Husk meg
Brukernavn
Passord

3-0 seier, dette var deilig!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 31 mai 04, 19:49
Endret: 31 mai 04, 19:50
Det betyr at vi fortsatt henger godt med de som er rett over nedrykksstreken.. Med noen hjemmeseire og noen forsterkninger så er vel dette nødt til å gå veien!! Ikke sant? :ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 31 mai 04, 20:08
Ja det var godt, og livsviktig!!!

Jeg er så glad...!!!.
Greit nok at keeperen har hatt en bedre dag. MEN vi holdt også nullen.

Forsterkninger?? Det vil jeg ikke engang tenke på idag siden vi fikk 17 mai og julaften på en gang.
:p

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 31 mai 04, 20:11
Noe av det beste i dag er jo at vi holder nullen og at Trondsen kommer tilbake og roer ned spillet (ref Eggen på radio).
Vi har fortsatt mye å jobbe med bakover (det viser jo antall innslupne mål), men idag skal vi nyte seieren og det positive!

Sundelin

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03
Innlegg: 26

Lagt til: 31 mai 04, 20:14
Yea! Det var deilig!

FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04
Innlegg: 55

Lagt til: 31 mai 04, 20:24
yessss.... Det var sinnsykt deilig... :ffk::ffk:

---------------------------

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 31 mai 04, 20:48
La oss se på det slik.

3 mål! Bra uansett, bare bedre siden vi vinner.

0 imot! KJEMPEBRA! Det her trengte gutta, og nå har de sikkert enda mer tro på seg selv.

Nå får vi se om Stadions besøkere får seg en opptur de og. Vi må ha trua, vi supportere må blø for laget!

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 mai 04, 21:03
jaaaaaaaaaaaaa

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 mai 04, 21:04
Mye bedre n forventet, det var over 5 i oddds på FFK seier

NÅ er det bare å stå på videre. Får vi min 3 poeng til før ferien så bør det være mulig å klare seg i høsetsesongen med et par forsterkninger.

Synd Med Risholt, hadde vært bra og ha med mot Lyn.

RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 31 mai 04, 21:07
Ja det hadde vært fint, og vi mister joe en dynamikk på midtbanen. Likevel, så mener jeg at de midtbanespillerene vi har kan gjøre en kjempegod jobb de og.

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 31 mai 04, 21:13
Opprinnelig postet av tomroar
Mye bedre n forventet, det var over 5 i oddds på FFK seier


Vant på oddsen...
6,25 var det på :ffk:

:D:DHehe:D:D

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 31 mai 04, 21:21
Ja, vi mister jo en god spiller, men jeg tror koskela kan komme enda mer til sin rett. Han må ta enda mer ansvar og nå bør vel kanskje også Stjerna spille i midten og Stian på kanten.
Det er ikke helt svart at Risholt ikke kan spille. Mulighetene er der!

Peters må vel også stå over pga 3 gule? Da starter vel ganske sikkert Trondsen.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 31 mai 04, 22:13
Sinnsykt deilig åss... Nå blir det en uke med litt positivitet rundt laget igjen!! Deilig!!

Og hadde det ikke vært for det faens Rosenborg-møkæ så hadde jeg innkasert 2600 spenn! MØKK!!

Men for all del, dette er en gledens dag:D

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 31 mai 04, 22:19
Deilig med en seier, og det var nok viktig for West å putte å!!!
Tror denne seieren var veldig viktig for laget. Gleder meg til Lyn kampen, bare synd Risholt må stå over...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mai 04, 22:21
Støtter forslaget med Stierna i midten og Johnsen på kanten. Og hvis man skal se videre positivt på at Risholt er ute, så er det at nå må noe andre ta ansvar. Føler at Risholt har vært den som har måtte ta ansvar. Så er jo Trondsen tilbake, og roer ned og senke skuldrene...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 mai 04, 22:59
Dette var ubeskrivelig deilig ja! Har gått rundt i huset med FFK-skjerf rundt halsen og sunget supportersanger i hele kveld!

2.omgangen i dag var overlegen, og må vel være bortimot årsbeste! 1-0 målet var det virkelig klasse over! Nydelig møtt av Ringberg (som trakk med seg forsvarere), og åpna opp for West, som fikk et kjempeflott gjennomspill av supersvensken vår, og hvilken avslutning da! Med "feil" fot!!

Nyt den siste timen som er igjen av denne dagen folkens! For dette er en gledens dag!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 mai 04, 23:04
Det tredje gule kortet til Risholt måtte komme.
Mye bedre å ha ham med til Tromsø og Bergen.
Husker da Risholt måtte stå over sist år, da spillte Søderstjerna en av sine beste kamper sentralt. Stian vil sikkert spille fra start som venstre ving.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mai 04, 23:05
Her flagges det med vimpel og drakta og skjerfet har vært på siden kampen startet, kjempe deilig, også de sifrene det ble, 3-0 herlig!

VI RYKKÆR ALDRIG NER, VI RYKKÆR ALDRIG NED!!!!!!!!!

Å det beste er, at dette er forhåpentligvis bare en forsmak på hva vi har i vente! Nå er guttæne i form og selvtillitten er på topp! Dette MÅ bli bra!!! Det bare MÅ bli bra!!!!:ffk::D:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Kugen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 apr 04
Innlegg: 24

Lagt til: 01 jun 04, 00:04
Endelig!!
Dette var greier. Deilig at vi vant mot nordlendingene. La denne kampen være til motivasjon resten av sesongen. La spillet bli slik videre.
HEIA :ffk:!!!

Nå starter vi krypinga oppover på tabellen. Nå kommer poengene.
Dette er konge guttær!!

---------------------------

Sørlandsk FFK-supporter


saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 01 jun 04, 03:46
Var ekstremt deilig med denna seieren. Best av alt var jo at den var fortjent også. Så kampen på NRK web TV og det funka suverent der. Har aldri hatt så klart bilde på webTV tidligere.

Kan jo prøve meg på en egen liten poengbørs:

Sørlie: 6p
Sto en god kamp. Gjorde riktignok få redninger da Bodø/Glimts skudd som regel gikk over/utenfor. Men han var veldig sikker på innlegg, holdt de han ikke boksa og de han boksa gikk ballen utenfor 16 meteren. Gode utspill hadde han også.

Czwartek: 4p
Hadde ganske store problemer med Trond Oslen i 1.omgang. Ble rundlurt et par ganger. Ga bort for mange enkle innkast og cornere. Kom seg i 2.omgang. Lite med offensivt.

Petersen: 5p
Gjorde en grei jobb bak i forsvaret. Var litt glad i ballen enkelte ganger som kunne skapt farligheter, men klarte seg overraskende bra.

Helland: 5p
Spilte også en god kamp. Mista ballen farlig en gang i 1.omgang, uten at Bodø/Glimt klarte å utnytte dette. Gikk ut med skade etter ca 70 min.

Hagen: 5p
Hadde omtrent full kontroll på Bjørkan. Blei lurt et par ganger i 1.omgang, men innlegga blei mislykka. Hadde gode oppspill som ofte traff en FFK-angriper.

Koskela: 4p
Litt puslete med pasningene. Blir ofte litt for løse og upresise. Men jobber bra og vinner en del dueller. Må trene mer på å skyte på direkten, flere grusomme skuddforsøk.

Risholt: 5p
Ikke like dominerende som man kan vente. Jobba godt som vanilg, vant taklinger. Men hadde stort sett litt vansker med å treffe medspillere med pasningene. Pådrar seg et noe unødvendig gult kort på stillinga 3-0 til FFK.

Söderstjerna: 4p
Ikke mye med i spillet i 1.omgang, men det var egentlig ikke noen av FFK`s spillere. Kom seg i 2.omgang, men fikk aldri brukt teknikken sin. Bytta ut mot slutten av kampen.

Brenne: 4p
Jobba godt i 1.omgang, men kom aldri helt inn i spillet. Fant aldri posisjoen sin virka det som. Men var nesten borte i hele 2.omgang.

Ringeberg: 7p BB
Kjempa godt i angrepet i 1.omgang, og vant noen dueller. Men hadde få medspillere rundt seg da. Storspiller i 2.omgang. Glimrende flikk til West på 1-0 scoringa. Heldig på 2-0 scoringa. Tvinger venstrebacken ti lBodø/Glimt til å klarere ballen rett i Ringberg for så å havne hos West som setter 3-0 scoringa. Etter dette er Ringberg omtrent over hele banen. Stopper mange Glimt angrep ved å snappe pasninger. Mottaket sitter bedre enn vanlig.

West: 6p
Viser flere ganger at han er mye raksere enn forsvaret til Glimt. Særlig i 1.omgang. Men hadde for få medspillere til å hjelpe seg. Scorer 2 fine mål, og går på løp hele tiden. Horn burde muligens fått mer enn gult kort da han feller West utenfor 16 meteren.

Trondsen: 20 min spilt
Kom inn og dempa ballen på brystet flere ganger. Viser at han har rod og kontroll som har mangla i FFK`s forsvar denne sesongen.

Johannessen: 20 min spilt
Jobber godt og bidrar en del offensivt på venstrekanten sammen med Söderstjerna mot slutten. Klarer ikke helt å være venn med ballen.

Johnsen: 6 min spilt
Var omtrent ikke nær ballen. Hadde et godt løp inn i 16 meteren, men fikk en liten dytt og kom ut av balanse og spilte ballen for langt foran seg.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 01 jun 04, 09:04
Kan vel bare si GRATULERER til :ffk: KTE & alle sammen.
Kanskje spesielt til de bakre rekker, som denne gangen viste at kanskje har KTE hatt rett hele tida.
Ellers unner jeg Ringberg at han nå kanskje endelig har fått en "makker" som gjør at han kan få vist skikkelig hva som bor i han. Også på TL nivå.
Gleder meg alt til Lyn kampen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340