraftig avslørt.

Dette gjør at vi har følgende lag oppstilling:

Czwartek - Trondsen - X - X
X - Risholt - Koskela - X
X - X

I mine øyne bør vi forsterke i denne rekkefølgen:

1) Hurtig midtstopper
2) Offensiv, men trygg defensivt venstreback.
3) Spiss, det er tynt der fremme i tilfelle skader.
4) Høyreving som ER og alltid har vært høyreving! (Enerly)
5) Offensiv og KREATIV midtbanespiller. Føler vi mangler litt kreativ styrke når Stjerna er i dårlig form/ikke spiller, og vi mangler definitivt en spiller som går på de type bjørnar-løpene.
6) En ordentlig venstrekant om stjerna ikke finner formen. En som kan fosse ned mot dørlinja.
7) Keeper av høy klasse.
8) Nå kan vi begynne å snakke om høyreback med mer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 10 jun 04, 01:04
Enig i det!! Mener faktisk at Cwartek er en viktigere og bedre spiller...og "lønner" det seg å ha en midtsopper som er skadet SÅ mye.og lett blir skadet som det Trondsen blir. Men mitt poeng her er at det hele tiden nå snakkes om at forsvaret må forsterkes. Synes i den sammenhengen at det er viktig å vise at disse to ikke sees på som de vi ikke er fornøyde med. For det stemmer ikke......eller hva Sissi og stampede

henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 10 jun 04, 01:11
Helt enig Holters....men jeg må faktisk innrømme at jeg aldri har hørt at noen mener at Cwartek ikke holder mål.......Men det gjør han SÅ ABSOLUTT. Jeg er også enig i dine konklusjoner om hvor det trengs forsterkninger.........Bare for å nevne et alternativ.hva med Cwartek som midtstopper ved siden av Trondsen?????Han har jo enorm hurtighet!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 04, 01:13
Brian West må skyves opp blant spillerne som ikke bare holder Tippeliganivå, men veldig bra Tippeliganivå.

Blir mer og mer overbevist om at klubben har gjort et kupp der.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 jun 04, 01:17
Endret: 10 jun 04, 01:22
Veldig enig i det Holters skriver..

Ang. spiss og kreativ midtbanespiller er det mulig costaricanerne vil oppfylle de kravene. Om de håndterer farten og det fysiske spillet i TL blir veldig spennende å se, de har sagt at de føler de er klare og venter bare på å få sjansen.

Hoppet litt av det dere snakket om her, men må si at jeg synes også at Trondsen og Czwartek er de sterkeste i forsvaret og de holder TL-nivå. Det er mot venstre det trengs forsterkninger.

Brian West er vel 33 år.. Hvor lenge har han tenkt å spille for FFK? Har han tenkt å ende karrieren sin i Norge? Lurer litt på hvor lenge vi kan ha han :D

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 10 jun 04, 01:18
Skal si meg enig der.....når han er på sitt beste.men noe for ustabil enda.men enormt hurtig..hurtigere en Cwartek ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 04, 01:25
Endret: 10 jun 04, 01:26
Opprinnelig postet av ximo
Brian West er vel 33 år.. Hvor lenge har han tenkt å spille for FFK? Har han tenkt å ende karrieren sin i Norge? Lurer litt på hvor lenge vi kan ha han :D


West er 26 år, dvs. han fyller faktisk det i dag! Gratulerer, Brian!

Hvor lenge vi klarer beholde ham? Vel, han har utvilsomt potensiale til å spille i en mye større klubb, så vi får bare krysse fingrene for at han vil bli her...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 jun 04, 01:54
Endret: 10 jun 04, 08:32
Opprinnelig postet av Costanza
West er 26 år, dvs. han fyller faktisk det i dag! Gratulerer, Brian!


Det var godt å høre! På CM 0304 med Defrosted ver. 2 står det at han er 33.. Er vel ikke researcher for CM Norge du Costanza?

HAPPY BIRTHDAY ROAD RUNNER (MEEP-MEEP)! and please stay in our club :D

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 04, 02:47
Endret: 10 jun 04, 08:32
Er faktisk resercher for CM, heretter FM, men ikke hatt noe med Defrosted å gjøre, det er høyst uoffisielt :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 jun 04, 07:35
Endret: 10 jun 04, 08:31
Opprinnelig postet av Holters

Disse har POTENSIALE til å holde tippeligastandard, og glimter til tider til:

Brenne, Ringberg....


mener du virkelig at Ringberg ikke holder tippeliga standard... han har faktisk 5 scoronger i år å ligger i toppen på toppscorer lista.... i tilegg er han en av de som alltid jobber, det er det ikke alle på FFK som gjør....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340