Husk meg
Brukernavn
Passord

WEBTV

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

I_Utlendighet

Knøttespiller
Ble medlem: 20 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 24 mai 04, 14:45
Hvordan er erfaringene til folk med web tv? Foreldrene mine har TV2 web tv, og Chello/UPC, det hakker og er ubrukelig!

Andre med samme/bedre erfaringer???

---------------------------

----------------------------------------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen, t


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 24 mai 04, 14:50
En kompis av meg bruker NRK
Han hadde også erfart at tv2 sin WEB-Tv hakket...

bruk NRK?

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 24 mai 04, 16:16
jeg har omvendt erfaring enn alle andre virker det som...
bruker upc (chello plus) og tv2 of det har funket fint bortsett fra sist mot hamkam.
NRK tør jeg ikke prøve meg på engang, har testa ut alt gratis matrialet der men selv om jeg setter det ned til isdn hastighet så hakker det...

---------------------------

Signatur:

max 250 tegn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 24 mai 04, 16:36
NRK webtv er overlegent TV2 webtv! Ta meg paa ordet naar jeg sier det, kommer tross alt fra en erfaren webtvbruker, uvandret til England. :rolleyes:

Fra spoek til alvor. Hver gang jeg har brukt tv2 webtv har det vaert noe tull, det har ikke vaert noe tull med NRK webtv en eneste gang. Det var noe tull mot Odd, men det var ikke pga webtjenesten, men pga hele satellittforbindelsen datt ut.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 24 mai 04, 18:05
Trikset jeg har brukt (både på tv2 og nrk) er å sette internetthastighet manuellt. Systemet sjekker din hastighet automatisk når du logger på men den er som regel satt litt høy.
Jeg har 704 kb/s fra Telenor. Både tv2 og Nrk fant ut at jeg hadde over 800 kb/s. Da ble det hakkete. Så satt jeg den manuellt inne på innstillinger til 650 kb/s og da funka det dritbra. Kvaliteten er helt ok. Testet både på laptop og stasjonær pc med 19 flatskjerm. Litt firkanter blir det men ingen stopp eller hakking.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 24 mai 04, 18:09
reddevil: Du skal vite at NRK webtv og tv2 webtv kun har streamer i tre hastigheter:

lav, medium og høy.

Den laveste går på 290kbit, neste 350-650, og den siste på 900+. Alle som har 1mbit eller høyere bør gå for høy kvalitet. Resten klarer seg nok flott med medium. Hos meg her i London har jeg ei linje som virkelig lugger litt, så jegmå ta til takke med lav kvalitet, selv om jeg har ei linje på 540kbit.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Tepes

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 apr 03
Innlegg: 7

Lagt til: 24 mai 04, 18:31
Jeg følger FFK fra Stavanger, og har sett flere av kampene på TV2 web-TV. Har aldri opplevd det som problematisk (har dog ikke testet NRK). Har 704kbps linje og foretar meg ingen manuelle innstillinger.
PS! Gled dere til å besøke nye Viking stadion! Her har alle (inkl. bortesupportere) glimrende plasser under tak, med varme!! :ffk:

I_Utlendighet

Knøttespiller
Ble medlem: 20 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 24 mai 04, 21:07
takker for nyttige inspill... jeg har en toeri om at kanskje UPC/Chello er synderen. Og at de har en litt luggete linje i Fredrikstad/Torp

Kjøpte halvårskort på TV2 til foreldrene mine, men de har ikke fått sett en eneste kamp...

---------------------------

----------------------------------------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen, t



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340