Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mange til Bergen?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jun 04, 12:48
Enig med Goran Karlsen!

Vi fra Fredrikstad bør tenke på at Brannsupporterne er litt mere slik supportere var i gamle dager.
Noen av dem vil kanskje prøve å provosere.
Da bør vi tenke på at vi fra Fredrikstad er Rooligans og ikke Hooligans.
:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 03 jun 04, 13:20
Endret: 03 jun 04, 14:05
Og jeg som trodde at vi var Cooligans :cool:

Men det er greit å være på vakt ja, det er en liten gruppe med bråkebøtter der borte som gjerne byr opp til dans dersom annledningen byr seg.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 03 jun 04, 13:50
Toget stopper i Oslo! Legger ut mer info om reiseruten med tider etc på www.plankehaugen.no etter hvert. Men, kjøp togbilletter i Fredrikstad!! Det kan du gjøre hos Aristokraten, for eksempel på vei til Lyn-kampen:-)

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jun 04, 15:14
Vet du hvor mange som er påmeldt, Lars ??

FICF

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 11

Lagt til: 03 jun 04, 15:35
Som Fredrikstad-student i Bergen føler jeg meg pliktig til å komme med litt info.

Utesteder:
Tror FUFIB har ordnet et utested til oss. Hvis ikke regner jeg med Fredrikstad-folkene samles på Scotsman før kamp. Scotsman ligger som en liten avstikker til Torgallmenningen. Ellers er det riktig som Gøran sier at det rett ved Dickens er et par ok steder med uteservering. Blant annet finnes den stundesløse, maxime og english pub`en her. Også News ligger like ved Dickens.

Scotsman er også de fleste Fredrikstad-studentenes stamsted på lørdagskvelden.

Billetter:
Når det gjelder billetter så vet jeg at Ham-kam ga Brann beskjed altfor sent med tanke på hvor mange billetter de ønsket. Derfor ga Brann bortesupporterne billetter til asfaltbakken bak mål. Så sant Aristokraten har gitt Brann beskjed om hvor mange billetter vi ønsker så antar jeg at vi blir plassert på den "nye" tribunen.

casuals:
Det er også riktig at Brann har en relativt stor gruppe med såkalte casuals. disse vil helt sikkert lete etter oss, men de har jo som policy og ikke ta såkalt scarfers så tror ikke det blir noe problem. Men hadde uansett ikke stått utenfor Fotballpuben (fottikken på fokemunne) og ropt ut Fredrikstad-rop. Da kan det fort smelle.

Ellers så er vi en gjeng på 7-8 gutter som helt sikkert blir å finne ute på lørdagskvelden.

---------------------------

Rød og hvit makt


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 03 jun 04, 16:58
Dere får sende dem til oss,he he!!!!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jun 04, 17:18
Hvor langt er det til brygga fra stasjonen? Og fra brygga til stadion?
Skulle ønske tog turen startet tidligere så det hadde blitt litt mer tid på brygga.....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jun 04, 20:53
Endret: 03 jun 04, 20:53
Har Plankehaugen for øvrig ordnet med noe organisert transport fra brygga i Bergen (hvis det er stedet man lader opp før kampen) til Brann Stadion? Det er vel et lite stykke.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FICF

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 11

Lagt til: 04 jun 04, 13:05
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvor langt er det til brygga fra stasjonen? Og fra brygga til stadion?
Skulle ønske tog turen startet tidligere så det hadde blitt litt mer tid på brygga.....


Fra Brygga til Togstasjon tar vel ikke me enn 7-8 min å gå. Verre er det til Stadion. Men går plenty med busser. Har ikke helt oversikt, men mener alle fra 20-29 går oppom Stadion.

Ellers så regner jeg vel egentlig med at de fleste FFKere blir ltt spredd over alle hauger neste helg. Lykke til.....

---------------------------

Rød og hvit makt


Rudi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jun 04
Innlegg: 1

Lagt til: 04 jun 04, 14:31
Opprinnelig postet av FICF

casuals:
Det er også riktig at Brann har en relativt stor gruppe med såkalte casuals. disse vil helt sikkert lete etter oss, men de har jo som policy og ikke ta såkalt scarfers så tror ikke det blir noe problem. Men hadde uansett ikke stått utenfor Fotballpuben (fottikken på fokemunne) og ropt ut Fredrikstad-rop. Da kan det fort smelle.


Når det gjelder denne FICF sitt forsøk på å advare eller skremme noen, vil jeg si det er noe overdrevent. Selvsagt finnes det mennesker som er mer opptatt av utenomsportslige aktiviteter, men redd for å gå på Fotballpuben tror jeg ikke dere skal være. Brann-supporterne har et noe turbulent forhold til RævBK, Viking og VIF, men ellers setter vi pris på et godt fotballpublikum. Og Fredrikstad er et lag som trekker mye folk og setter farge på tilværelsen i tippeligaen, noe vi også liker. Derfor skal dere være hjertelig velkommen til Bergen og Fotballpuben :cool:

Forøvrig når det gjelder busser til Brann-stadion er det alle fra nr 20-24, hvilke går fra Olav Kyrres gate (parallell til Torgallmenningen) hvert 10 minutter eller noe slikt!

---------------------------

- Rudi


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 04, 15:01
Vi må vel prøve å få samla vårs i Bergen.:D

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 jun 04, 15:06
åhhh...hvorfor legge examen midt under brann kamper..er det mulig..idiotisk...undanningdepartemanget må vel vise litt hensyn:mad:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 04 jun 04, 16:03
Opprinnelig postet av A9
åhhh...hvorfor legge examen midt under brann kamper..er det mulig..idiotisk...undanningdepartemanget må vel vise litt hensyn:mad:
Det burde du tenkt på litt før, hvis du absolutt må ta den ubetydelige eksamen så kunne du jo meldt deg opp i Bergen eller noe da ;-) alt for :ffk:

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 jun 04, 16:21
Er vi ved torget så ser vi nok hverandre.
Scotsman høres ut som en plass vi kan møtes. Hvis ikke noe annet kommer opp.

---------------------------

Gøran Karlsen


snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 05 jun 04, 17:56
Vi snæbbussene skal som sagt bo i hytter på Bergen Camping, rett ved Bergen Travpark....
Der er det visst også en fotballgolf bane.... Vi skulle ikke prøvd å fått til en turnering der??

skal vi si lørdag kl 13......hva syns dere??
Så drar vi samla til byen før kl 18 og ser Portugal-Hellas

---------------------------

Lenge leve hjørnet


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 05 jun 04, 18:58
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat #87
Der er det visst også en fotballgolf bane.... Vi skulle ikke prøvd å fått til en turnering der??

Da må dere passe på å lære de skikkelige fotballgolf regler også da, kan ikke holde på med sånn halveis greier vettu ;). Ta kontakt så kan du få en kopi av regelboka av meg.

---------------------------

Signatur:

max 250 tegn


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 05 jun 04, 19:24
Var fullt på deres camping så vi skal ligge på Lone camping,men vi kommer hvis det er snakk om å slå dere i fotball-golf he he...

Per

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 3

Lagt til: 05 jun 04, 23:04
Endret: 05 jun 04, 23:04
Det gleder mitt bergenske fotballhjerte å se engasjementet til FFKerne! Endelig kommer Fredrikstad til byen vår og seriekamp på Stadion.

For i mine øyner er Brann og Fredrikstad uten tvil de to lagene med mest sjel og sammen er de en attraksjon og en nødvendighet for Eliteserien.

Jeg tviler ikke et sekund på at dere vil sette deres farge (slående lik vår, forøvrig) på byen og kampen. Årets hjemmekamp er et faktum så snart vi har lekt oss med TIL og Hødd.

Velkommen skal dere være til Bergen. Bare hold dere unna trepoengeren, den er vår :)

Mvh,

Per

---------------------------

100% brann | skbrann.org


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 jun 04, 23:38
Opprinnelig postet av Per
Velkommen skal dere være til Bergen. Bare hold dere unna trepoengeren, den er vår :)



tror ikke vi holder vårs unna trepoengern nei.... den er våres!!!

PS: håper dere rykker ned å havner i gjørma der som vi har vært i mange år....
Byen er bergen og laget er BÅNN!! :ffk:

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 06 jun 04, 00:42
skjerp deg da... vi trenger lag som brann i tippeligaen.. men vi trenger jammen lag som ffk i tippeligaen også!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f