Husk meg
Brukernavn
Passord

STØTT Vebjørn Hagen!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 10 jun 04, 09:57
Opprinnelig postet av bjorn
Jeg syns vi bør gi uttrykk for at vi syns innsatsen er for dårlig, vi på tribunen, kanskje det kunne hjelpe spillerne det gjelder å gi alt hele tiden og ikke bare i 3 minutter etter eggen har kjefta...

Det er vel kanskje å banne i kjerka dette her siden mange her inne liker å ukritisk rose alt ffk gjør opp i skyene, men plankehaugen bør gjøre noe, jeg mener vi bør si ifra, verste jeg vet er profesjonelle fotballspillere som ikke gir alt, tape kamper er greit, men når de tapes fordi mange virker uintresserte da er det IKKE greit... :ffk:


Jeg er enig i at det aller verste er mangel på innsats. Problemet er at veldig mange har en utrolig lav tersklel før de begynner å klage på Vebjørn. Mannen har sine svakheter som venstreback (og sine styrker, f.eks. innleggsfoten), men jeg synes ikke det er innsatsen hans det som regel er noe galt med.

En litt annen sak: Jeg synes å huske at Vebjørn gjorde en god jobb som midtstopper ved et par anledninger i fjor. Hvis det kommer en ny venstreback nå i sommer så kan Vebjørn kanskje også brukes som midtstopper?

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 jun 04, 10:11
Jeg har vært kritisk til Hagen helt siden han kom. Forsatt usikker, men gutten har guts. Tøfft av han å ta den straffa. Han fortjener respekt. Spilt seg opp i to kamper nå. Etter denne grusomme hetsen mot ham her, skal i hvertfall jeg klappe ekstra neste gang Hagens navn blir ropt opp.
Skal ikke en keeper ta 1 av 5 straffer? Sørli har ikke fått noe pepper etter det. Han kunne like godt fått høre det som Hagen. Det blir liksom litt tilfeldig hvem som får det.
Roger Risholt startet sesongen i landslagsklasse. Hvor ble det av formen?
PAC slet med krampetendeser mot Måss, ett dårlig 1. divisjonslag. Dårlig trent? Var vel ikke så høyt tempo i kampen.
KTE setter Ringberg ned på midtbanen i 2. omgang. Toppscoreren på midtbanen. Det er jo bare helt utrolig.
For mange bytter og omrokkeringer tidlig i kampen.

---------------------------






Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 10 jun 04, 10:12
Opprinnelig postet av bjorn
Jeg syns vi bør gi uttrykk for at vi syns innsatsen er for dårlig, vi på tribunen, kanskje det kunne hjelpe spillerne det gjelder å gi alt hele tiden og ikke bare i 3 minutter etter eggen har kjefta...


På dette er jeg fullstendig uenig med deg. Supportere bør gi motivasjon til spillerene, og måten å gjøre det på er å støtte spillerne. Hvis man får piping og kommentarer fra tribunen (fra egne supportere) går det utover selvtilliten, og spillet blir sjelden bedre.

Jeg er klar over at det finnes noen få som tenner på negative kommentarer, men jeg tviler sterkt på at de er overrepresentert på FFK.

Uansett var byttet av Vebjørn med Stian en taktisk blunder mot Lyn.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 jun 04, 10:22
Må si meg enig med de som sier at hagen gjore en grei kamp i går.
I går var han bedre enn sin kollega på høyre siden . Best i forsvar i går var Petersen. Syntes han bør fortsette, i går syntes jeg også han beviste at han også har bra fart i forhold til sine midstopperkollegaer i FFK

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 10 jun 04, 10:24
Det var det samme med risholt i fjor, startet sesongen glimrende og dalter sikkert etter våren, de samme signalene ser vi i år, synd men sant. Hagen har vært god i de siste kampene, og skylde på han at ffk røyk ut er uvitenhet om fotball, og la en keeper få kjeft etter en straffekonk er meg skikkelig lavmål,

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 jun 04, 10:25
Endret: 10 jun 04, 10:25
Bør ikke nødvendigvis være piping og en negativ vinkling, men noe som minner dem på at dette faktisk er jobben dems og at de bør vise de som kommer på kampene litt respekt også, ikke bare andre veien...

Eggens skyllebøtte hjalp i 5 minutter, så var det rett tilbake i samme sporet igjen.

Kanskje jeg krever for mye innsats, hva vet jeg, er bare noe jeg føler, og jeg krever mer vilje...

Dette var ikke retta mot Hagen, men mange spillere, er egentlig i feil tråd her :p

fletcher

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 10 jun 04, 10:41
A9:jeg mener å ha sett en tendens der Hagen spiller relativt bra på bortebane, mens på hjemmebane spiller han relativt dårlig. kansje er grunnen til dette drittslengingen? hører hver eneste gang negative rop mot Hagen. Dette fører neppe til trygghet og oppmuntring..Men alle bør komme med kritikk,nemlig kontruktiv kritikk.

---------------------------

FFK, i tippeligaen 2005!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 jun 04, 10:53
Opprinnelig postet av bjorn
Jeg syns vi bør gi uttrykk for at vi syns innsatsen er for dårlig, vi på tribunen, kanskje det kunne hjelpe spillerne det gjelder å gi alt hele tiden og ikke bare i 3 minutter etter eggen har kjefta...

...verste jeg vet er profesjonelle fotballspillere som ikke gir alt, tape kamper er greit, men når de tapes fordi mange virker uintresserte da er det IKKE greit... :ffk:

INNSATSEN til LAGET kan man kritisere, banne og sverte saa mye man vil over, men aa angripe en spiller som Vebjoern er ikke det samme! Det er LAGET som boer faa hoere det - ikke Vebjoern som altfor mange mener.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 10 jun 04, 11:07
personlig synes jeg Vebjørn har gjort flere gode kamper i år.

Det er ikke han jeg er skuffa over.

Tøft av ham å gå frem i går for å ta straffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men jeg er enig med fletcher i at det ser ut som Vebjørn er bedre borte enn hjemme....og jeg tror også det er på grunn av hetsen ...

Vebjørn har jobba hardt for å heve seg fra i fjor.!!! Noe han også har gjort!!!

Vi bør vise at vi setter pris på det!!!!!!!!!

Slutt med hetsen og støtt Vebjørn i steden!!!




Hva om vi gir Vebjørn applaus neste hjjemekamp mot Viking.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 10 jun 04, 11:50
Det er rett / etter min mening) at Vebjørn må ha jobbe med seg sjøl, og er pr.idag på et høyere nivå enn i fjor.
Dette skal Vebjørn ha ros for, men dessverre i fjor holdt han knapt 1.div nivå og bedring har ført til at han pr.idag holder Ok 1div. nivå!
Dette er dessverre ikke godt!
Derfor vil jeg heller gi ros for Vebjørn sin jobbing , men gi kritikk til ledelsen som ikke har skaffet bedre spillere.

Hvorfor ikke ledelsen klarte å skaffe bedre spillere, kan være et nytt diskusjonstema!

Tror foresten at det kan bli vanskeligere å skaffe flere dyktige forsterkninger i sommer, enn det var før sesongen starta.

Men tilbake til Vebjørn, for å snu litt på situasjonen. Vebjørn vilje til jobbe med seg sjøl, bør heller være et eksempel for andre.
Med det menes dersom alle spillerne hadde forbedret seg like mye som Vebjørn, så hadde trolig situasjonen sett litt anderledes ut i dag.


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 jun 04, 12:09
....og det er jo ingenting i veien for at Vebjørn tar ytterligere steg i riktig retning og etablerer seg som en av de beste venstrabackene i tippeligaen!

Tenk hva han har gjort på 1 år...hvor god er han om 2-3-4 år ?

Selv om vi tenker kortsiktig på å klare oss i tippeligaen kan man ikke kaste ut spillere med innsats og med vilje og evne til å utvikle seg.

Håper jeg kan fortsette å glede meg over den utviklingen. Og måtte det være inspirasjon til andre ffk`ere.

OPPFORDRING: Som det ble nevnt tidligere, la oss støtte hagen ekstra ved opprop og la det høres når han gjør det bra. Ved å forsterke de positive øyeblikkene vil det også bli flere av dem....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 10 jun 04, 12:27
supportere støtter i motgang.....

alle må ha vært forberedt på at vi kom til å ligge i bunnstriden i år...

la oss vise at vi kan håndtere dette uten å fremstå som en gjeng sutrere....

La oss støtte vebjørn, han var tøff i går som gikk frem der!!!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 10 jun 04, 12:53
Stå på Hagen.... spiller med vilje, og troen på seg selv de er viktige å ha.

Støtter deg som FFK-spiller 100%

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 10 jun 04, 13:39
Slenger meg inn her:D Stå på Vebjørn!
:ffk:

Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 10 jun 04, 17:03
Endret: 10 jun 04, 17:04
Vebjørn var faktisk en av de bedre i går!
Synd han bomma på straffa, men det kan jo skje alle.. hvem andre skulle tatt den liksom...!?
Stå på hele FFK! :ffk:

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 jun 04, 20:33
Opprinnelig postet av bjorn
Jeg syns vi bør gi uttrykk for at vi syns innsatsen er for dårlig, vi på tribunen, kanskje det kunne hjelpe spillerne det gjelder å gi alt hele tiden og ikke bare i 3 minutter etter eggen har kjefta...

Det er vel kanskje å banne i kjerka dette her siden mange her inne liker å ukritisk rose alt ffk gjør opp i skyene, men plankehaugen bør gjøre noe, jeg mener vi bør si ifra, verste jeg vet er profesjonelle fotballspillere som ikke gir alt, tape kamper er greit, men når de tapes fordi mange virker uintresserte da er det IKKE greit... :ffk:



Er helt enig...Som om jeg skulle ha sagt det selv

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 jun 04, 20:33
Endret: 10 jun 04, 21:23
Stinger:Hvor dum jeg er?vel, ser på prestasjonene hans og bedømmer deretter.Hjelper veldig lite at han spillte en bra kamp i går når han har spilt helt elendig resten av sesongen.Og dessuten spillte de mot et 1 div lag..Tror det var flere enn det som visste at det gikk galt.Hagen har dårlig selvtillit,hvorfor i all verden har han ikke guts nok til å si ifra til Eggen at han ikke vil ta straffa da,tenker neppe hva som er best for laget da.Og hvis du aldri har sett Hagen bedre så er kanskje ikke det så rart,han har jo ikke spilt bra i kampene,så skal ikke så mye til for å spille bedre enn det…Etter min mening holder han en annen divisjons nivå.Og selvfølgelig er det ikke bare hans skyld at laget tapte i går,alle kan bomme på straffe.

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 jun 04, 21:30
Opprinnelig postet av bjervell
En litt annen sak: Jeg synes å huske at Vebjørn gjorde en god jobb som midtstopper ved et par anledninger i fjor. Hvis det kommer en ny venstreback nå i sommer så kan Vebjørn kanskje også brukes som midtstopper?


Ehh...Jeg tror han skal rett ut av laget så fort det kommer en ny venstreback..Eller før...Og vi har fire stk som er mye bedre enn han der allerede(peters,Trondsen,J.Pettersen og Helland)..så midtsopperplassen kan han bare glemme...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 10 jun 04, 21:35
Endret: 10 jun 04, 21:35
Ikke så negativ nå da A9 ;P Synes heller vi skal støtte han så lenge han er FFK spiller

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 jun 04, 21:47
Støtter laget og kommer til å møte opp på hjemme og bortekampene dem har jeg...Men han har fått mer enn nok støtte uten å prestere i kampene unntagen, moss kampen.. som vel å merke spiller i 1 div:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3