Husk meg
Brukernavn
Passord

DÅRLIG FFK-STRATEGI PÅ SPILLERMARKEDET

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 02 jun 04, 21:35
For det første synes jeg Harry H & co har gjort en meget god jobb så langt når det gjelder å få spillere til klubben. Det har blitt en langt større prosfesjonalitet i kontraktsforhandlingene enn tidligere.
MEN - jeg mener det er uklokt å navngi hvilke spillere vi nå er interessert i. Det vil vekke andres interesse. Og det er uklokt å si at vi har millioner til spillerkjøp. Det vil drive prisene i været.

---------------------------

Tippy


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 02 jun 04, 21:52
det har du faktisk rett i .. men de har vel bare gått ut med 1 navn

---------------------------

1 plass. 2005


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 02 jun 04, 21:54
er nok enig der!!!!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 jun 04, 21:58
enig...bortsett fra en ting..det er at jeg ikke syntes de ha vært flinke nok på spillermarkedet i forhold til det de sa...før TP sa de vi skal ha den og den og den spilleren...Kom ingen som hever stallen betraktelig

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


I_Utlendighet

Knøttespiller
Ble medlem: 20 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 02 jun 04, 22:56
På den andre siden får FFK flagget at de er på spillerjakt og er betalingsdyktige, og forhåpentligvis klarer å markere seg ovenfor spillere og agenter.

Opererer man i stillhet vil man sikker få langt færre henvendelser fra agenter og spillere, spesielt om "de utenfor" tror at man ikke har penger nok

---------------------------

----------------------------------------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen, t


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jun 04, 23:07
Det er også en dårlig likt strategi blant oss moderatorer at man bruker store bokstaver i overskriften ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 jun 04, 23:18
Opprinnelig postet av A9
enig...bortsett fra en ting..det er at jeg ikke syntes de ha vært flinke nok på spillermarkedet i forhold til det de sa...før TP sa de vi skal ha den og den og den spilleren...Kom ingen som hever stallen betraktelig


Her hersker det nok litt uenighet. Jeg mener både West og Koskela hever stallen betraktelig. Brenne er med på å heve nivået, selv om han har mer å gå på. Hornseth har vel fortsatt litt å bevise, men det kan komme.

Men de tok seg nok litt vann over hodet når de sa de kun skulle hente inn spillere fra den beste tredjedelen av skandinavia...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jun 04, 00:06
Alle saker har (minst) 2 sider... Det er veldig godt og betryggende å høre for oss supportere at det jobbes med forsterkninger og at det økonomiske fundamentet er på plass. Men det er klart at det ikke er så lurt i forhold til andre spillere og klubber...

Når det gjelder de nye spillerne må jeg si at jeg har blitt positivt overrasket i forhold til det jeg forventet meg av disse navnene. Eller for å si det på en annen måte: I utgangspunktet er jeg ikke fornøyd fordi klubben lovet ennå bedre spillere enn det som kom, men når vi ser på hva vi fikk og forventningene jeg hadde til de, så er jeg veldig godt fornøyd. Tydelig at klubben har gjort et godt researcharbeid med de nye spillerne, for navnene var jo totalt ukjente..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jun 04, 00:26
Håper snart den diskusjonen om de forsterkningene vi fikk er gode nok eller ikke, snart kan bli lagt dø.
Gidder ikke engang å begynne å argumentere om dette emne lenger.

Nå bør vi glede oss over at klubben har penger nok til at KTE kan få de forsterkningene han ønsker.

Tror fortsatt både Eggen og Harry vet hva de gjør også når et par navn allerede har blitt offentliggjort.
Alle eksperter sier jo også at det er nok av gode spillere på markedet.
Velger derfor å tro at de spillerne vi får, alle vil heve laget, slik at høst sesongen blir kjempe artig for oss FFK supportere.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 03 jun 04, 00:50
Jeg er i hvertfall jævlig spent på hva fremtiden vil bringe. FFK har i hvertfall, uavhengig av om strategien er god eller dårlig, skrudd forventningene til supporterene i været. Så det BØR dukke opp noe som hever laget. Navnet spiller ingen rolle.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340