Husk meg
Brukernavn
Passord

Selg Søderstjerna

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 25 mai 04, 16:47
Kan vi ikke vær så snill selge Søderstjerna så fort som mulig??? Han er absolutt ikke god nok, og hever en sinnsyk lønn som på ingen måte står i stil til prestasjonene. Nei, bruk de pengene på spillere som holder tippeligastandard og ikke på en spiller som i over ett år har pratet om at formen snart kommer og at han har mer inne... Nei, her må det selges - og handles...

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 25 mai 04, 16:53
er faktisk enig med deg trodde ikke jeg kom til å si det men desverre holder han ikke mål ..
synd å si ded men jeg hadde tro på stjerna jeg

---------------------------

1 plass. 2005


Sundelin

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03
Innlegg: 26

Lagt til: 25 mai 04, 17:00
Han har jo scoret 3 mål så jeg skjønner ikke akkurat hva dere klager over. Det er målene som teller!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mai 04, 17:03
Som Sundelin sier, han har scoret 3 mål, og er klubbens toppscorer. Og jeg har sett det kreative han har fått til på venstrekanten. Fyren har jo akkurat kommet tilbake fra en langtidsskade som har holdt han vekk hele høsten i fjor og våren i år.

Vi må da gi han noen kamper før han er skikkelig i form... Han har mye i seg, og kan en del, og er vel egentlig den av spillerne som har mest erfaring fra lignende nivå fra før?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 25 mai 04, 17:30
FFK1903 har et godt poeng. Håkan gjør mye bra, og har noe erfaring. Tror ikke fokus på enkeltspilleres innsats er oppskriften i en slik tid som vi er inne i nå! Tror vi bare skal slutte oss til det vi har, backe opp om det, og heller be til høyere makter om at det kommer noe mer! (snart) Akkurat målene han har gjodt er vel muligens feil fokus, -en annen kunne vel ha gjordt det samme. Et kollektivt løft i hele gruppa, både spillermessig, og psykisk. Jeg har i vartfall trua i god behold!

---------------------------

ære være plankeb........


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 mai 04, 17:30
Søderstjerna var en av de beste spillerne i Sverige året før han kom til FFK, og var til og med nevnt som aktuell for det Svenske landslaget.

Så fikk han kyssesyken og ble satt endel tilbake sist år pga. det.
I vinter var han skadet helt til påsketider og er derfor pr. dags dato et godt stykke fra sin toppform.

Å begynne å snakke om å selge Søderstjerna synes jeg er helt idiotisk. Søder vil helt sikkert i løpet av sommeren vise hvilken klassespiller han egentlig er.

Hvis man skal høre på alle innspillene her på foumet, så finnes det nesten ikke spillere igjen som "egentlig holder mål" på årets FFK lag.:D:confused::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 mai 04, 17:34
Mel: Nei nei gutt, dette må bli slutt.

Elegant, nesten helt briljant.
Søderstjerna kom fra Sverige,
vil i Tippeligan herje.
Når han er i form, er han helt enorm.
:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 mai 04, 17:48
Endret: 25 mai 04, 17:51
Dette kan da ikke være seriøst ment? Få opp øya...Stjerna er veldig langt fra en av våre dårligste spillere...han har gjort masse i år, scoret 3 mål og har mye mer på lager.

skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 25 mai 04, 18:09
rart det der. Et par kamper med litt hard motvind (kan du trygt si), så skal hele stallen bort. Alt fra keeper til spiss har vært lufta på forumet som mulige "få-bort-objekter". Synd både for moralen, og for eventuelle spillere som måtte streife innom de sidene! ikke så moro å spille for en klubb der ikke engang supportere (som er til for å støtte dem) gir dem en sjanse.. selvsagt er disse supportærne i mindretall. forsår selvsagt at de må tåle kritikk, og at slike sider er ment for å kunne benyttes til slike formål, men denne type kritikk er ikke konstruktiv.

---------------------------

ære være plankeb........


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 25 mai 04, 18:51
Stjerna er vår toppskårer, vår mest kreative, den med mest erfaring og den som har vært nærmest en landslagsstropp. Nei, ingenting som begrunner dine håpløse kommentarer #44. "Stjärnan" blir! ;)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 mai 04, 18:58
For oppimot en million i året så har på ingen måte Søderstierna levert varene. Det kan vel alle med et visst gangsyn se....

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 25 mai 04, 19:07
Dersom du har info om hva alle i FFK tjener, tar jeg gjerne imot oversikten, "Bedreviteren"...

Alle med et visst gangsyn og en form for `fotballhue` ser at det bor mye i Håkan, men han blir misbrukt som venstreving akkurat som Stian blir misbrukt som back.

Håkan inn som playmaker, Stian på ving, da skal vi se hva som bor i dem begge!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 mai 04, 19:24
Søder har skåret tre mål, og en av dem var direkte avgjørende mot Enga.Mot Odd Inge Grenland var det heller to trøste mål.

Søder har vært skadet i oppkjøringen og det hemmer ham. Det er umoralsk å be han gå eller selge ham pga god lønn som ikke står i stil til varene han leverer. Søder kommer garantert etterhvert.
Søder er en av de få som kan avgjøre jevne kamper. Han har en profesjonell innstilling og har store krav til seg selv. Slike gutter finnes det ikke for mange av.


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 25 mai 04, 19:33
Er det mulig å få linken til det stedet hvos spillernes lønninger står?

Er litt interessert bare....

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 mai 04, 19:52
Nå må du klappe igjen snäbbus. Söderstjerna er en av FFK`s bedre spillere. Hadde han noen spillere rundt seg med mer fotballforståelse, hadde han värt mye mer fremtonende enn det han er.

-Söderstjerna har kreativiteten iseg.
-Han har direkte passningene som ingen andre har.
-Han kan vri spillet, og sette igang hurtige kontringer.
-I tilegg er han ganske hardtarbeidene.
-Han har også et godt skudd.

Ja,ja for all del seg han, og kjöp en middelsmådig spiller!!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 mai 04, 20:37
Tror ikke det finns noen link om spillerenes lønn........ Det er bare noen som vet mer enn andre.....

Dessuten leverte ikke Håkan hva vi kunne forvente i fjor heller.....

ohn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 sep 03
Innlegg: 12

Lagt til: 25 mai 04, 20:43
Enig med Planken som mener Håkan bør inn som playmaker på midten.
Tror aldri han vil bli noen kantspiller, hele legningen hans under kampene viser jo at han automatisk trekker inn hver eneste gang, dette skaper hull både offensivt og defensivt. De gangene i fjor han spilte sentralt synes jeg han var glimrende, spilte virkelig intelligent!
Ellers : slutt med maset om å selge spillere, litt motgang får vi tåle, la oss fortsette å støtte laget og KTE, det skal veldig lite til før ting snur seg og flyten kommer !!

---------------------------

FFK`er i Sarp


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 mai 04, 21:04
Selge Stjerna?? Var det ikke slik at vi ikke satset NOK?? Å selge søderstjerna kommer neppe til å gjøre ffk til den store vinneren på sommerens overgangsmarked heller, og det ser det ut til at vi trenger å bli!!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 25 mai 04, 21:52
Håkan er en klassespiller. Vi skulle hatt fler av hans kaliber, so shut it!!!!

Dette er den dummeste tråden jeg har sett på leeeenge!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 mai 04, 22:40
Endret: 25 mai 04, 22:41
Heeeeeyyyyyy Søderstjerna!
Oooohhhh! Aaahhhh!
Du er presis hva vi menar er,
en LIRARE!!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 26 mai 04, 08:27
Opprinnelig postet av Planken

Alle med et visst gangsyn og en form for `fotballhue` ser at det bor mye i Håkan, men han blir misbrukt som venstreving akkurat som Stian blir misbrukt som back.

Håkan inn som playmaker, Stian på ving, da skal vi se hva som bor i dem begge!


Håkan er klart en av FFK`s beste spillere, at han (og flere) spiller på feil plass er KTE`s ansvar. (Det kan være at han vet noe mer enn oss, siden han "feilplasserer" spillere)

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 26 mai 04, 10:24
Håkan har selv sagt at han trives best sentralt på midtbanen. Og det er vel der han har spilt best også.
KTE har en vanskelig kabal å legge, men jeg synes 4-3-3 med Risholt, Stjerna og Kosso fungerte veldig bra.
Da kan Markus spille midtspiss og prøve ut West, Hornseth, Johnsen og "mommo" på kantene

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 26 mai 04, 11:52
Jeg har ingen tro på at å selge en av spillerne med størst potensiale skal få oss ut av problemene vi er i nå.

Nei, da har jeg mer tro på det flere her skriver: flytte Håkan inn i midten. Jeg tror at en 4-4-2 med Stian - Håkan - Risholt - Kosso/West kunne fungere. Men så er jeg heller ikke tippeligatrener ;-)

Ellers synes jeg å huske at Håkan en gang eller to har uttalt at han helst vil spille på venstre!? Noen som kan backe meg opp på den?

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 26 mai 04, 12:34
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mel: Nei nei gutt, dette må bli slutt.

Elegant, nesten helt briljant.
Søderstjerna kom fra Sverige,
vil i Tippeligan herje.
Når han er i form, er han helt enorm.
:D:ffk:


Helt enig!
Søderstjerna er et av lagets beste spillere!!

Og dette forumet er fult av knehøner.

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 26 mai 04, 12:35
Opprinnelig postet av bjervell
Ellers synes jeg å huske at Håkan en gang eller to har uttalt at han helst vil spille på venstre!? Noen som kan backe meg opp på den?


Jeg mener å huske akkurat det motsatte. Altså at han har sagt at han trives best sentralt, men at han spiller på den plassen han blir plassert på banen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 mai 04, 17:07
Vil tippe at hovedgrunnen til at Håkan ikke blir brukt sentralt, er at han er altfor svak i duellspill....... Av naturlige årsaker......

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 27 mai 04, 08:28
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vil tippe at hovedgrunnen til at Håkan ikke blir brukt sentralt, er at han er altfor svak i duellspill....... Av naturlige årsaker......


Jeg kan ikke si jeg har fått inntrykk av at Håkan er spesielt svak i duellspill. Når det er sagt, må det jo være en grunn til at KTE bruker ham på venstre. Det er neppe mangelen på alternativer - jeg synes Stian gjør seg bedre som venstre ving enn som back. Mulig Håkan ikke er spilletypen KTE ønsker sammen med Risholt på midten. Hva vet jeg...

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 28 mai 04, 09:17
Tydeligvis endel folk her som er solidariske mot sine egne og det er bra. Men kan dere med hånda på hjertet si at Håkan har innfridd?? Ifjor maste han om at han skulle bli bedre i tippeligaen, men har han dominert?? NEI!!! Jeg er enig at han har endel kvaliteter og at han kommer bedre til sin rett på sentral midtbane. Men det er vel en grunn til at han ikke spiller der, dvs han er ikke god nok. Når det i tillegg er en kjent sak at han hever rundt en million i året kan man på ingen måte si at det har vært en lønnsom investering. Å selge Håkan og kjøpe en middelmådig spiller blir jo dumt, siden det nettopp er middelmådig Håkan er. Man kan ikke si at han dominerer i tippeligaen iallefall. Vi trenger profiler som utmerker seg i tippeligaen for å overleve, og da hjelper det ikke å ha en spiller som var god i Sverige for 2-3 år siden og som ikke har innfridd overhode. Det er nå Fredrikstad skal være gode!!!
Men kanskje Håkan hever seg i Champions League??

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 mai 04, 09:32
Jeg forventer meg mer fra Håkan enn han har vist så langt, ja. Eller i alle fall at han presterer stabilt på et høyere nivå. Men jeg er kke enig i at han har vært _så_ forferdelig dårlig. Han viser små glimt, men det er det han viser i disse små glimtene vi forventer at han skal vise mer av tiden.

Jeg synes også at sykdomen/skadene han har vært plaget med de siste to årene må tas med når man skal bedømme hans innsats.

Derfor er i alle fall jeg villig til å gi ham flere sjanser før jeg sier at han er ferdig og kan selges.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 mai 04, 01:44
Husk at han gikk skadet i hele vinter helt til påsketider, da tar det litt tid å komme i form.
Tror KTE nå har innsett at Stian J. fremover bør brukes som venstreving. Da vil han ganske sikkert bruke Søderstjerna sentralt, der han hører hjemme.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 29 mai 04, 04:33
Endret: 29 mai 04, 04:34
Det er ikke den første.

Tull...

"Nattevakta"


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 07 jun 04, 10:57
Søderstjerna leverte inn nok en god søknad om å selges fort som svint etter sin elendige kamp mot Lyn.

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 07 jun 04, 11:11
Innbiller meg at ikke kjøperne står i kø. Hvem i all verden skulle finne på å kjøpe ham i den formen han er nå?

---------------------------






ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 07 jun 04, 11:13
Jeg er uenig.

Søderstjerna kommer!!!!!!!!!

Søderstjerna har ikke vært god i år, men han var jo skada fra desember til april. Han begynte å trene med ball rett før påske.

Han orker jo enda ikke å spille mer enn 45 minutter. Hadde vi hatt en bedre stall hadde han fremdeles drevet å trent seg opp igjen.

I fjor slet han også, jeg innrømmer det. men, jeg så Søderstjerna spille for et par år siden i Sverige. Han var konge. Han styrte fullstendig, og var en av de beste midtbanspillerne i Sverige på den tiden.

Søderstjerna har en touch, som svært få i dagens FFK lag har, skadefri og i form mener jeg at Håkan er bedre enn Risholt....

Men jeg ser også at han langt fra har bevist det i FFK trøya....

Jeg tror - og håper - at Søderstjerna vil bli vesentlig bedre til høsten, etter en skadefri oppkjøringsperiode før høst-sesongen......og at han får spille sentralt på midten da....

jeg har trua på Håkan.......


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 07 jun 04, 11:34
Spørsmålet er, hvor lenge kan vi vente? Det spiller så liten rolle om han har vært god. Han må være god nå! Det er nå når det buttær at Söder skal stå fram. Alle som har sett han når han glimter til, skjønner at det er mye inne. Må få det ut snart. Vet ikke hvor lang kontrakt han har med klubben. Markedsverdien hans har ikke økt mens han har vært hos oss.

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jun 04, 11:50
Endret: 07 jun 04, 11:50
Dersom vi får de 4 forsterkningene som FFK ledelsen nå har "lovet" oss, vil det ikke være plass til Søderstjerna i den formen han er nå.

Men jeg er i likhet med Ginola enig i at Søderstjerna har veldig mye å gå på.

Derfor kan det kanskje virke positivt på ham med de nye forsterkningene i laget.
Da kan han få bygget seg opp litt uten stress, komme innpå som en spiller som er sulten og vil da helt sikkert vise frem sine kvaliteter etterhvert.

Men selvfølgelig, dersom det slår feil og han ikke blir bedre enn han feks. var igår, så har vi ikke bruk for ham. :ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 07 jun 04, 13:14
Tror vi er enige her.

og jeg har bildet av Søderstjerna fra tiden i Sverige i holdet.....

Sentralt på midten, en som styrer spillet, en offensiv kraft i et godt ballspillende lag.......

Søderstjerna i form kan løfte laget......

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 07 jun 04, 14:44
Enig med der som sier at Søderstjærna er bedre sentalt enn på kant, men hvorfor i allverden får han ikke spille sentralt i en kamp hvor Risholt er ute?? Det betyr jo at feks Bjørnar vurderes som en bedre sentral spiller. Det hjelper så lite å vente å vente på denne formen, når den aldri kommer.
Dessuten sier det ikke så mye som alle skal ha det til det å være god i Sverige. Karl Oskar Fjørtoft, Fredrik Winsnes og nå Petter Furuseth Olsen er og har vært "konger" i Sverige, men ikke helt dominerende her i Norge. Vi har etter mitt syn et bedre nivå i Tippeligaen enn i Sverige!!! Greit at markedsverdien har tapt seg, men selger vi han nå slipper vi iallefall de astronomiske lønningsutbetalingene til Håkan og kan bruke de pengene på en, to eller tre klassespillere istedenfor. Han hever ifølge en jeg kjenner som har inside-info ca 1,2 millioner i året...

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 07 jun 04, 17:14
Er du virkelig så naiv at du tror Söderstjerna har 1,2 mill i året? Eggen lyver bare når han snakket om lønnsnivå på radioen altså?

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 07 jun 04, 17:22
Han har 1,2 mill i året.

---------------------------

Ære være plankebyen!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 jun 04, 17:34
Har han 1.2 mill iåret bør han vise noe for de.
Eller med andre ord er mioddelmådig fotballspillere enn "egen spesiell rase på arbeidsmarkedet".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 jun 04, 18:38
Det er bare dustete å tenke at Søderstjerna skal selges. Man selger ikke en av våre beste spillere. Riktignok er han ikke i form, men han spiller jo bare fordi vi ikke har noen andre!!!!

SKAL VI SELGE TRONDSEN ETTERSOM HAN IKKE HOLDER 1 KAMP OGSÅ KANSKJE????

Parker denne diskusjonen nå!!!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 jun 04, 20:29
Det er vel flere som bør komme seg ut før han...da tenker jeg spesiellt på de to på venstre backen...:mad:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 04, 11:33
Er det noen som bør komme seg ut av stadion og aldri få lov til å komme igjen så er det vel medgangssupporterne som ikke gidder å gi støtte i 5 minutter til. Det er lavmål.

Dessuten syns jeg det er kvalmende å se hvordan enkelte henger ut enkeltspillere.

Ja, forsvaret våres er dårlig, men med tanke på at noen av de spilte 2. divisjonsfotball for et par år siden kan vi ikke forlange at de skal spille på Tippeliganivå etter 10 serierunder. Det er ikke spillernes feil at klubben ikke har hentet inn forsterkninger, de må jo gjøre sitt beste, og hvis det beste ikke er godt nok for TL, så er det klubben og ikke spillerens feil at de spiller fra start.

Dette er mer generelt og ikke rettet kun mot de som vil ha vekk Söderstierna. Se på for eksempel Solskjær, han var skada lenge han og, og har ikke akkurat imponert på United etter at han kom tilbake. Det tar med andre ord tid å komme seg opp på gammelt nivå etter en så lang skade.

Vi har allerede en for tynn stall, og så skal dere ha vekk den ene etter den andre, når det vi trenger er flere spillere?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 08 jun 04, 11:46
FFK1903. Forskjellige typer supportere vil du alltid ha i en klubb hvor entusiasmen er stor - det må du bare akseptere.

Noen går på kamp i Fredrikstad for å oppleve stemning, andre for å se byens fotballlag.

Noen er super patrioter, mens andre er kritikere. slik er det også i samfunnet generellt, og det er vanskelig å endre på det.

Synes det er bra at det er litt liv rundt klubben vår. Nye spillere, økonomi, styre og stell, trenerspørsmål, spillestil osv viser at folk bryr seg og at FFK er en del av mange Fredrikstadfolks liv.

Jeg tror vi skal være takknemlige at det er slik, og at vi ikke er en del av "Bærget Det Blaa" eller "Saftkokarene" som bare har 3-4000 på hjemmekamp, og ikke på langt nær så stor interesse som det er i Fredrikstad.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 04, 11:56
Endret: 08 jun 04, 11:57
Selvfølgelig aksepterer jeg at det finnes slike typer supportere, men da har vel også jeg som debatant rett til å si min mening om de? Jeg syns det er litt kvalmende å gå på enkeltpersoner når vi er i motgang. Denne tråden tror jeg ikke hadde blitt startet hvis FFK hadde ligget og kost seg midt på tabellen.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 08 jun 04, 17:09
Vi må vel i denne diskusjonen bare godta at vi er alle supportere, vi vil alle lagets beste, men at vi har ulike synspunkter på hva og hvordan vi skal få FFK oppover på tabellen. Jeg er av den oppfatning av at vi må selge de spillerne som håver inn store lønninger og ikke presterer, og derfor synes jeg Søderstjerna bør ut av troppen slik at vi kan få inn spillere som vi vet kan prestere på Tippeliga-nivå. Det vet vi ikke om Søderstjerna selv om han hadde en god sesong i Sverige (!) for noen år siden. Til det motsatte er bevist er iallefall jeg av den oppfatning av at Håkan dessverre ikke er bedre enn det han presterer pr dags sato, og for meg er det en gåte at Eggen som er en klok mann bruker Håkan så mye. Og særlig som flanke. En posisjon han overhodet ikke passer til å spille på.

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 jun 04, 18:36
Det må vel være mulig å være kritisk på et diskusjonsforum, eller skal alle bare klappe i henda og være fornøyd uansett. Klubben har et lønnsbudjett vettu FFK1903, så dem kan ikke bare hente inn og hente inn uten og kvitte seg med noen. Det er vel ingen tvil om at Søderstierna ikke leverer for den prisen han koster, når Eggen for øyeblikket ikke vurderer han som blant de 5 beste midtbanespillerene. Greit nok han var skadet i vinter. Han har vært skadefri i 3 mnd nå... Leo har vel vært skadet i 2 år.....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 04, 20:10
Endret: 08 jun 04, 20:18
Selvfølgelig Bedrevitern, alle skal få lov til å ytre sine meninger, men da skal vel jeg også få lov til å si min mening, skal jeg ikke, eller skal jeg holde kjeft når jeg er uenig i noe? Jeg syns det er kvalmende at noen henger ut enkelt spillere, ikke bare Söderstierna, men også andre, som skyld i motgangen.

Det er mulig klubben har et lønnsbudsjett, men hvilke ambisjoner har egentlig en klubb når en må kvitte seg med spillere fra en allerede for tynn stall til å kunne hente inn nye?

Har Leo egentlig bevist noen ting? Han er vel heller ikke så god som han var før skaden, det vil han kanskje aldri bli, så jeg skjønner ikke hvorfor du trekker han inn i bildet. Ja, han spiller for Lyn, men hva har det med saken å gjøre?

Jeg husker mye bra Söderstierna gjorde i fjor, han hadde noen flotte raid på venstresiden. Men det er mulig han kommer mer til rette når han får spilt sentralt som han gjorde i Sverige.

Har ikke Söderstierna gjort noe positivt i løpet av sesongen så kan man diskutere hvor vidt han var verdt prisen, foreløpig så er det for tidlig, i mine øyne. Dessuten, går ikke kontrakten hans ut ved sesongslutt (Leste det et sted, mulig det er feil)? Man kan vel umulig få noe for en spiller nå i sommer da? Det eneste man "sparer" på å selge han da er vel lønnsutgifter de siste 3 månedene i høst, og det burde vi vel ha råd til?

Plutselig kan formen komme, og det skal ikke mer en tre-fire gode kamper fra Söderstierna før denne tråden legges død vil jeg tro. Men da kommer det sikkert opp en ny tråd om en annen spiller som ikke har hatt en god periode.

De må gjerne komme de trådene, men da påroper jeg meg også retten til å kritisere kritikkerne, og det er vel derfor vi har et diskusjonsforum her inne? Fordi vi skal diskutere? Noen ønsker å selge Söderstierna, meg med flere, er uenig i det og det må vi få lov til å mene. Jeg har ikke sagt at de som ønsker han solgt, ikke skal skrive, jeg sier bare at jeg er veldig uenig i det.

PS: 5. beste midtbanespilleren? Han kan vel brukes som venstreving og sentral. Johannessen, Risholt, Koskela, Johnsen. Hvem er den siste? Det er vel også en av de første kampene han har blitt benket pga at andre er bedre. Senest mot Odd var han ennå ikke helt i toppform og var glad for å bli benket.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 jun 04, 21:11
Endret: 08 jun 04, 21:30
Er uenig i at han skal selges nå, men hvis det ikke blir noe bedre i løpet av denne sesongen bør vi kvitte oss med han.

Han presterte langt under det han er god for i fjor (i følge han selv) og i år er det skaden sin skyld, det må være lov å kreve at han snart skal begynne å vise hva vi betaler for.

Må være lov å nevne enkeltspillere...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 jun 04, 22:32
Endret: 08 jun 04, 22:35
Jeg synes heller ikke man skal selge Håkan. Og forlenge kontrakten til høsten er vel ganske usannsynlig. Det jeg mener er at dem som kritserer navngitte spillere på en nogelunde konstruktiv måte, må få gjøre det uten at det skal kalles å henge ut spillere. I hvertfall så lenge vi snakker om profesjonelle spillere. Dessuten midtbanespilleren du mangler FFK1903 er Brenne.....

ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 09 jun 04, 13:06
Søderstjerna kommer til å være en av FFKs beste i høst. Skadefri og i god form er han en mann vi kommer til å få nytte av!!!

Vi har for liten tropp, derfor har Håkan spilt nå i vår selv om han ikke har vært fit for fight. Med Tor ute, mpåtte man bruke de rutinerte man har på banen.

Håkan kommer til å dominere i høst...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 04, 14:09
Vi får vel vente å se, ginola. Jeg for min del venter i det lengste på at Søder kommer i form. Men jeg synes det begynner å trekke i langdrag nå. Spilt
i 1,5 år uten å imponere, det er for dårlig.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 09 jun 04, 14:10
Håper inderlig du har rett Ginola.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 04, 14:40
ATM, du synes vel det begynner å trekke ut du også vel. Jeg tror ikke vi kommer til å se Søder i full blomst her i fredrikstad.:confused:

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 jun 04, 14:46
Opprinnelig postet av ginola
Søderstjerna kommer til å være en av FFKs beste i høst. Skadefri og i god form er han en mann vi kommer til å få nytte av!!!

Jeg sa det samme på våren for ett år siden... Håper selvfølgelig du har rett, men det kan virke som han ikke er 100% kvitt kyssesyken ennå, og sliter med å komme i form. Kjenner ei som hadde kyssesyken for 3 år siden, og fortsatt sliter...sånt kan ta tid.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340