Husk meg
Brukernavn
Passord

Wehrmann

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 mai 04, 21:42
Er det en mann for FFK eller omvendt? Han er på klubbjakt nå. Tåler ikke trynet på Erlandsen

Er han mannen?

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 13 mai 04, 21:47
Dette spørsmålet har jeg ventet på noen dager. Er vel Eggen som hentet han til Norge, er det ikke?
Vet veldig lite om han, er vel midtbane men hvor spiller han?

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 mai 04, 21:48
Nei. Vi har to gode sentrale midtbanespillere i Risholt og Koskela. Dessuten trenger vi ikke nok en spiller utenfra EU. Kan jo bare bruke 2 samtidig uansett, og vi har West, Momo og snart to fra Costa Rica fra før. Dessuten viser vel ikke Wehrman akkurat de rette holdningene heller.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 mai 04, 22:29
Opprinnelig postet av Costanza
Dessuten viser vel ikke Wehrman akkurat de rette holdningene heller.


Hmm, la meg tenke!! Akkurat det gjorde vel ikke Peters eller Christian Johnsen da de var i MFK heller, og Peters er nå i Rød/Hvit, Johnsen kunne vært, så jeg tror ikke det er avgjørende for KTE...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 mai 04, 22:32
Angående Christian Johnsen gav jo KTE klart uttrykk for i media at han ble strøket av listen ganske fort da han kom med lønnskravet sitt, så han har nok evnen til å sile ut litt... Angående Petersen så har jeg ikke kjennskap til hvorvidt han har vist dårlige holdninger.

Hovedpoenget var likevel det at vi ikke trenger Wehrman som spilletype, etter min mening.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 mai 04, 23:38
Er ikke Wehrmann best som spiss?

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 mai 04, 23:41
Endret: 13 mai 04, 23:41
Wehrmann har da alltid vært en sentral midtbanespiller i sin tid i norsk fotball, har han ikke? Hvis ikke har jeg gått glipp av noe igjen ;)

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 mai 04, 23:43
Har aldri hørt om ham som spiss. Ikke spilt det i Norge hvert fall...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 mai 04, 00:07
han er en defensivt anlagt midtbanespiller, og jeg er helt enig med costanza at vi ikke trenger han

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mai 04, 00:15
Wehrman er en defensiv midtbanespiller... Det har vi allerde i Koskela og Risholt! Er helt uaktuelt å hente inn Wehrman. Det ville vært totalt sløsing med midler. Vi trenger en offensive, teknisk og kreativ midtbanespiller. Gjerne en som også går på de "dype løpene" ala Bjørnar.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 mai 04, 00:17
...også trenger vi en spiss og en forsvarsspiller...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mai 04, 00:39
Endret: 14 mai 04, 00:42
Bah, orket egentlig ikke å ta den diskusjonen igjen. Bare nevnte hva vi trengte på midtbanen. Skal FFK bli perfekt, så trenger vi i mine øyne:

1) Hurtig midtstopper

2) God, sterk, hurtig, alt-mulig-mann spiss som scorer mål.

3) God og trygg venstreback, gjerne offensivt anlagt.

4) Kreativ, offensiv, midtbanespiller.

5) En virkelig god og rendyrket høyreving.

I prioritert rekkefølge.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 14 mai 04, 00:41
Endret: 14 mai 04, 00:41
Ja Mr. Eggen og Herr. Storfesken personlig bør prioritere en rask stopper, som med en fordel hadde vært venstrebent slik at han kan bekle en venstre back posisjon eller venstre stopper i en tre backslinje. Samtidig så trenger vi en stor og sterk hurtig spiss som vet hvor målet står, og som vi vet at levere, slikt koster ofte penger, men er ofte også vært hver bidige krone.

Dadason var mannen i fjor, ikke sikkert han ville vært det i år også men en tilsvarende kjøp trenger vi absolutt.

Samtidig savner jeg en leder på laget, en som tar ansvaret både i motgang og medgang. Slik Roy Keane er det for Man Utd., Patrick Viera er det for Arsenal og vår østfold fødte Bent Skammelsrud var det for RBK.

Vi har noen minisjefer i Risholt, Håkan, Ringberg og Sørlie, men ingen som stiller seg først i rekken.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mai 04, 00:44
Opprinnelig postet av pss
Ja Mr. Eggen og Herr. Storfesken personlig bør prioritere en rask stopper, som med en fordel hadde vært venstrebent slik at han kan bekle en venstre back posisjon eller venstre stopper i en tre backslinje.

Det er vel akkurat her Toni Kallio kommer inn i bildet. En stor og rask venstrebeint spiller som kan spille både back og midtstopper (samt lenger frem på banen om det trengs)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 mai 04, 00:44
vi trenger en spiss som er stor og sterk og som scorer mål, ikke en halv avdanka midtbanespiller som mest sansynlig ikke kommer med på laget når risholt og koskela spiller som de gjør. Vi trenger en spiss àla Lars Petter Hansen!!!! Stor Sterk "bulldoser" som fosser frem på alle tenklige (og utenkelige) sjanser.

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340