Husk meg
Brukernavn
Passord

STØTT Vebjørn Hagen!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 11 jun 04, 11:19
Opprinnelig postet av A9
...Hagen har dårlig selvtillit,hvorfor i all verden har han ikke guts nok til å si ifra til Eggen at han ikke vil ta straffa da,tenker neppe hva som er best for laget da.

Hvem er du til å bedømme Hagens selvtillit, og hva om han hadde en god følelse og ville ta den straffa? Det vet du ikke en dritt om, det er bare påstander fra din side...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 jun 04, 16:49
ehhhh...hvis du leser igjennom alt som har med Hagen på forumet...Så er den en haug med folk som har sagt det som også støtter han..Les tinga før du åpner kjeften din...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 11 jun 04, 17:40
Opprinnelig postet av A9
ehhhh...hvis du leser igjennom alt som har med Hagen på forumet...Så er den en haug med folk som har sagt det som også støtter han..Les tinga før du åpner kjeften din...

Og dermed er det sant? Genialt! Da skal jeg få flest mulig til å lyve om meg, for da blir det jo en sannhet...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 11 jun 04, 23:44
Takk, Holters!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Pingla!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 28

Lagt til: 12 jun 04, 09:55
Hvis alle andre hopper i ælva så følger A9 etter. Kanskje det er en idé?

---------------------------

Kaffekongen..


fletcher

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 12 jun 04, 13:25
Ærlig talt A9,kanskje på tide å gi seg? Hva er grunnen til at du ikke ønsker å støtte Hagen og dermed klubben? Er ikke dette i alles interesse? Hagen er idag vår beste venstre back og det er vel du som ikke fortjener å gå i ffk-drakta(henviser til ditt første innlegg) om du vender ryggen til istedet for å støtte? Jeg bare spør!

---------------------------

FFK, i tippeligaen 2005!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 jun 04, 18:20
På tide å gi seg??Kan mene akkurat hva jeg vil om han...Hagen er ikke en av de spillerne jeg kommer til å "klappe" mest for..Spiller uansett ikke mer enn et par kamper til før man får inn en ny på plassen hans(takk gud for det)Man har rett til å mislike en spiller man mener ikke har gjort alt for klubben.. Etter alle de dårlige kampene har han visst at han ikke blør for ffk drakta og gutten har heller ikke ferdigheter til å spille på dette nivået......Kommer til å møte opp på både hjemme og borte kamper for å støtte laget...og har gjort det i en del år nå...At hagen er vårt beste valg er din mening...behøver vel ikke å mene det samme som deg?...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340