Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Risholt signert ny kontrakt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 31 mai 03, 23:25
Syns jeg husker å ha lest noe om at han var i kontraktsforhandlinger i disse dager, noen som vet no mer?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 31 mai 03, 23:38
Desverre har han ikke signert ennå, men alt tyder på at han kommer til å gjøre det... Selv om andre klubber har ham i kikkerten virker det som om han vil være i ffk i hvertfall 2 år til... Det håper i hvertfall jeg på :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jun 03, 02:35
Jeg har en sterk mistanke om at han kommer til å skrive under en 3 årskontrakt hvorav han sikrer seg en klausul om at han kan forlate klubben etter neste sesong dersom det ikke blir opprykk. Han uttalte jo også her om dagen at det ikke er aktuelt å spille særlig lenge i 1.divisjon.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 jun 03, 12:56
Synes Risholt bør vise litt lojalitet ovenfor Eggen og Fredrikstad og signere for noen år fremover. Kan jo nesten si at Eggen reddet karrieren hans, og det er vel ingen tvil om at Fredrikstad trenger han med videre.

Virker også som han trives her i byen, så forundrer meg nok ikke om han forblir her. En klausul om at han kan etter NESTE sesong kan kanskje godtas, men han må for all del ikke stikke av etter årets sesong :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 01 jun 03, 22:17
Helt enig..Risholt er kanskje den beste spilleren jeg har sett i nyere tid og er etter min menig uvurderlig for FFK,,ikke bare i spillet sitt ,men også med en innstilling som få andre har..
Bli litt til du Roger

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 01 jun 03, 23:19
Risholt får ikke dra!!! Jeg er sikker på at Høyli (som for øvrig gikk med bra overskudd i fjor!) vil gjøre alt (så lenge han må beholde klærne på) for å beholde Risholt. Men da må også laget gjøre seg fortjent til Risholt, for han har vært den desidert beste spilleren i år (og i høstsesongen i fjor). Han er for god til å holde på i 1. div så mange år til.

Trond Andersen bør kjenne jordfreseren fra Arendal puste seg i nakken!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340