Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Erlend

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 3

Lagt til: 09 mai 04, 16:22
Endret: 09 mai 04, 16:24
Hei! Jeg leste for noen uker siden at Bernt Hulsker hadde sett på video fra tidligere sesonger for å bli "målkåt" igjen. Er det noen som tror d ville hjulpet for Markus Ringberg også??:ffk:

---------------------------

Hilsen en stoooooor FFK-fan!!!!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 mai 04, 20:54
tror ikke det hjelper, Ringberg blir det største floppen i eliten
Han scorer ikke mer enn 2-3 mål i år

Regner med at det samme skjer med Brenne.




djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 mai 04, 20:59
Så hva i helvete gjør du inne på disse nettsidene da?
Ringberg har scora nok mål for oss til at vi skal være han evig takknemlig. Å kalle han for en flopp tyder definitivt på mangel på respekt og FFK-tilhørighet!
Makan til tullprat!
Stå på Ringberg, gi alt, det har du alltid gjort!!

---------------------------

Macka fra start!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 mai 04, 21:04
man lever ikke på gamleresultater i evig tid

Alle har godt av å bli satt ut om man ikke levere det som forventes

EN spiss har som oppgave å score mål eller legge opp til mål og når det uteblir bør noe skje
DERsom vi skal leve videre på historien vil vi straks være tilbake der vi kom fra.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 mai 04, 21:16
Nå har de fleste laga i tippeligaen scora 5-6 mål, FFK har 5, det er defensivt vi ryker...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 09 mai 04, 22:00
markus er god! nå scorer han ikke, fordi minst 3 forsvarspillere dekker han opp. han åpner jo mye av forsvaret!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 mai 04, 22:23
Det er dine totalt destruktive utsagn jeg reagerer på "Ringberg og Brenne flopper".
Du skrek garantert "Korsfest" på langfredag i ditt forrige liv!!!
Ekte supportere (hvilket du ikke virker til å være) holder seg for gode til sånn generaliserende skitprat. Det kommer definitivt ikke noe godt ut av det iallefall.

---------------------------

Macka fra start!


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 09 mai 04, 22:32

Reagerer litt på noen av debattantene her inne. Hvis en person mener at M. Ringberg bør ut av laget, så må han vel få mene det uten å bli kalt latterlig, håpløs osv?

Det som er latterlig, er å kalle folk latterlig i et debattforum.

For min egen del så har jeg trua på Markus. Likevel mener jeg at Eggen snart bør prøve noe annet (Skader ikke å prøve). Ingen bør ha klippekort på laget, spesielt ikke en spiss som ikke har scoret på Gud vet hvor lenge.

Selvsagt håper jeg Markus snart finner scoringsformen, men jeg tror han mangler litt på dette nivået. Problemet ligger i at vi ikke har altfor mange alternativer på topp.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 09 mai 04, 22:55
Det er kanskje der noe av problemet ligger. Får liten kamp om plassene ?? Egentlig tror jeg ikke det, motivasjonen bør jo være der.
Men, konkurranse er aldri dumt, det skjærper. Uansett flere å velge i mellom etter sommeren :)!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 mai 04, 23:17
Dersom det var rettet mot meg Varheim, så reagerer jeg ikke på at noen mener at Ringberg bør ut av laget, MEN jeg reagerer på at noen såkalte supportere allerede etter 5 serierunder (mot tøff motstand) kontant fastslår at både Ringberg og Brenne blir tippeligaens største flopper.
Om ikke det kan kalles både håpløst og latterlig så vet ikke jeg.
Skam dere!!!
Ringberg ble vår toppscorer ifjor og året før, vil bare minne om det.
Det er absolutt ikke uvanlig at spisser har magre tider innimellom.

---------------------------

Macka fra start!


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 09 mai 04, 23:28

Var faktisk ikke rettet mot deg, djpete. Var rettet mot flere tidligere innlegg om tema:rolleyes:et

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 10 mai 04, 00:11
Det er jo her klubben etter min mening ikke gjorde en god nok jobb i forkant av sesongen. Man gamlet og mislyktes. Odd og Brann fant for eksempel hver sin knallgode spiss. Jeg ville gitt MYE for å se Occean i FFK-drakt.

Uansett, Ringberg gjør en god jobb selv om det ennå ikke har gitt scoringer. Han trenger en god spissmakker og dermed "komplementære ferdigheter"

:ffk:

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 mai 04, 00:41
han har skuffa meg stort hittil i år sammen med brenne...Og jeg mener tider er inne for å sette inn og prøve noen andre...feks Hornset(spillte veldig bra når han kom inn i dagens kamp mot odd)sammen med West...tviler på at ringberg scorer mange mål i år...For lars Petter ble spranget fra 2div til 1 for stor,det samme har det blitt for ringberg fra 1 til tippeligaen...man kan ikke leve på det han har scora på før...Her og nå som gjelder.....:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 mai 04, 01:16
Endret: 10 mai 04, 01:16
Flere her har ment at Hornseth ikke holder mål. Det mener jeg han beviste idag at han gjør. Kunne kanskje vært moro å sett ham sammen med West, og ikke isteden for.
Må si jeg liker dårlig å kritisere enkelt spillere. Og kalle noen for flopper, pingler, knøttespillere osv. synes jeg er usmaklig. Men når det er sagt så synes også jeg det nå er på tide å la Ringberg hvile en kamp eller to, og la ham prøve seg på 2. laget i 3. divisjon for å se om han kamskje kan finne scoringsformen der.
Simen Brenne får heller ikke utrettet det man kan forvente, kanskje bør han også benkes.

Mot Sogndal bør vi kanskje spille 4-3-3, og da blir laget:

.......................Sørlie........................

Czwartek- Helland- Christian P- Jørgen P.

.......Koskela.....Risholt......Stian J.....

.......Hornseth...West.....Søderstjerna

---------------------------

FFK på toppen i 2005


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 mai 04, 08:24
Til de av dere som mener at Ringberg fortsatt bør ha tilit , så minner jeg dere på at også andre faller igjennom på dette nivået. SE på VIF og Hamre , han pøste inn mål i en dårligere serie, og blir større flopp enn våre. MAn lever aldrig på gamle resultater i denne bransjen, det samme gjelder et par i ledelsen. Når vi nevner mangel på målteft, dersom det blir tatt frem en statistikk på Brenne fra tiden i eliten og 1 div tror jeg vi vil bli skremt over lite utteling, tror vi kan forvente få mål pr investert krone.
Prøv nye fremme i angrepet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 10 mai 04, 08:35
Jeg er 100% enig med djpete her mht. hvordan du tomroar omtaler våre spillere. Og det etter alt Ringberg har gjort for klubben! Det betyr ikke at Ringberg kanskje bør hvile eller finne scoringsformen på annet hold, men du bør holde deg for god til å bruke ord som flopp om noen av FFK`s spillere.

Vi lever ikke på gamle resultater, men vi har 2 flotte år som FFK supportere bak oss og de skal vi være stolte over. Dette handler heller ikke om bare resultater, men om spillere som er mennesker som igjen er en del av FFK samfunnet akkurat som vi som supportere er.

Jeg har troa på Ringberg, Ringberg vil finne tilbake formen. Og Brenne er FFK-spiller på lik linje med Ringberg, omtal våre spillere med respekt!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 mai 04, 08:55
Enig i at Ringberg bør ta seg en liten pause fra A-laget nå, det har ikke stått på innsats, men han får rett og slett ikke til noenting for tiden.

Hvis man skal bruke han som oppspillpunkt så bør han ikke miste ballen i 1 av 2 tilfeller.

I går var det ganske dårlig spill av alle, spesielt forsvaret hang ikke sammen.

Lett å jakte på syndebukker etter den kampen, men det var laget som sviktet og innsatsen var også ikke akkurat på topp... :eek:

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 mai 04, 08:57
Synes ikke enkeltspillere skal tas etter kampen mot Odd. Det var hele laget som ikke fungerte. Tror Hornseth og West blir litt for lett på topp. Ringberg kommer, bare vent.

---------------------------






antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 10 mai 04, 09:12
Endret: 10 mai 04, 09:16
Å "henerette " Ringberg for at laget ikke "funker" er noe av det "enkleste" jeg har lest.
Dersom noen bør "klandres" må det være en ledelse som ikke har klart å forsterke laget på de nødvendige plassene.
Marcus Ringberg er en spiss som , lik mange andre toppscorere, trenger spillere rundt seg som kan gi han de rette mulighetene. Da er han superfarlig.
Uten direkte sammenligning, men her er likhetstegn, Hvorfor har Harald Brattbakk scoret så mange mål i RBK år etter år. Jo fordi han får mulighetene, laget av andre spillere. Kanskje derfor også en forklaring på hvorfor H. B. ikke har klart å slå igjennom som proff. Han er avhengig av at andre skaper sjangsen for han. Slik også med Marcus.
Derfor er det "et hån" mot Marcus som toppscorer å la han trekke bakover på banen for å jobbe laget til sjangser.
Så ikke "rett baker for smed" , men spør på ny hva har de som har drevet med "innkjøpa" tenkt på?
For helt ærlig , West & Tero er forsterkninger, men "Hornet & Brenne" gode nok for 1 div.
Tilslutt dersom KTE ville ha Bjørnar inn, så hva med å skifte han med Brenne. Hvem som spiller av de er vel "hipp som happ".
:p:o
Uansett så går vi sommeren i møte :cool::cool: og dersom ikke forsterkningene kommer så for vi i alle fall nye sola.:ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 mai 04, 09:16
"Dette handler heller ikke om bare resultater"
jo det handler bare om resultater....hvis ikke resultatene kommer er det bare pakke sammen og ta veien til 1 div....Og en spiller som Ringberg bør gjøre en bedre jobb for lønna si

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340