Husk meg
Brukernavn
Passord

Gherland McDonald

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 01 mai 04, 12:13
Etter å ha sett et par junior interkretskamper, og en rekrutt kamp for FFK så har jeg insett at FFK har gjort en av sine besteavtaler på lenge. McDonald brilierer i 3 div, som 17 åring. Han er en klasse over alle de andre, og har fra sin venstre midtbane posisjon skåret i de tre siste kampene han har spilt. Fredrikstadpublikummet burde glede seg til den dagen han fyller 18, da er det duket for "happing" på stadion igjen. På rekruttlaget er det spillere som Mommo, Bjørnar, Røn med flere, og McDonald går uten på alle sammen når det gjelder offensive kvaliter. Med sin enorme fart, rykk og fintereportuar kommer han til å glede Fredrikstadpublikummet i mange år fremover om vi klarer å holde på ham.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 01 mai 04, 13:03
Høres ille bra ut!
Gleder meg til å se han!

Åssen er han som lagspiller?
Er han en lagspiller, eller liker han å ha ballen selv litt mye?

*Hilsen en utflyttet FFK-supporter som gleder seg til å se de costa-ricanske ung-guttene med egne øyne.

Vector

Knøttespiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 28

Lagt til: 01 mai 04, 13:14
Han har en tvillingbror i FFK også. Mammadou MacDonald. I hvert fall ifølge playit (Under fotball, tippeligaen, toppscorer)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 01 mai 04, 16:02
Sikkert Momo de mener, bare bomma på etternavnet...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 01 mai 04, 16:53
Artister av den klassen McDonald er lider ofte av å være små egoister. JJunior, vet ikke helt hva jeg skal svare på den der. McDonald er ikk redd for skyte når han kommer foran mål, kanskje enkelte ganger burde han ha gjort andre alternativer, men når det går en av to ganger så er det vel ikke så lett å klage. Det som McDonald er så ekstremt god til er, det å komme rettvent mot mål, dra av siste spiller med utrolig hurtighet i vendinger og finter. Så skyter han godt i tilegg, sog slik vet de fleste at ender med mål.

Fredrikstad bør glede seg - har de ikke tid til å vente oppfordrer jeg dere til å se en juniorkamp eller rekruttkamp.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 mai 04, 22:07
Ryktene om hvordan våre unge innvandrere oppfører seg på trening er det eneste som bekymrer meg. De får ikke gode skussmål fra veldig mange, Nei!!!

Men talent er det full enighet om at de innehar!

---------------------------

Macka fra start!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 02 mai 04, 09:06
hvordan oppfoerer de seg paa trening da? haaper virkelig ikke at det blir noe problem. god tone i laget er alfa og omega. litt urovekkende det du sier. det er jo ikke de foerste saa kaldte innvandrere som ikke faller inn i ffk-miljoet i saa fall.

---------------------------

med ffk til champions league!


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 02 mai 04, 10:19
Han er en del av FFK s fremtid. Han er 17 år, og de fleste av oss var ikke full modne når vi var i den aldren.Nå er vi så heldig at han er i et flott trenermiljø og jeg regner med at en tippeliga klubb har et system på hvordan få 17 åringer til å "modnes" inn i miljøet.!!!
Her har klubben og supporterne en kjempeutfordring. Dette er generelle tanker om ungdomsutvikling , ikke McDonald spesielt. Også flott at vi har en klubb med et fargerikt fellesskap. Men det kreves endel av oss å være med å ta vare på unge spillere som har kun en fremtid. Å få spille fotball i et rikt land som Norge og i en så flott klubb som FFK. Men klubben har vel også en historie om at det ikke alltid er lett å bli akseptert i Fredrikstad hvis "du tror at du er noe ".........

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 04, 16:24
Har sett alle juniorkampene hittil.
Og jeg er fullstendig enig med pss.
MacDonald er kanskje litt for leken
ennå. Men bare vent, at den gutten kommer til å bli en hit på stadion ,det
har jeg trua på.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24