Husk meg
Brukernavn
Passord

Hastighet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lumir

Knøttespiller

Ble medlem: 15 des 03
Innlegg: 41

Lagt til: 04 jun 04, 12:03
Hastigheten her er elendig, andre som sliter med samme problem?? Dessuten mener jeg tippekonkurransen bør legges et helt annet sted enn her på forumet. Få det VEKK...:mad:

---------------------------

From 1/2D1


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jun 04, 12:08
Vi har mer baandbredde enn de fleste andre sider du beskoeker, men dessverre er serveren vi ligger paa av den litt eldre sorten. Dette gjoer at utregningene i blant annet forumet gaar sakte.

EUnet har sponset oss med hosting av siden til en billig penge, og vi har rett og slett ikke raad til aa gaa for en annen loesning. Det hadde kostet tusenvis av kroner i maaneden aa hoste denne siden et annet sted, hvor vi kunne blitt garantert en hurtig server. Vil du sponse oss med de kronene det eventuelt vil koste, saa er det bare aa si ifra.

Tippekonkurransen blir vaerende der den er. Det er et populaert tilbud, og all honnoer til Anduril som har tatt paa seg den jobben.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 04 jun 04, 12:13
Tror ikke du skal hive på mer bensin nå Lumir. Tippekonkurransen er jo veldig populær. Hvorfor vil du ha vekk den da?

---------------------------






A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 jun 04, 12:24
tippekonkuransen er bra...hvorfor vits i å ta opp dette?!?!tåplig...hvis du ikke liker den kan jo du komme deg vekk?

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Lumir

Knøttespiller

Ble medlem: 15 des 03
Innlegg: 41

Lagt til: 04 jun 04, 12:45
Opprinnelig postet av stenhard
Tror ikke du skal hive på mer bensin nå Lumir. Tippekonkurransen er jo veldig populær. Hvorfor vil du ha vekk den da?

Jeg mener dette først og fremst bør være et diskusjonsforum. Har ikke noe imot tippekonkurransen, men da hadde det vært greit med en peker til en annen side.

---------------------------

From 1/2D1


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 jun 04, 12:55
Nå er det vel opp til de som driver sidene å avgjøre hva tilbudet deres skal bestå av, hva du mener har heldigvis liten eller ingen betydning :D

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Lumir

Knøttespiller

Ble medlem: 15 des 03
Innlegg: 41

Lagt til: 04 jun 04, 13:15
Opprinnelig postet av Planken
Nå er det vel opp til de som driver sidene å avgjøre hva tilbudet deres skal bestå av, hva du mener har heldigvis liten eller ingen betydning :D

Men det like fullt en mening og det må det vel være lov til å ha, eller hva mener du A9?

---------------------------

From 1/2D1


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jun 04, 13:27
Sitter på en lunken ISDN-linje og må si at hastigheten på forumet ikke er så ille. Tar kanskje et par tre sekunder å få opp sidene, men det har man vel tid å vente på?

Men vil tro det finnes billige alternativer hos andre også. ServeTheWorld som jeg har på et av mine domener gir meg 1 GB med diskplass og bra hastighet for 39 per krone.

Og hvis det skulle vise seg at det finnes alternativer som koster mer, så burde det vel gå an å skrape sammen noen kroner fra noen sponsorer og folk her inne. Jeg syns i hvert fall det er viktig med en FFK-side som er litt forskjellig fra fredrikstadfk.no. Det offisielle fra klubben er ikke alltid like "spennende" å lese. Her kan må derimot spekulere litt mer...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jun 04, 13:35
FFK1903:
Problemet er ikke å finne billig webplass, men billig båndbredde. Vi bruker ufattelig med båndbredde per måned pga mange treff.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 jun 04, 14:10
HostOnce tilbyr 40 GB transfer pr. måned til $6.95, er det beste tilbudet jeg fant sist jeg lette etter webhotell...

Hva med å sette opp en PayPal-konto eller noe sånt, som man kan donere litt lommerusk hver til. Litt fra mange blir mye!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jun 04, 14:13
Endret: 02 mai 08, 22:38

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 04 jun 04, 14:15
Er det ikke bra som det er? Det er jo befriende at du slipper å betale noe som helst. Alle kan delta.
Jeg synes det holder i lange baner. Nå er de i ferd med noe nytt også.

---------------------------







Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24