Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda en som er uten kontrakt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 jun 04, 15:01

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 08 jun 04, 15:21
Der er det mer enn nok innsats i hvertfall. Løp og kjøp!

---------------------------






Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 08 jun 04, 16:00
Han er uten kontrakt fra juni, så vi trenger ikke en gang kjøpe. Men skal vi hente denne karen er jeg redd vi må punge ut en drabelig lønn. Hadde vært FETT å se ham i stallen da.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 08 jun 04, 16:36
Hvorfor ikke betale en god lønn? Det er vel ganske dyrt å rykke ned også?
Hvis vi ligger for langt bak uten mulighet for å overleve i tippeligaen så kommer det ikke mange på stadion. Hvis vi er med å kjemper så kommer det helt sikkert flere.
Kommer det 1000 flere tilskuere med snittpris på 150 så er det 150` inn i kassa. Hvis Kvarme da får 100` i lønn pr spilte kamp så står det regnestykket seg. (Kvarme, Ronny Johnsen, Dan Eggen spiller ingen rolle - kvalitet og rutine uansett)

Hvis vi skal få en slik spiller så gi en skikkelig lønn pr spilte kamp. Hvis feks Kvarme kommer umotivert og havner på benken, ergo ingen penger. Bidrar han og er med å kjempe om overlevelse i tippeligaen - gi han en fet lønn. Det er dyrere å rykke ned!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jun 04, 17:24
En av disse bør det vel gå an å få tak i.
Har ikke hørt at det er så rift om disse.
Mulig Johnsen. Men de 2 andre har jeg hørt at noen er på jakt etter. Men de blir vel snart etterspurt de også. Derfor må vi handle raskt.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 08 jun 04, 17:37
Endret: 08 jun 04, 17:39
Opprinnelig postet av Hubro7
Kvarme, Ronny Johnsen, Dan Eggen spiller ingen rolle - kvalitet og rutine uansett


Tviler på at vi får noen av disse... Hvis noen av de nevnte kommer hjem til Norge så er det nok andre klubber som er mer atraktive enn FFK desverre... men vi kan jo leve i håpet....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 jun 04, 21:16
Kvarme er vel høyreback? La oss bruke pengene vi har+litt til, men la oss bruke dem fornuftig, ikke på å forsterke plasser som allerede er godt besatt.
Synes vi bør lete etter en venstreback med luftstyrke og rutine. En stopper som også har luftstyrke i tillegg til hurtighet. Dernest kanskje en rå spiss alá Braathen, muligens en med mer rutine og bedre meritter.

---------------------------

Macka fra start!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 08 jun 04, 21:46
Endret: 08 jun 04, 21:47
Opprinnelig postet av djpete
Kvarme er vel høyreback? La oss bruke pengene vi har+litt til, men la oss bruke dem fornuftig, ikke på å forsterke plasser som allerede er godt besatt.

Godt besatt ?

Greit nok at Czwartek er en ok. back, men han innehar langt fra den nødvendige rutinen og stabiliteten som trengs på dette nivået.

Vi er egentlig i et akutt behov av både en høyreback og selvfølgelig en eller to på venstresiden. Dernest en rutinert og rask midtstopper.

Dette bør faktisk holde i første omgang...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 08 jun 04, 21:53
Kunne ikke vært mere enig i dine vurderinger av hva som må til av forsterkninger ,så fremt det ikke er for stor avstand etter 1.7

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 08 jun 04, 21:58
Opprinnelig postet av tomroar
...så fremt det ikke er for stor avstand etter 1.7
Det er dessverre også det jeg frykter aller mest.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 04, 22:23
Er ikke Kvarme midtstopper?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 08 jun 04, 22:25
Endret: 08 jun 04, 22:30
Spiller forsåvidt ingen rolle,
...vi har uansett fire ledige stillinger i forsvaret ! ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 08 jun 04, 23:53
Kvarme har spilt både stopper og back, men de siste sesongene har han spilt stopper med stort hell!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 08 jun 04, 23:57
Kvarme har vært helt sjef i Spania og har tilbud fra endel bra klubber, ifølge TV2. Utenkelig at han da velger FFK, men det er jo lov å drømme. Hva skulle vi ellers gjort? :D

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 04, 14:36
Kvarme hadde lett gått inn som midtstopper i FFK!!:cool:

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 09 jun 04, 14:59
Ja hvis han passer inn sammen med Ronny Johnsen og Tor Trondsen så tar vi`n usett.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 09 jun 04, 15:13
Skjønner at det er mye prat om nye spillere nå, på bakgrunn av den ikke særlig oppløftende tabell-situasjonen.

Men dessverre var det FØR sesongstart stallen skulle blitt styrka. For halloooo.... hvilke klassespillere som er ønsket også av andre klubber (de som ingen vil ha er jo uansett ikke noe å trakte etter) gidder å komme til et lag som trolig har kniven på strupen og vel så det når serien er halvspilt?

Nå er jo enerly riktignok signert, men foreløpig altså uklart om han spiller i år. Og med den legejournalen han har er jeg spent på hvor mye vi får se til ham. Frykter at han og west kommer til å bruke mer tid hos fysioterapeuten enn på banen.

Hvor mange flere "klassespillere" vår kjære klubbledelse makter å skaffe stiller jeg meg høyst tvilende til, særlig på bakgrunn av det de har prestert når det gjelder spiller-rekruttering hittil.

Synes det er RART at eggen & hansen ikke har fått mye mer PEPPER f.eks. i FB for den slette jobben de dessverre har gjort på dette området. Greit at vi supportere griner, men spørs hvor ofte de omtalte herrer er innom disse sidene.

Vel, er uansett sterk i trua så lenge serien er rekordjevn, men frykter brann og tromsø....

Espen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 04, 17:21
Håper på at vi kan overraske mot Brann og Tromsø. Kanskje 3 p. i nord igjen.:ffk:

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 jun 04, 00:32
Jeg nevnte navnet Kvarme for et par uker sida her på forumet, moro å se at det faktisk ble seriøse rykter rundt det :D

Men jeg tror Kvarme helst vil legge opp og slå seg til ro i Trondheim (er det ikke der han kommer fra?). Skal litt til for å få han til å flytte hele familien til Fredrikstad når han først flytter hjem fra Spania - Fredrikstad som risikerer å rykke ned fra Tippeligaen.. if you catch my drift. Men for all del, Kvarme hadde vært konge og ha i forsvaret, han kjenner Trondsen, Sørlie, Enerly og Eggen og som han selv sier "han utelukker ingen ting".

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3