Husk meg
Brukernavn
Passord

Tanker fra kampen... (FFK-VIF)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 mai 04, 21:22
Endret: 03 mai 04, 21:31
1) Håpløs 1. omgang av FFK. Man må ha totalt rødhvite øyne for å ikke se at Enga overkjører oss. Det kunne fort ha blitt stygge sifre. Til tider var det Tippeliga mot 1. divisjon.

2) Ufattelig klønete opptreden av Roger Helland i forkant av straffen. FFK hadde klart å avklarere ballen, og han skal rett og slett ikke slenge ut et ben der.

3) Söderstjerna blir felt, kanskje straffe?

4) Brian West redder oss i 2. omgang, samt at vi endrer litt i formasjonene. Ved å trekke en litt ned fra midten, samt at Enga må justere pga hurtige West, gjør at vi kommer vesentlig mer med i kampen.

5) Strålende stopperspill av Christian Petersen. Punkt 4 er med på å gjøre dette mulig for ham, men uansett imponerende av en spiller som har spilt spiss og offensiv midtbane hele sitt liv.

6) Det virket som om Roger Risholt var redd for å få sitt tredje gule kort i dag. Han var god, men ikke glitrende. Virket redd, og spilte årets dårligste kamp så langt. For øvrig en STRÅLENDE straffe. La aldri Ringberg ta ballen fra deg igjen...

7) Etter rundt 55 minutter blir West feid ned på hjørnet av 16-meteren. Jeg er ikke sikker på om han var innenfor, men hvordan klarer dommeren i det hele tatt å ikke dømme frispark?!

8) Ringberg? Hvordan klarer du å skyte så langt over på den sjansen du hadde?

9) SOLEKLAR straffe til Bjørnar Johannessen på slutten av 2. omgang. Det er ingen tvil - tvbildene viser det.

10) HVA HOLDER DE PÅ MED mot slutten av 2. omgang?! Fredrikstad har mange folk inne foran mål, og i stedet for å slå ballen inn, så mister de ballen og skaper en overgang for Vålerenga. Dette klarer de å gjøre hele to (!) ganger, og den siste gangen blir det 2-2 til enga.

11) Hvorfor i det hele tatt sender FFK frem så mange spiller mot slutten av kampen?! De hadde FÅTT målet de trengte, det var ENGA som skulle presse nå! Det lukter lite rutine...

12) Taklingen til Stian Johnsen før 2-2 målet var håpløst. Han ble rundlurt.

13) Betryggende å høre at haugen ikke bli utsunget av klanen. Enda mer betryggende var det at jeg verken kunne høre klappere eller blåsehorn på stadion. Langt med bekymrende er det som skjer på banen.

Uansett, jeg sa meg fornøyd med 4 poeng etter 4 kamper før sesongstart. Vel, etter som sesongen har utviklet seg er jeg ikke like fornøyd, men sånn er fotballen. Jeg er uansett imponert over at FFK har tilpasset seg tippeligaen så fort.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 mai 04, 21:37
pkt 7.Ja er det mulig å ikke blåse frispark.
Tror dog ikke det var innenfor.
PKT.9..Dommeren skulle vært sodomert offentlig for ikke å tørre blåse straffe der..Alle så det..også dommeren,men han tørte rett og slett ikke..Sinnsvakt svakt..
Ellers en fin kveld med mange sjanser og god stemning..

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 03 mai 04, 21:55
Endret: 03 mai 04, 21:57
Dommeren snøt FFK for to straffespark, noe hovedstadsavisene er enige i:

Dagbladet
http://www.dagbladet.no/sport/2004/05/03/397399.html

VG:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226039

Utrolig bittert, men vi kommer sterkere tilbake.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Trykkleif

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 2

Lagt til: 03 mai 04, 21:58
:mad:Er så enig. Ufattelig at han i det hele tatt klarte å gi corner på den der. LATTERLIG!!!! Jeg er flau over standarden til dommerne så langt i sesongen.


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 03 mai 04, 22:06
jeg blir så skuffa når jeg ser på dømmingen MOT FFK i de fire første kampene i TL. finnes det noen som kan dømme i TL?

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 mai 04, 22:06
jepp..synes de har vært svake samtlige jeg har sett..Ukonsekvente og litt redde for å blåse mot de "store"

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


LoRyS

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 apr 04
Innlegg: 7

Lagt til: 03 mai 04, 22:15
:confused:Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor de driver og prøver å drøye tiden ute på kanten når vi leder.

Og det var kanskje litt tidlig med fyrverkeri?

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 03 mai 04, 23:05
Holters !
Punkt 7 : West er50 cm innenfor på vei langs innsiden av streken. Berntzen stod rett ved.
FFK ble ikke rundspilt i første. VIF stod tøft opp med kun 3 bak. Men sjangser i første ?? Hadde de det. Nei, kun 1 da Fredheim somlet med å skyte.
Vi er ikke bare et tippeligalag, men et meget bra tippeligalag.
Vi må være fornøyd med prestasjonene.!! og poengene.

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 mai 04, 23:14
Idiotisk å sende opp fyrverkeri før kampen er avgjort!

---------------------------

Macka fra start!


n0rm

Knøttespiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 26

Lagt til: 03 mai 04, 23:25
Tilbake i Oslo igjen og fått fordøyd kampen. Er egentlig veldig førnøyd med kampen gutta spilte idag. Herlig stemning på tribunen. Endelig scoringer og mye spenning. Utrolig kjipt med siste baklengs, og ihvertfall ettersom Bjørnar ble snytt for en klar straffe.

Gleder meg til 16. mai og forhåpenligvis første hjemmeseiern.

Men hvem har egentlig ansvaret for banen, den var jævlig dårlig.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 mai 04, 04:23
Må vel si at det var fortjent med 2-2 etter spill og sjanser, men at målet kommer så sent er derimot surt. Men slik er det i fotballen. Neste gang avgjør kanskje vi på overtid. Vi gjorde jo det en god del ganger i fjor.

Ellers pleier man jo å si at flaks og uflaks utjevner seg i løpet av en hel sesong. Det er det vi nå ser; i Molde hadde vi veldig flaks på slutten som klarte å holde buret rent, mens mot enga har vi litt uflaks som slipper inn mål på tampen..

Sånn er fotballen...! I dag drar jeg til Aristokraten og kjøper billetter til Odd Grenland!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 04 mai 04, 07:47
Vil jo si at gårsdagens dommer var den beste vi har hatt hittil, og det sier sitt. Positivt med fire gule til `Enga, selv om det var et par situasjoner til hvor de skulle hatt. Pysete på slutten var han også, men det forsvarer ikke den konsentrasjonsglippen som gjorde at ikke altfor raske Hovi fikk stå i fred og heade inn 2-2. Den svir i maven ennå.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 04 mai 04, 10:18
Backane deres var dårlige!! Gashi lekte tidvis med venstrebacken og gashi hadde en dårlig dag! Peters spelte bra! Simen, Ringberg og backane var ræva!
Sørli er passiv i feltet og han negern var rask.... Herregud han løp!

Hører mange preke om at vi trøkka i 2. omgang! Det er jo feil! Dere skaper jo så og si ingenting i 2.omg! Dere holder ballen på midten, prøver overganger men kommer ikke tell avsluttninger!
Og ja, dere ble snytt for straffe og jeg hadde ikke blåst straffe tell Enga!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 04 mai 04, 10:21
... og nissen var med på flyttelasset?

---------------------------

Stadion på FMV!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 mai 04, 16:40
Fint at noen får opp øya våre. Jeg begynte faktisk å tro vi hadde gjort en bra 2.omg.

For en mann(kæll), hvilken fotballkunnskap han innehar. For en rutinert observasjon! Moro å lese.
Lurer på om jeg i det hele tatt gidder å dra til Skien.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 04 mai 04, 19:00
hjælmen: gashi har aldri lekt med noen. fulgte til tider godt med på den spilleren i går, og jeg kan ikke finne den spilleren alle prater om at skal være så god??!! En annen ting: hva er det som skjer når guttæne produserer et hjørnespark? Døm er fullstedig forutsigbare, med den korte varianten og den ender som regel over dødlinja.. der må vi skjerpe oss..

---------------------------

ære være plankeb........



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340