Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor er Stian Johnsen??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kiajohan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jun 03
Innlegg: 1

Lagt til: 02 jun 03, 15:28
Hvor er Stian?? Han har ikke vært i troppen de siste kampene, og var heller ikke med FFK2 mot Greåker. Kan ikke si å ha lest noe om skade e.l. heller.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jun 03, 16:15
Etter hva jeg har hørt så er Stian Johnsen syk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jun 03, 00:21
Jeg har hørt at Stian fortsatt har vondt etter skaden sin, og at han har problemer med den ennå.. har hørt rykter om at karrieren hans kan stå i fare, men det får vi inderlig ikke håpe... Men det at han fortsatt ikke er bra av skaden kan vel også være en årsak til at han ikke har fått prøvd seg mer i år, slik f.eks. bjørnar har fått..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 03 jun 03, 16:15
Da får vi håpe han kvikner raskt til. jeg savner gjennombruddene hans på venstre kant. Det har vel vært litt mangelvare i år

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jun 03, 17:16
Ja, jeg synes ikke håkan har overbevist spesielt på venstresiden med tanke på at han kommer fra allsvenskan. spesielt fysikken er alt for svak..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 03 jun 03, 18:14
Håkan har spilt veldig bra, problemet er vel at han ikke har fått ballen nok.Jeg syns han er sterk..Skjønner ikke den kritikken du kommer med ajg???
Spela mera boll till Håkan pojkar...

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 jun 03, 21:55
At Håkan har spillt veldig bra er vel å ta hardt i synes jeg. Tror ikke han har spillt opp mot pari enda,(Ørn Horten unntak) og venter fortsatt på at han skal få sitt definitive gjennombrudd i FFK-trøye. (Spiller han pari tror jeg han er BB.) Vil bli veldig mye enklere for ham dersom Vebjørn også stabiliserer seg på nivå som i Mandalskampen eller høyere, for ensom svale gjør som kjent ingen sommer.
Håkan kommer fra allsvenskan, beskrivelsene av hvordan han har dominert på et så høyt nivå gjør at han blir møtt med høye forventninger, og Aftonbladet´s beskrivelse av ham som Sveriges svar på Bergkamp, var definitivt ikke med på å dempe disse. Håper han lykkes nå fremover, perfekt om han får formtopp i det harde kampprogrammet vi er inne i.
Stå på Håkan....


veldig

---------------------------

Macka fra start!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 04 jun 03, 11:52
Vi må huske at Håkan tar mye mer defensivt ansvar enn det stian gjlorde. Tror Eggen bruker han litt som back for å trene han på det.
På de kampene jeg har sett (alle hjemme + ørn) så har det vel ikke kommet en eneste scoring imot fra venstresiden (vebjørn og håkan)

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


FFKlover

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 2

Lagt til: 04 jun 03, 20:09
Stian er syk han seh....det veit jeg....=P :cool:

---------------------------

FFK er værdens beste lag..i hvertfall Norges beste!!! så det såh!!! Ingen slår FFK uansett om de taper eller ei!!! sånn så det er sagt!!!!


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 04 jun 03, 20:54
Kanskje du vet hva det feiler han og da ?

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340