Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi går eller synger når vi vill....

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 28 mai 04, 14:48
Opprinnelig postet av ajg
Til theodora og ingergml:
Når det snakkes om supportere så er det ikke bare plankehaugen det er snakk om! en definisjon på supporter er at man elsker FFK og virkelig brenner for "guttane"! det er mange FFK-supportere som sitter på hovedtribunen osv... Alle som går på stadion fordi de elsker FFK er supportere! Alle som går kun for å bli underholdt er ikke supportere!!!

Nei hør nå her:
Det som ble skrevet av orion og hva jeg reagerte på; "var at man ikke er supporter for at man ser en kamp og blir underholdt."

Alle vil bli underholdt!
Hva er "dere" klager over når gutta spiller en dårlig og kjedelig kamp.
"Gutta vant, men det var en kjedelig kamp."

Å være på stadion når gutta spiller bra fotball og det er spennende og masse trykk.......
Og er ikke en det underholdning så vet ikke jeg!!

Ikke kom å fortell meg at du drar 700 mil KUN for å støtte laget, og ikke få noe tilbake i form av underholdning....
På en eller annen måte.

Jeg kan konkludere med at jeg heldigvis ikke har samme definisjon av "ekte supporter" som deg/dere. Og nok om det.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 28 mai 04, 15:08
Nå må du se hva jeg skriver da. Supportere er de som elsker FFK og har FFK i hjertet sitt. Selvsagt vil også supporterne bli underholdt, men de elsker FFK like mye om de underholder eller ikke. Så er det de jeg sier at ikke er supportere; de drar på stadion KUN for å bli underholdt, ikke fordi de er spesielt glad i FFK...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 28 mai 04, 15:14
Det var da en nedlatende tone da, ....
Men da bør du også se på hva jeg svarte på...

Det var ikke snakk om de som KUN ble underholdt.
Men utsagnet om at de som ville bli underholdt burde se på kampen på tv.

Føler at vi krangler over ordet KUN og det blir helt feil.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 mai 04, 15:38
Det kommer alltid til å bli sånn at mange går hjem når det andre laget setter spiker`n i kista eller om FFK gjør det samme, sånn er det overalt, det finnes ikke en stadio med 100% av folka som er ihugga fans av laget sitt og står til dommer`n blåser når laget har jogga seg gjennom en kamp og taper klart...

Litt snodig at folk som ikke var på kampen engang blåser seg opp :D


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 28 mai 04, 17:29
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Er så dritt lei medgangsupportere så jeg kunne spy! Hvor var dere når FFK hadde motgang i 20 år??? Satt hjemme å klaga forran radion, eller dere gadd vel ikke følge med på FFK i det hele tatt vel? men når de er i tippeligaen, ja da skal dere på kamp igjen, helt til de taper ett par kamper da, nei da gidder vi ikke mer......

Fyf**** for noen tullingær!!!! :mad:


Mener du det at det er kun de som ville fulgt klubben ned i 6.divisjon som skal ha tillatelse til å gå på stadion?

Er så dritt lei pratet om medgangsupportere og hvor kjipe de er, skjønner godt at mange kommer når produktet er bra og at de blir hjemme når det er dårlig.
Er ikke alle som er supporter, noen ønsker bare å se bra fotball.

---------------------------

Signatur:

max 250 tegn


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 28 mai 04, 17:44
Endret: 28 mai 04, 17:46
Helt enig #79, meget bra skrevet forresten!!:p

Personlig så har jeg aldri gått før tida. Jeg gjorde det aldri når vi var i 2 divisjon og jeg gjør det hvert fall ikke nå. Nå er ikke det fordi jeg aldri gir opp, uansett om det står 0-2 på resultattavla og det gjenstår 10 min, men det er rett og slett fordi jeg nyter hvert eneste sekund av den opplevelsen det er å se våre røde og hvite helter i aksjon! Men det er klart at jeg blir frustert når det går dårlig, det er bare ikke meg å gå før tida av den grunn. Noen reagerer på frustasjonen og misnøyen med å forlate stadion, men det er ikke dermed sagt at de ikke er ekte supportere. Vi har bare forskjellige måter å håndtere motgang på.

Tor Trondsen har ofte gått lenge før tida(så vidt jeg har forstått), fordi det blir for nervepinende eller noe sånt, men bryr ikke han seg nok om laget da eller? Vi må respektere at folk er forskjellige og ikke bastant forsøke å generalisere alle som går hjem før kampslutt som medgangssupportere!!! Det syns jeg vitner om manglende forståelse for mennesker som er anderledes enn en sjøl eller kanskje det bare er fordi vi trenger å få utløp for frustrasjonen og at vi dermed lar den gå ut over f.eks. de som går 5 min før tida!:confused:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 mai 04, 18:09
Enten er du ikke edru eller så er du dum planken....... Du er kanskje ikke like engasjert i alt som du er i FFK, noen ganger kjøper du en vare du ikke er fornøyd og leverer den tilbake. Alle kan ikke være like ivrige, da hadde det vært 2000 på stadion pr kamp og veien til toppen hadde vært umulig. Repekter alle slags folk som kommer....... De som slenger ren dritt og skaper kvalme kan vi være foruten, resten må vi være glade for at dem kommer.....

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mai 04, 15:10
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Mener du det at det er kun de som ville fulgt klubben ned i 6.divisjon som skal ha tillatelse til å gå på stadion?

Er så dritt lei pratet om medgangsupportere og hvor kjipe de er, skjønner godt at mange kommer når produktet er bra og at de blir hjemme når det er dårlig.
Er ikke alle som er supporter, noen ønsker bare å se bra fotball.


Greit nok det, men jeg mener ikke at de eneste som har lov til å følge FFK er de som ville fulgt laget til 6 div. Men det må da gå ann å vise litt respekt for laget du støtter/heier på.. Jeg mener fortsatt at det er medgangsupportere som går hjem før tiden hvis det ligger ann til tap og jeg mener fortsatt at et er noe forbanna tull!

MEn i år får vi se hvem som virkelig støtter FFK, det blir ikke lett for guttæne i år og det regner jeg med vil gjenspeile seg på Fredrikstad Stadion utover, HVIS det skulle bli tap i kveld mot bodø så regner jeg med at "medgangsupportere" som deg (vil jeg anta) ikke gidder å komme mot Lyn neste søndag, og skal vi tippe på et sted mellom 5000 og 7000 menesker fra kampstart??? Og er resultatet dårlig et kvarter før slutt forsvinner vel ytterligere 2500 mennesker

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 04, 17:16
Det er vel like greit at vi rykker ned til 1.div.,og ligger i toppen der. Da kommer de som vil se god fotball. Jeg
vil for min egen del se mitt kjære FFK spille i tippeligaen, og heller se noen tap. Håpet mitt ligger i at vi en dag skal greie å stabilisere vårs på et høyere nivå en dagens. Men alt tar tid dessverre. Men at jeg går fra en kamp før den er ferdig gjør jeg aldri. Den har jeg betalt for. Skal jeg bli sur for et tap, og gå i sinne har jeg ikke noe på en kamp å gjøre. Moro har ihvertfall vi i plankehaugen det underveis i kampen, fram til vi får slaget i tryne. Men vi gir ikke opp for det. Om vi skulle rykke ned så får vel vi stå på enda mer til neste år.:ffk::ffk::ffk:

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mai 04, 17:45
Helt enig..... Om vi skulle rykke ned, det er ikke verdens undergang, da er det bare en ting å gjøre, og det er å møte opp på stadion å heia guttæne opp i TL igjen, men jeg tror ikke vi får det problemet, vi klarer oss!!!!:D:ffk::D

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 31 mai 04, 19:02
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
MEn i år får vi se hvem som virkelig støtter FFK, det blir ikke lett for guttæne i år og det regner jeg med vil gjenspeile seg på Fredrikstad Stadion utover, HVIS det skulle bli tap i kveld mot bodø så regner jeg med at "medgangsupportere" som deg (vil jeg anta) ikke gidder å komme mot Lyn neste søndag, og skal vi tippe på et sted mellom 5000 og 7000 menesker fra kampstart??? Og er resultatet dårlig et kvarter før slutt forsvinner vel ytterligere 2500 mennesker


Er faktisik en av de som går på stadion uansett vær og tabellposisjon så den kan du holde deg for god for synes jeg..

---------------------------

Signatur:

max 250 tegn


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 01 jun 04, 02:26
Mot Stabæk var jeg flau da jeg så hvor mange som gikk før slutt. Jeg regner nesten med at de er kommet fra Sarp eller Moss. Men er vi fra Fredrikstad blir vi til siste spark og hyller guttane.
Vi kan ikke regne med champagnefotball hele sesongen, men det guttane har prestert burde være mer enn forventet før sesongen. Husk vi har 8 poeng, men burde hatt 12 og da hadde vi ligget omtrent likt med Vårlenga ! Vi blir til siste spiller segner om !

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 01 jun 04, 13:12
Tro det eller ei, men klubben er mer avhengig av medgangssupportere, en "motgangsupportere". Dere maa huske at det er de som soerger for et godt publikumssnitt, og noen av de drar tilogmed igang sanger paa hovedtribunen, noe som foroevrig hoeres bedre enn plankehaugen.....:cool:

---------------------------

Trallalla........


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 01 jun 04, 13:16
Nå kaster du bensin på bålet.. :p:p:p:p

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 01 jun 04, 14:07
Vet det:D

Ville bare proeve aa faa det hele i perspektiv.
Klubben er avhengige av medgangsupporterene for aa sikkre seg oekonomisk denne sesongen....
Saann er det ogsaa i de andre storklubbene i europa.....tror dere ManUtd. Arsenal. eller Barca hadde hatt fulle tribuner hvis de var i 2. div.??

---------------------------

Trallalla........



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340