Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 mai 04, 09:26
er enig i at vi ikke skal ta enkeltspillere etter i går. Jeg mener ikke at det er Ringberg sin skyld, det var kollektiv svikt, men uavhengig av det, bør man være realist å innse at det er stor sannsynlighet at de to nevnte spillerne vil oppleve måltørke på dette nivået.

For oss som har ventet i så mange år på en opptur , så er det så frusterende å sannsynligvis oppleve en ny nedtur så raskt. Har ikke til intensjon å rakke ned på enkelt spillere , men det må gå an å påpeke hvor problemene er, midt foran og bak pr nå og dette kom ikke som noen overraskelse de av oss som følger med på det meste av kamper ( også før serie startet)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 mai 04, 09:28
Tolmodighet!

Ringberg bidrar mye for laget offensivt og defensivt. Jeg tror vi bare gjør det vanskligere for han og laget ved å starte sutringen før sesongen begynner, og at kritikket tar av etter 5 spillte kamper mot meget god motstand.

Merk mine ord: Det løsner mot Sogndal!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 mai 04, 10:33
Tomroar; kan du ikke være snill og fokusere all Ringbergkritikken til én tråd. Mye mer oversiktlig vettu. Kan kanskje få forum-bossene til å sette en pin på den så den kommer øverst hele tiden. Og så kan vi jo lage en til hver da vøtt.... Til Hornseth, og Brenne, og Vebjørn, og Stian, og Steinar (fikk jo litt pepper i åpninga han og)

Eller er det kanskje bedre å samle alt i en tråd!? Vi kan kalle den "laget suger" eller no? Deilig å høre syting hele tida.

FFK - Sogndal: 3-0 (øltimat revensj)

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 mai 04, 10:38
*dårlig samvittighet*

Den var absolutt ikke bare til deg tomroar, egentlig ikke spesielt til deg engang. Blir bare så frustrert over alt det negative!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 mai 04, 11:00
Ingen spillere er fredet, eller har klippekort.


Det vil alltid være sånn at noen spillere blir elsket av sitt publikum uansett, slik som feks. med Lars Petter Hansen.
Da er det vanskelig å være objektiv. Noen spillere kan spille 10 kamper i trekk uten å få til noe som helst, mens andre spillere blir slaktet av publikum/supporterne så snart de gjør en dårlig kamp.
Vi supportere har mange meninger om laget og enkelt spillerne men må være veldig forsiktige med å "slakte" våre egne uansett hvor dårlig de gjør det.
Vi kan egentlig ikke gjøre annet enn til syvende og sist å stole på at KTE/Ahlsen gjør de grep og disposisjoner som er nødvendige for å få det beste ut av det spillemateriale vi har.
:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 10 mai 04, 11:26
Ringberg er en fantasktisk spiller, jeg har klokketro på ham! Det er forsvaret som svikter. Jørgen og Christian har gjort en ok jobb, men det er åpenbart at vi savner kapteinen vår Tor Trondsen! TOR du må skynte deg å bli frisk!!

Når det gjelder det denne tomroar skriver så er det vel egentlig ikke verd å kommentere.

saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 12 mai 04, 01:05
Har nettopp sett på høydepunktene på TV2 web TV.

Ved FFKs første mål vinner Ringberg en hodeduell som sendre Hornseth alene gjennom, og Søderstjerna scorer på returen av skuddet til Hornseth.

Ved FFKs andre mål vinner Ringberg en hodeduell og ballen havner hos Koskels tror jeg som sender ballen til Hornseth som er alene gjennom og sentrer til Søderstjerna.

Så det er jo tydelig at Ringberg er veldig viktig i FFKs angrepsspill. Vi har ingen andre som kan vinne hodedueller slik som Ringberg på spissplass.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 12 mai 04, 11:05
Opprinnelig postet av saken
Har nettopp sett på høydepunktene på TV2 web TV.

Ved FFKs første mål vinner Ringberg en hodeduell som sendre Hornseth alene gjennom, og Søderstjerna scorer på returen av skuddet til Hornseth.

Ved FFKs andre mål vinner Ringberg en hodeduell og ballen havner hos Koskels tror jeg som sender ballen til Hornseth som er alene gjennom og sentrer til Søderstjerna.

Så det er jo tydelig at Ringberg er veldig viktig i FFKs angrepsspill. Vi har ingen andre som kan vinne hodedueller slik som Ringberg på spissplass.



Jeg la merke til det jeg også. Ringberg er en god "møtende spiss" i denne divisjonen i slike situasjoner. Det han virkelig trenger er en god spissmakker.

Og ettersom vi vel alle elsker å diskutere, hvilke spisser bør FFK handle til overgangsvinduet åpner?
Mine favoritter er to benkeslitere som vel utvilsomt hever laget vårt:
Thorstein Helstad: sliter benken i Austria Wien og trenger vel neppe noen argumenter her for at han skal heve laget vårt. Vil sikkert koste endel, men prisen for nedrykk ER virkelig større enn investeringen.
Peter Kovacs: Sliter benken i Tromsø. Ikke lett å slippe til når bysbarnet Årst scorer mål og presterer godt i den enslige spissrollen. Tromsø har krevd endel penger for ham ved tidligere anledninger. Scoret bøttevis av mål da han kom, og vil med sin enorme fysikk garantert kunne bli en viktig brikke for FFK som trenger en slik spiller.

Eller hva synes dere? Andre forslag?

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 12 mai 04, 11:11
To fine kandidater fra ffk-thomas. Helst Helstad. Kunne prøvd Daniel Braaten fra Skeid. Blir litt i yngste laget for å være redningsmann hvis det er det vi trenger. Utvilsomt en spiller for fremtiden. Hørte han var i samtaler med VIF. Trodde han hatet VIF jeg. Er det andre som har hørt noe om det?

---------------------------







Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340