Husk meg
Brukernavn
Passord

STØTT Vebjørn Hagen!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jun 04, 23:56
Endret: 09 jun 04, 23:58
Vebjørn var en av de beste på FFK i dag. Han var hele tiden på plass og rydda opp i forsvar. En av hans beste kamper for FFK faktisk. I en straffekonk er det kun flaks som gjelder. Det blir alltid en syndebukk. Vebjørn var uheldig. Straffa hans var ikke noe dårligere plassert enn f.eks. Risholt sin, men forskjellen var at Per Morten kastet seg til riktig side... Uansett hadde vi ikke hatt noen bedre straffeskyttere enn de som tok i dag. Tenk om Ringberg skulle tatt straffe...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 10 jun 04, 00:04
Ikke enig i at Hagen spilte noen god kamp idag....dessverre. Han har slitt litt i de siste kampene.Men han er ingen syndebukk....straffer er ren tilfeldighet.og Per-M Kristiansen reddet praktfullt. Min mening er at Eggen burde se at Hagen for ØYEBLIKKET ikke holder tippeligastandard. Men det gjør han absolutt på sine beste dager...

Stå på Hagen!!!!!!!!

---------------------------

den vitende


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 jun 04, 00:05
Opprinnelig postet av ajg
Tenk om Ringberg skulle tatt straffe...

Ja da hadde vi kanskje røket ut:cool:

---------------------------

Macka fra start!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 10 jun 04, 00:05
helt sant!! vebjørn var en av de få som forsøkte i dag!
vebjørn gjør det han blir satt til, etter beste evne, og det er vanvittig tåpelig å la frustrasjonen gå ut over den samme enkeltspilleren hver gang!!

stå på vebjørn!!!!!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


fletcher

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 10 jun 04, 00:25
Må si meg helt enig i at hagen var en av de bedre..Det er ikke han alene som skal ta ansvaret for tapet. Straffebommen kunne blitt gjort av hvem som helst. Irriternde at enkelte skal henge seg opp i enkelt personer for et tap hele laget er ansvarlig for!

---------------------------

FFK, i tippeligaen 2005!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 10 jun 04, 00:57
Vi kan ikke legge all skylda på Vebjørn...denne kampen skulle vært avgjort lenge før ekstraomgangene...og hvertfall i ekstraomgangene når vi hadde en mann mer...

I både denne kampen, og kampen på Melløs ifjor viste moss MYE mere vilje og tæl i duellene...det irriterer meg grenseløst at gutta ikke kan gi alt....drit lei å tape for moss nå...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 jun 04, 01:03
Endret: 10 jun 04, 08:50
Han gjør så bra han kan, og da kan vi ikke klandre han for at han får tillit av KTE til å spille. Jeg bærer ikke nag :p

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 10 jun 04, 08:25
Endret: 10 jun 04, 08:49
Hagen har vel kanskje den beste innleggsfoten i FFK, senest vist frem mot Lyn. Synes Hagen løste oppgavene sine bra igår. Jeg har ikke tenkt til å lage noen kampanje mot deg personlig Culemart, men mot holdningene dine. Signaturen din står i sterk kontrast til hva du sier.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 jun 04, 08:27
Endret: 10 jun 04, 08:50
Helt utrolig dårlig spiller,har fått nok av sjanser til å bevise hva han er god for,men gang på gang misbrukt dem og bevist det motsatte...Han er ikke en av de spillerne jeg syntes synd på...Det er tragisk å se at han ikke blør for FFK drakta..Hjelper lite at han har en bra kamp når han spiller dårlig 9 av 10 kamper....Fortjener ikke å ta på seg noen av FFK klærna...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 10 jun 04, 08:31
Endret: 10 jun 04, 08:50
Men ser du ikke hvor feil det er å diskutere enkeltspillere etter det hele FFK viste igår? Var det noen FFK spillere som virkelig viste seg frem på Melløs? Som tok tak og ville vinne? Det var laget FFK som tapte, ikke Hagen.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 jun 04, 08:45
Endret: 10 jun 04, 08:51
Hagen var positiv mot Moss. Hvorfor ikke stille spørsmålstegn ved at Ringberg blir flyttet ned på midtbanen?

---------------------------






A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 jun 04, 08:48
Endret: 10 jun 04, 08:51
Opprinnelig postet av DeKjök
Men ser du ikke hvor feil det er å diskutere enkeltspillere etter det hele FFK viste igår? Var det noen FFK spillere som virkelig viste seg frem på Melløs? Som tok tak og ville vinne? Det var laget FFK som tapte, ikke Hagen.

Nei,ikke bare pga straffa,men det han har visst over hele seson,hvem som helst kan bomme på den straffa.....skuffer gang på gang...Og når en spiller holder på sånn fortjener han ikke noe bedre enn å bli diskutert på negativ måte...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 jun 04, 08:53
Når en spiller gjør sitt beste, A9, så fortjener han ikke dette...da må kritikken rettes mot Eggen!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 jun 04, 08:54
Jeg var veldig kritisk til Vebjørn Hagen før tippeligaen, men er det noen spillere som har tatt seg i nakken for å bli bedre så er det han, Hører vist at det er Vebjørn som er best på alle straffekonkane på trening også, feil å legge skylda på han, det er trenerns feil at gutta ikke presterer, det er trenern som tar ut straffeskytterne, det er trenern som må ta på seg skylden nå.. Heldigvis er det vel ingen lag som vil ha KTE nå som han og sliter med prestasjonene.. Det er en ting som står på dagsorden nå og det er å kjøpe seg til lykke.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 jun 04, 08:58
Helt riktig Ebenfalk 2. Treneren har ansvaret. Han har ansvaret for ett lag blottet for selvtillit og innsatsvilje.

---------------------------






torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 10 jun 04, 09:11
Det står respekt av å kjøre fram herr Hagen med selvtillit på minussida til å ta straffespark.

---------------------------

TH


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 10 jun 04, 09:13
A9- Hvor dum er du?? Du kan tydeligvis ikke ha sett kampen igår, for var det noen som ryddet opp i forsvar igår, så var det Vebjørn (+ Tor, da han kom inn). Jeg har aldri sett Vebjørn spille en bedre kamp, men da jeg så ham gå inn i midtsirkelen for å ta straffe, så bare visste jeg at det ville gå galt. Vebjørn er desverre den fødte syndebukk. Jeg mener generellt sett at Vebjørn ikke er god nok for TL, men igår var han hvertfall god nok. Synd at det var ham som skulle misse. Jeg støtter Vebjørn, han fortjente ikke dette, etter en slik praktkamp for hans del.. Det er resten av laget som må ta på seg skylden for at ikke vi klarte dette FØR straffene måtte avgjøre.

---------------------------

Stinger

-Supporter i alle vindretninger


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 jun 04, 09:17
Tror alle viste hva som kom til å skje når Vebjørn gikk fram for å ta den straffen.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 jun 04, 09:21
Irriterer meg grenseløst over de som roper dritt til Hagen under kampene og har funnet sin syndebukk uansett. Dette er direkte feil, på 2 måter. Hagen har ikke vært FFK`s dårligste spiller i noen av kampene. Han yter det han kan, og innsats er det eneste vi kan kreve av spillerne. Hvis det går på ferdigheter er det trenerens ansvar. Da bør dere rope til KTE istedenfor. Han er ansvarlig for laget som settes sammen.

Slutt å MOBBE Hagen, for det er det endel av "dere" gjør!!! (De som faktisk gjør det er vel ikke her inne...)

Hvis du leser dette Vebjørn, så vit at det er mange som kun ønsker deg det beste! Gleder meg til å se innleggene dine bli til mål i Bergen og Tromsø!!!

Lykke til videre!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 jun 04, 09:36
Jeg syns vi bør gi uttrykk for at vi syns innsatsen er for dårlig, vi på tribunen, kanskje det kunne hjelpe spillerne det gjelder å gi alt hele tiden og ikke bare i 3 minutter etter eggen har kjefta...

Det er vel kanskje å banne i kjerka dette her siden mange her inne liker å ukritisk rose alt ffk gjør opp i skyene, men plankehaugen bør gjøre noe, jeg mener vi bør si ifra, verste jeg vet er profesjonelle fotballspillere som ikke gir alt, tape kamper er greit, men når de tapes fordi mange virker uintresserte da er det IKKE greit... :ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3