Husk meg
Brukernavn
Passord

F-B Ga Riholt 3 På spillerbørsen!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 mai 04, 07:18
Hvilke Idioter er det som sitter å skriver der a?,Han ble jo kåret til Fredrikstads beste,likevel er det mange som får bedre enn han på spillerbørsen...Ser også at koskela fikk 5,kanskje de har klart å blande de to på noen måte?!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 24 mai 04, 09:54
Det er ikke første gang den børsen der er på trynet. Spillebørsen i Demokraten var vel den del bedre.

---------------------------






ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 24 mai 04, 11:38
Enig.

Jeg har ofte lurt på børsen i FB........



:ffk:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 24 mai 04, 13:13
Dere får forholde dere til børsen på FFKSupporter.net i stedet... ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 mai 04, 13:30
Til de som synes Risholt var best igår, så er det vel mer riktig å si at han var minst dårlig.

Jeg var slett ikke imponert over Risholt sin innsats igår. Kjefting, hoftefeste, for mye dribling, dårlige passninger var det jeg så av Roger igår.

Når sant skal sies synes jeg faktisk Søderstjerna var bedre. Han prøver hvertfall, og setter igang/vrir spillet mye med kjappe pasninger.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 24 mai 04, 13:46
Det er jo dette som er poenget med alle spillerbørser, at de skaper debatt.

Enig i at Risholt spilte bedre enn 3. Han var lagets minst dårlige og ble etter min mening korrekt utpekt til FFKs beste i Demokraten

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 24 mai 04, 14:09
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Det er jo dette som er poenget med alle spillerbørser, at de skaper debatt.


Spillerbørser er vel strengt tatt til for å gi et bilde på hvordan de forskjellige spillerne spilte. Det du sier høres ut som en dårlig unnskyldning på hvorfor FB-børsen suger(det har den alltid gjort). Grunnen til at Risholt fikk så dårlig er garantert fordi FB (og vi) er vant til at han spiller mye bedre, derfor kreves det mer av Risholt for å få en femmer en hva det gjør av de andre. Det er jo ganske så uprofesjonelt av FB, men det står etter min mening i stil til resten av dekningen av FFK....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Pingla!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 28

Lagt til: 24 mai 04, 14:34
På VG børsen fikk han 6 og FFK´s beste.
Heia f-b , og mann skal ikke kreve mer av roger risholt enn de andre for å få 5 , bere fordi det forventes mer av ham.

Hvis du er en dårlig spiller og presterer bra i en kamp , så tilsier vel ikke det at han skal få 10 fordi han egentlig er ræva?

---------------------------

Kaffekongen..


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 mai 04, 14:37
Kanskje er det Geir Bakken som lager denne spillerbørsen.
Kanskje han er litt ute etter Roger etter å ha blitt satt ettertrykkelig på plass av Roger i en annen sak.
Ikke helt utenkelig!

---------------------------

FFK på toppen i 2005


FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04
Innlegg: 55

Lagt til: 24 mai 04, 14:56
Det har vært mye rart på den spillebørsen til F-B... At Roger fikk 3 er litt rart... Han jobba jo som en helt en del av kampen...!!!:ffk:

---------------------------

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 25 mai 04, 08:59
Greit at 3`ern var lav, hadde trolig fortjent 4.
Men enig med oleberg. Han ville mye mer enn han presterte.
Pasningene gikk sjelden dit de skulle, han holdt for lenge på ballen, osv.
Så kanskje kan 3`ern forsvares.
Det må ikke bli slik som det er på andre poengbørser i F-B at bare han er fra /spiller på lag/band fra distriktet eller er lokalhero så får du flere poeng enn du har fortjent.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 25 mai 04, 09:14
Synes det er greit, han var kanskje den minst dårlige. Men at han spilte seg til noe bedre enn 3 synes ikke jeg. Resten av laget kunne fått 3 og nedover.
Tenkte på en ting: Risholt skulle hatt en på laget med spesialoppgave: sparke Risholt på leggen og få ham forbanna. En sint Risholt blir en fandenivoldsk og en fandenivoldsk Risholt er en god Risholt. Poenget mitt er at jeg synes ikke Risholt hadde den rette spruten.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 25 mai 04, 19:49
Synes nå Tero var langt bedre enn roger denne kampen. Risholt utmerket seg ved en del anledninger, men presterte jevnt over dårlig, i likhet med de fleste andre på ffk.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340