Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller tatt for doping i Tippeligaen...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 mai 04, 23:50
Husker Tommy Kvisvik-saken godt ja... Kjenner han faktisk.

Jeg synes det er mistenkelig at HamKam brått har blitt så sinnsykt gode i år. Tror flere av spillerne har hvert involvert, direkte eller indirekte, i dette..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 15 mai 04, 00:00
Opprinnelig postet av ajg
Jeg synes det er mistenkelig at HamKam brått har blitt så sinnsykt gode i år. Tror flere av spillerne har hvert involvert, direkte eller indirekte, i dette..


Ærlig talt. Dette synes jeg er tåpelige beskyldninger. At en spiller blir tatt i doping, betyr ikke at flere er med på det samme. Syltynne spekulasjoner vil jeg kalle det.

Kan ikke heller se hvorfor et nyopprykket lag, fullt av entusiasme, skal drive massedoping.

Ja, HamKam har startet bra. Og det synes jeg vi skal unne dem uten å påstå at flere doper seg.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 mai 04, 00:26
Ja, er fullstendig klar over at det er syltynne spekulasjoner, men jeg sier at det er mistenkelig at de har gjort det så bra når vi nå har fått bevist at hvertfall en av dem doper seg.

Et annet poeng er at det skal veldig mye til om ingen i HamKam visste om dette. Slik fungerer ikke det sosiale livet innad i et lag. Sveinung har garantert nære kamerater i HamKam, og det skal veldig mye til om ingen av disse visste en dritt...
Her kan vi jo trekke en paralell til Kvisvik-saken igjen.. Lagkameratene hans i Greåker Innebandyklubb visste om at han hadde tatt tabletter. Når han ble tatt ut til doping-test uttalte han til lagkameratene; F***, nå blir jeg tatt!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Birkebekk

Knøttespiller
Ble medlem: 03 jul 03
Innlegg: 63

Lagt til: 15 mai 04, 05:11
ajg: er du tjukk i hue eller bare er du det? et helt lag trenger ikke være innblandet selv om en har blitt tatt.

Selv om kamma har gjort det bra hittil så er det ikke sikkert det er doping men trening. Og Sveinung som har spilt totalt ca. 50 min. så det skal kke ha mye å si. Så det er latterlig å si at hele alget er med på det.

---------------------------

Kamma for livet ;)


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 15 mai 04, 14:16
I et lagspill er det en selvfølge at alle er helt fri for såkalte sleivspark i medisinskapet. Hadde det ikke vært for at man må sette slike grenser kunne enkelte lag ha spekulert i å ha en "over-bola satan" på banen til en hver tid. En ny hver gang.. Nei det går ikke. Forstår at det er fortvilelse i Kamma om dagen, og at dette selvsagt ikke er ønskelig. Hvis man ikke ønsker seg liknende situasjoner får man kanskje se litt på internsystemene, og kvalitetssikringa over det produktet de leverer på banen. Dette kan gjennomføres ved å teste spillerne med et hyppig intervall internt, for å hindre forekomst overhodet, + å unngå at det slipper ut eksternt (det samme system som nordsjø, maritim, olje/gass og offshorenæringa + sikkert menge andre i næringslivet foretar seg). Det må da ligge et ansvar på en fotballklubb som tilsier at de skal stille med 11 nyktre mann på banen?

Leser forøvrig at flere mener på at siden det er kun en og ikke to spillere som er dopet slipper laget poengstraff? Etter mitt syn en snodig tanke. Vi må jo ha nulltoleranse! I en hver annen lagsport, ville det blitt en kollektiv og en individuell straff. Så vidt meg bekjent er ikke dette en sak vi har hatt noe særlig av i de lagsportene i norge med flest deltagere av gangen.(og takk for det) og har lite å referere til, men si f.eks skistafetter o.l. Selv om det er ferre deltagere, så kan man ikke tillate at det er snusk?!!

Beklager Kamma, tror hele fredrikstad støtter dere.. dette kunne ha skjedd hvor som helst, men denne gangen var det dere.. håper det løser seg på best mulig måte..

---------------------------

ære være plankeb........


Birkebekk

Knøttespiller
Ble medlem: 03 jul 03
Innlegg: 63

Lagt til: 15 mai 04, 17:58
Opprinnelig postet av skruknott
Beklager Kamma, tror hele fredrikstad støtter dere.. dette kunne ha skjedd hvor som helst, men denne gangen var det dere.. håper det løser seg på best mulig måte..


Tusen takk skruknott. Trenger den støtten vi kan få nå om dagen. Salvatore holdt på å tre av i går også :S Men tenkte at det er nå kamma trenger ham som mest.. for Han var helt sønderknust og lei seg. :(

---------------------------

Kamma for livet ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340